pp

Re: pp

ViestiKirjoittaja Maija » 22.11.2015 21:45

Jos en olekaan tuuve vaan olenkin vaan Maija
Maija

ViestiKirjoittaja Pinja » 22.11.2015 21:48

Turha toivo.
Pinja

ViestiKirjoittaja Maija » 22.11.2015 21:49

Kuka on Toivo?
Maija

ViestiKirjoittaja Maija » 22.11.2015 21:50

Näkemiin ja lähen myös lomalle.
Maija

ViestiKirjoittaja Pinja » 22.11.2015 21:53

Asia selvisi, kylläpäs on minuutilleen laitetut viestit. Juksaus ei onnistu.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.11.2015 22:00

Psykopatologia kirjoitti:Olen eri mieltä. Trisse vastasi Mirrin Kyllästynyttä koskevaan viestiin, että lähetti yksärin. Asia olisi jäänyt korjaamatta ilman Kyllästyneen interventiota. olisin itsekin siihen heti puuttunut, mutta odotin Kyllästyneen mahdollista responssia.

Eihän minun viestini koskenut Kyllästynyttä vaan Lauria! Erehdyin (provosoivasti ja vihjailevasti) mainitsemaan Kyllästyneen yhdessä 'sivulauseessa', mutta Trisse vastasi viestini ensimmäisessä kappaleessa olevaan tekstiin; asia, jonka lukija - kuten Kyllästynyt tai sinä - olisi käsittääkseni kyennyt ymmärtämään asiayhteydestä oikein hyvin, jos olisi halunnut.
Kirjoitin näin:
Et taida vieläkään käsittää millaista psyykkistä pahoinvointia synnytät ja millaista henkistä väkivaltaa harjoitat kirjoittamalla täällä toiselle kirjoittajalle, että Kuolisit pois - paska!.

Muistelen, että olet joskus julkisesti vaatinut Kyllästynyttä vastuuseen sinun itsemurhayrityksestäsi...

viewtopic.php?f=8&t=16543&start=120
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.11.2015 22:18

tuuve t kirjoitti:En ole toivo ainakaan.

Hyvää yötä ja lähden taas ihan omallaé lomallaé ja tulen takaisin jollain nikillä. Näkemiin.

Mirriä sättinyt Tapio olet joskus jollakin foorumilla ollut - minun yllätyksekseni. Jos muistan oikein.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.11.2015 22:45

Hyvää yötä ja lähden taas ihan omallaé lomallaé ja tulen takaisin jollain nikillä. Näkemiin.

Tulet, jos annetaan. En katso huijareita hyvällä silmällä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.11.2015 22:52

Myöskään Trissen mahdollinen paluu ei ole mikään "ilmoitusasia".
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja justujoo » 23.11.2015 10:39

Psykopatologia kirjoitti:

Tietenkin minä vaan tänne tulen, jos minua huvittaa. Mutta sovitaan etten halua tulla, jos minusta ei mitään puhuta.

Hyvät jatkot teille ja vaikka osaankin vaihtaa hetkessä ip-numeroni ja se vaihtuu myös itsestään usein,ehkä Luukkosen nyt kannatta pitää tämä nimimerkki tallella ja seurata tämän ip-numeroa ja vaikka ip vaihtuu usein on niissä tietty logiikka ja voit seurata tulenko takaisin jollain uudella nikillä. Kyllästynyt ainakin osaa.
justujoo

ViestiKirjoittaja Lauri » 23.11.2015 11:09

Et viitsis poistaa sitä Trissen kakkapöntön kuvaa sieltä meikkausketjusta?
Lauri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.11.2015 13:13

justujoo kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:

Tietenkin minä vaan tänne tulen, jos minua huvittaa. Mutta sovitaan etten halua tulla, jos minusta ei mitään puhuta.

Hyvät jatkot teille ja vaikka osaankin vaihtaa hetkessä ip-numeroni ja se vaihtuu myös itsestään usein,ehkä Luukkosen nyt kannatta pitää tämä nimimerkki tallella ja seurata tämän ip-numeroa ja vaikka ip vaihtuu usein on niissä tietty logiikka ja voit seurata tulenko takaisin jollain uudella nikillä. Kyllästynyt ainakin osaa.

Ainakaan minä en sovi mitään huijareiden kanssa.

Nykytilanne merkitsee sitä, että saatan alkaa vaatia uusilta rekisteröityneiltä oikean nimen mukaista tunnistautumista.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet