Psykopatologia kirjoitti:Olen eri mieltä. Trisse vastasi Mirrin Kyllästynyttä koskevaan viestiin, että lähetti yksärin. Asia olisi jäänyt korjaamatta ilman Kyllästyneen interventiota. olisin itsekin siihen heti puuttunut, mutta odotin Kyllästyneen mahdollista responssia.
Et taida vieläkään käsittää millaista psyykkistä pahoinvointia synnytät ja millaista henkistä väkivaltaa harjoitat kirjoittamalla täällä toiselle kirjoittajalle, että Kuolisit pois - paska!.
Muistelen, että olet joskus julkisesti vaatinut Kyllästynyttä vastuuseen sinun itsemurhayrityksestäsi...

tuuve t kirjoitti:En ole toivo ainakaan.
Hyvää yötä ja lähden taas ihan omallaé lomallaé ja tulen takaisin jollain nikillä. Näkemiin.
Psykopatologia kirjoitti:tuuve t kirjoitti:En ole toivo ainakaan.
Hyvää yötä ja lähden taas ihan omallaé lomallaé ja tulen takaisin jollain nikillä. Näkemiin.
Tulet, jos annetaan. En katso huijareita hyvällä silmällä.
justujoo kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:tuuve t kirjoitti:En ole toivo ainakaan.
Tulet, jos annetaan. En katso huijareita hyvällä silmällä.
Tietenkin minä vaan tänne tulen, jos minua huvittaa. Mutta sovitaan etten halua tulla, jos minusta ei mitään puhuta.
Hyvät jatkot teille ja vaikka osaankin vaihtaa hetkessä ip-numeroni ja se vaihtuu myös itsestään usein,ehkä Luukkosen nyt kannatta pitää tämä nimimerkki tallella ja seurata tämän ip-numeroa ja vaikka ip vaihtuu usein on niissä tietty logiikka ja voit seurata tulenko takaisin jollain uudella nikillä. Kyllästynyt ainakin osaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa