tyhjänpäiväistä

Re: Saatanallista valehtelua!

ViestiKirjoittaja Pinja » 07.11.2014 22:20

Kiva kuulla. Onko sulla jouluvalot jo esillä tai poltatko kynttilöitä?
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 07.11.2014 22:23

Sateentekijä kirjoitti:
Pinja kirjoitti:En ole lukenut kissin juttuja, enkä jaksa rueta penkomaan niitä.

Ei niitä tarvii penkoa, Kiss vaan on valehdellu niin paljon, etti mitään rajaa. Mutta ihan oikeesti, jos kellään ei ole minulle mitään sanottavaa, minä häivyn, en vaan enää jaksa.

Älä suotta häivy.

Kiss on joskus menneinä vuosina uskonut ja väittänyt minuakin kiven kovaan Kyllästyneeksi, ja silloin oltiin toisella foorumilla. Ei se ole foorumista kiinni, että mt-ongelmaisilla ihmisillä viiraa päästä milloin enemmän milloin vähemmän. Lisäksi hän oli joskus aivan vakuuttunut siitä, että minun päiväkirjaani kirjoittaa ihmisryhmä; että nimimerkki Mirrin takana on ihmisiä, jotka porukalla pitävät hauskaa lukijoiden kustannuksella kirjoittamalla Mirrin päiväkirjaa.
Nettikäyttäytyminen voi tuntua 'saatanalliselta valehtelulta', mutta voi olla niinkin, että kirjoittaja omina huonoina hetkinään oikeasti uskoo omiin väitteisiinsä, eikä omasta mielestään valehtele ollenkaan. Noin arvelen asian olevan Kissin kohdalla, mutten tiedä.

Valitettavasti nimimerkkien vaihtelu ja yritykset esiintyä uutena kirjoittajana uuden nimimerkin turvin ovat omiaan luomaan epäluuloisia ja miltei harhaisia ajatuksia sellaiseen taipuvaisissa lukijoissa/kirjoittajissa.
Mt-aiheisilla vertaistukifoorumeilla kirjoiteltaessa pysyminen uskollisesti samassa nimimerkissä on yksi hyvä keino - tai ainakin yritys - pitää niin oma kuin toistenkin pää paremmassa kuosissa; ei synny epäluuloisia arvailuja tai harhaisia kuvitelmia niin herkästi kuin nimimerkkiä vaihdeltaessa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Maaria » 07.11.2014 22:32

Minä poltan kynttilöitä ja ulkona on kaksi lyhtyä.
Varsinaisia jouluvaloja en ole vielä esille kaivanut.
tänään olin väsynyt ja masentunut mutta rakas ystäväni pelasti päiväni.
Joimme kahvit kaupungilla ja shoppailtiin.
On ihana, kun on todellisia ystäviä, jotka näkevät tilanteesi, vaikka yrittäisit peitellä
olosi.
Viimeksi muokannut Maaria päivämäärä 07.11.2014 22:33, muokattu yhteensä 1 kerran
Maaria

ViestiKirjoittaja Pinja » 07.11.2014 22:58

Tykkään jouluvaloista ja mulla on värivalosarja esillä maljakossa. Tykkään juoda glögiä jo ennen joulua näin jo syksylläkin ja syödä suklaata ja pipareita. Lanttulaatikkoa kanssa. Joululahjoja yleensä alan ostella vasta joulukuussa. Toivon parempaa jouluaatonviettoa tänä vuonna, kun edellisinä olen monena vuonna ollut joulupukin autoapulaisena.
Pinja

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 07.11.2014 23:06

Sateentekijä, kyllä sen jo heti alkumetreillä tajusi että sinä olet tullut uutena nimimerkkinä tänne takaisin. Sitä en tiedä miksi kyselit missä saa esittäytyä jne. Itse olen alunperin tullut erinimimerkkinä ja sittemmin kertonut kuka olen.
Tyhmää, tosi tyhmää ja anteeksiantamatonta minulta. Minä vain olin niin ääriä myöten vihainen asiasta, johon en alunperin ollut syyllinen. Olen vieläkin, mutta olen oppinut asian kanssa elämämään.

Sateentekijä anna muiden ajatella mitä ajattelevat, sitä et voit muuttaa, sen sijaan voit muuttaa kuinka paljon muiden sanomisilla/kirjoituksilla on sinuun vaikutusta.
En kylläkään hyväksy rinkiä, jolla PP:tä kohtaan selvästi vittuillaan! Ja kun jää yksin, niin alkaa parku.
Peilikuva

ViestiKirjoittaja Mirri » 07.11.2014 23:12

Muistan ajan, jolloin minua väitettiin Enitaniksi, tai Enitania minuksi, miten päin vain... :)
Sorry, Peilikuva, oli suoranainen pakko herkistyä muistelemaan. :D
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 07.11.2014 23:18

Minuakin on väitetty enitaniksi 8-) Ja mahdollisesti muiksikin nikeiksi; en muista enää.
En muista myöskään, että olisin koskaan törmännyt enitaniin alkuperäisellä Tukiasemalla.
Olen miettinyt mahdollisuutta, että olisi ollut joskus ennen minun aikaani (joulukuusta 2005)
ja nikin takana olisi silloin ollut joku toinen henkilö kuin peilis...
Kyllähän sellainenkin voisi olla mahdollista?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 08.11.2014 00:16

Helmenkalastaja kirjoitti:Minuakin on väitetty enitaniksi 8-) Ja mahdollisesti muiksikin nikeiksi; en muista enää.
En muista myöskään, että olisin koskaan törmännyt enitaniin alkuperäisellä Tukiasemalla.
Olen miettinyt mahdollisuutta, että olisi ollut joskus ennen minun aikaani (joulukuusta 2005)
ja nikin takana olisi silloin ollut joku toinen henkilö kuin peilis...
Kyllähän sellainenkin voisi olla mahdollista?

Muistan, kun sinua syytettiin minuksi enitaniksi. Ja se nimimerkki et ehdottamasti ollut, etkä nytkään ole Peilis.
Minä itseasiassa taisin syyttää ja haukkua sinuakin, liityen venäjänkieleen kun ajattelin ettei ole kuin vain kaksi ihmistä näillä palstoilla, jotka venäjää taitavat.
Anteeksi siitä Helmis<3

Tuota jäin miettimään, että sain oman tietokoneeni ja opin sitä käyttämään joskus loka-marraskuussa 2006. (Olenko vuosissa sekaisin?) Silloin olin heikoilla ja yhdessä puolison kanssa etsittiin palsta, josta olisi minulle apua toipumisessani kahdesta psykoosista. (En ole vuodesta varma,)
Olisin saanut vertaistukea. Siitä se sitten kaikki lähti. En ollut ennen ollut tietokoneen parissa ja siitä se sitten lähti... Olin aivan liian avoin ja vilpitön esim. päiväkirjaosiossa kerroin kaiken itsestäni ja perheestäni, missä asun ja...aivan kaiken!!
Meni pitkään ennen kuin tajusin, kuinka tuhoisaa ja vaarallista tänne on mitään kirjoittaa. Ja kuinka tuhoisaa on lukea ja jäädä näihin koukkuun, ruokkia itseään näillä kirjoituksilla tai päiväkirjanpidolla.

Ja tässä kirjoitan, voi hemmetti. Ihan koko vuodatus. Kertaus on opintojen äiti :shock:

Sinusta Helmis tulee mieleen oikeudenmukaisuus, selväsanaisuus ja reiluus. Minä koen sinut tuollaisena. <3

Voi hitto...nyt tulee yrjö. ;)
Peilikuva

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 08.11.2014 00:22

Mirri kirjoitti:Muistan ajan, jolloin minua väitettiin Enitaniksi, tai Enitania minuksi, miten päin vain... :)
Sorry, Peilikuva, oli suoranainen pakko herkistyä muistelemaan. :D

Juu sait osasi ja aika rankemman päälle. En tiedä mistä tuo kaikki kertoo näin jälkeenpäin ajateltuna, ehkä se jonakin päivänä selviää. Tai sitten ei;)
Ja kyllä sinä minua puolustitkin, tai et minua enitania. Kiitos siitä. Kunnes heittäydyin ilkeäksi ja loppu on kuten tiedät surkea.
Viimeksi muokannut Peilikuva päivämäärä 08.11.2014 00:26, muokattu yhteensä 1 kerran
Peilikuva

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 08.11.2014 00:26

Anteeksipyyntö otettu vastaan ja hyväksytty. <3 En tainnut ottaa haukkumisiasi kovin tosissani, ehkä koska en kokenut niiden liittyvän ollenkaan siihen, kuka ja mikä olen. Minun osaltani voit siis unohtaa silloisen käytöksesi enitanina.

Peilikuvana ainakin tulit palstalle minun jälkeeni, siitä olen varma, eli siis aikaisintaan vuonna 2006. Otimme silloin hetkellisesti hieman yhteen, minkä selvitimme, ja sen jälkeen seurasinkin ahkerasti päiväkirjaasi. Kurja kuulla, että olet joutunut katumaan avoimuuttasi.
Vaikka enhän minäkään enää ole yhtä avoin kuin silloin... näillä nettipalstoilla enkä varmaan muutenkaan.

Tuli hyvä mieli siitä, millaisen kerroit mielikuvasi minusta olevan.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 08.11.2014 00:43

Kiitos Helmis<3<3
Ja sitten vielä haluan sanoa terveisiä nimimerkille Lux. Säilytän sinut sydämessäni, toivon elämääsi kaikkea hyvää ja siunausta. Sydämessäni on aina paikka sinulle<3Olet Rakas<3 Still smile ;)
Peilikuva

ViestiKirjoittaja Maaria » 08.11.2014 00:52

Minäkin rakastan teitä kaikkia.
Maaria

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 08.11.2014 00:54

Tulipa hyvän otsakkeen alle purkauduttua :lol: :lol: :lol:
Peilikuva

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.11.2014 01:05

Jill, :)
Laittaisin sydämenkuviakin, jos osaisin...

Peilikuva, minun puolestani menneet asiat ovat ok.

Oikeastaan ryhdyin muistelemaan vain kertoakseni tässä räväkän otsikon omaavassa ketjussa, että tällaisilla foorumeilla voi sattua ja tapahtua kaikenlaista. Ollaan vaihtelevaisessa hapessa, ja välillä henki pihisee juuri ja juuri; sellainen näkyy nettikäyttäytymisessä ja -kirjoittelussa - haluttiin tai ei. Huonossa kunnossa sekoillaan kuka milläkin tavoin, joten ei Kissin käyttäytyminen niin merkillistä ole. Eikä ainakaan 'saatanallista valehtelua' yhtään sen enempää kuin muidenkaan, jotka ovat tosissaan ja vilpittömästi luulleet milloin ketäkin joksikin toiseksi kirjoittajaksi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.11.2014 01:30

Ei kai toiseksi kirjoittajaksi arveleminen ja luuleminen ole syyttämistä. Omalla kohdallani kokisin oudoksi sanoa, että minua on syytetty joksikin toiseksi nimimerkiksi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.11.2014 01:36

Sateentekijä kirjoitti:Mirri ♥♥♥♥♥ tässä sinulle sydämenkuvia:D

Mutta kuka tai mikä mahtaa olla tuo paljonpuhuttu enitan?

Olisikohan ollut toisella foorumilla jotakin vastaavaa kuin Saara tai Santra - tiedä häntä.
Kiva, jos et kaipaile kysymykseesi mitään tarkkaa vastausta tai seikkaperäistä selvitystä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 08.11.2014 02:12

Sateentekijä kirjoitti:Mirri ♥♥♥♥♥ tässä sinulle sydämenkuvia:D

Mutta kuka tai mikä mahtaa olla tuo paljonpuhuttu enitan?

Miksi et kysy suoraan minulta? Olen myöntänyt olleeni enitan. Mitä muuta haluat tietää ja miksi?
Peilikuva

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 08.11.2014 16:12

Mutta eikö kernaammin ollut niin, että et ollut huomannut,
että Peilikuva on sanonut olleensa enitan?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja SADE » 08.11.2014 16:43

Muistan aikoinaan Tukiasemalla kun sinne ilmestyi joku, joka kirjoitti aivan kuin tämä henkilö olisi ollut minä. Silloin Psykopatologia vihjaisi, että ko. henkilö olisin minä. Rupesi todella vit***amaan ja häivyin pitkäksi aikaa pois koko saitilta.
SADE

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 08.11.2014 17:05

Olenpa ollut höntti!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet