KYLLÄSTYNEELLE

Re: KYLLÄSTYNEELLE

ViestiKirjoittaja Maaria » 23.09.2014 18:52

Sympatiani ovat kokonaan Kyllästyneen puolella.
Bannista ja sen oikeutuksesta en mene sanomaan mitään. En ole niin tarkkaan seurannut asiaa.
Silti olen ehkäpä puoleni valinnut.
Toiv. Täällä ei aleta kiusaamaan tuon takia
Viimeksi muokannut Maaria päivämäärä 23.09.2014 19:25, muokattu yhteensä 1 kerran
Maaria

ViestiKirjoittaja saara » 23.09.2014 19:19

Olen samaa mieltä, että trisse on joutunut silmätikuksi. Tosin hänen vaikeutensa ovat osin myös hänen omaa syytään: mutta klikkiytyminen näkyy täällä liiankin selvästi.
saara

ViestiKirjoittaja Maaria » 23.09.2014 19:20

Tämä palsta alkaa mennä kahtia.
Maaria

ViestiKirjoittaja Pinja » 23.09.2014 19:44

Jay kirjoitti:Tämä palsta alkaa mennä kahtia.

Ihmiset näkevät asiat eri näkökulmista.
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 23.09.2014 19:53

Kai täällä sentään kaikesta huolimatta saa jokaisella olla omat mielipiteet-
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 23.09.2014 20:14

saara kirjoitti:Kai täällä sentään kaikesta huolimatta saa jokaisella olla omat mielipiteet-

Jayn mielestä ei.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 23.09.2014 20:15

Jay kirjoitti:Sympatiani ovat kokonaan Kyllästyneen puolella.
Bannista ja sen oikeutuksesta en mene sanomaan mitään. En ole niin tarkkaan seurannut asiaa.

Sinua aletaan kiusata tuon takia.
Ei nyt sentään, on sinullakin oikeus ilmaista mielipiteesi joutumatta kiusauksen uhriksi.
Pinja

ViestiKirjoittaja Maaria » 23.09.2014 20:16

.Missä olen sanonut ettei saa olla omia mielipiteitä.?
Maaria

ViestiKirjoittaja Pinja » 23.09.2014 20:17

Jay kirjoitti:Tämä palsta alkaa mennä kahtia.

Kahtiameno johtuu siitä, että mielipiteitä saa ilmaista.
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 23.09.2014 20:39

Pinja kirjoitti:

Ei nyt sentään, on sinullakin oikeus ilmaista mielipiteesi joutumatta kiusauksen uhriksi.

Vaikka minua suunnattomasti ottaa päähän ja sanonkin mielipiteeni, silloin kun siltä tuntuu, en halua asettua kenenkään puolelle tai ketään vastaan. Siitä seuraa vain ikävyyksiä.
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 23.09.2014 20:41

saara kirjoitti:
Pinja kirjoitti:

Vaikka minua suunnattomasti ottaa päähän ja sanonkin mielipiteeni, silloin kun siltä tuntuu, en halua asettua kenenkään puolelle tai ketään vastaan. Siitä seuraa vain ikävyyksiä.

Varsinkaan silloin, kun on jollakin tavalla molempien puolilla.
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 23.09.2014 21:13

Pinja kirjoitti:
"Varsinkaan silloin, kun on jollakin tavalla molempien puolilla."

Sanoin, etten ole kenekään puolella tai ketään vastaan.
Joskus ei sekään kelpaa.
saara

ViestiKirjoittaja Kissi » 24.09.2014 00:51

Ainakin se on ratkaistava ketä kohtaan on lojaali. Minä olen ollut aina Tristanin puolella, koska vastapuolella on ollut Kyllästynyt ja vaikka näennäisesti vaikuttaa siltä, että Tristan on häirikkö, on osoittautunut käytännössä se, että Tris on Kyllästyneen mielivallan
kohde.
Kyllästyneen kaava on jankata sitä, että:
"tuo esiin ne virheet joita olen kirjoittanut"

Ja kukaan ei muista vastausta kyselyille, saati ala etsiä vastauksia tuhansista puhutuista jutuista. Kyllästynyt valvojana voi kuitenkin poimia haluamiaan sitaatteja eri yhteyksistä ja näin muistutella "menneistä sanotuista" ja alkaa niihin vedoten jälleen uuden "minua on kiusattu, vaadin hyvitystä" shown.
Tätä pitkään seuranneena olen vankkumattomasti Tristanin puolella!

Sekin inhotti kerran, kun Luukkonen sanoi minulle ivallisesti"hyvä, että Tristanilla on joku ihailija"
Vastasin että Tris on kuulunut porukkaan aikojen alusta, tottakai olen puolellaan.
On kysymys lojaalisuudesta vanhaa ystävää kohtaan, ei ihailusta.

Asiasta kuudenteen, Pp. teki minulle saman hämän kuin Trisille, käski ensin poistaa kaikki Jorvi sanat, säästi kuitenkin yhden kirjoituksen, jossa oli Jorvi ja laittoi sen esiin vasta sitten, kun bannasi minut-koska en ollut poistanut siitä riimistä Jorvi sanaa.

Trisille tehtiin samanlainen kusetus, en vain muista mistä sanasta Trisin kohdalla oli kysymys,
mutta temppu, mikä temppu, saadakseen toiselle syyn joutua banniin.

Ja sokerina pohjalla, on tää Luukkosen tapa kajota minun pilkkuvirheisiin kirjoittamalla ,virhe ,lauseke , välilyönti ,pilkku.
Opettelen pilkkuja, ei tarvii vinoilla.
Tässä kaikki nyt,
Kissi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.09.2014 01:05

Asiasta kuudenteen, Pp. teki minulle saman hämän kuin Trisille, käski ensin poistaa kaikki Jorvi sanat, säästi kuitenkin yhden kirjoituksen,
jossa oli Jorvi ja laittoi sen esiin vasta sitten, kun bannasi minut-koska en ollut poistanut siitä riimistä Jorvi sanaa.

Sinä olit kopioinut minun moitteeni ja käskyni itsellesi allekirjoitukseksi.
Tällöin Jorvi esiintyi k a i k i s s a viesteissäsi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kissi » 24.09.2014 01:08

niih, mutta teit minkä teit, en voi moittia, toinen on kierompi toistaan.
Kissi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.09.2014 08:38

Siis de facto lisäsit Jorvi-sanan kaikkiin viesteihisi => banni.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.09.2014 11:42

kiss kirjoitti:Ainakin se on ratkaistava ketä kohtaan on lojaali. Minä olen ollut aina Tristanin puolella, koska vastapuolella on ollut Kyllästynyt ja vaikka näennäisesti vaikuttaa siltä, että Tristan on häirikkö, on osoittautunut käytännössä se, että Tris on Kyllästyneen mielivallan
kohde.
Kyllästyneen kaava on jankata sitä, että:
"tuo esiin ne virheet joita olen kirjoittanut"...

Etpä ole sinäkään sellaisia viitsinyt esiin tuoda. Vain kiusaamisessa ja perättömien väitteiden levittämisessä olet uutterasti ja vaivojasi säästämättä ahkeroinnut.
kiss kirjoitti:... Kyllästynyt valvojana voi kuitenkin poimia haluamiaan sitaatteja eri yhteyksistä ja näin muistutella "menneistä sanotuista" ja alkaa niihin vedoten jälleen uuden "minua on kiusattu, vaadin hyvitystä" shown...

Millä tavalla valvojan asemani liittyy väittämääsi?
kiss kirjoitti:... Tätä pitkään seuranneena olen vankkumattomasti Tristanin puolella!...

Ja siihen sinulla on täysi oikeus ja vapaus. Sinulla ei kuitenkaan ole oikeutta, lupaa tai vapautta levittää perättömiä väitteitä ja kertomuksia minusta ja tekemisestäni - saati kirjoitella omia typeryyksiäsi nimimerkkini väärentämällä minun tiliini!
kiss kirjoitti:... Sekin inhotti kerran, kun Luukkonen sanoi minulle ivallisesti"hyvä, että Tristanilla on joku ihailija"
Vastasin että Tris on kuulunut porukkaan aikojen alusta, tottakai olen puolellaan.
On kysymys lojaalisuudesta vanhaa ystävää kohtaan, ei ihailusta...

Lojaalius jollekulle ei sisällä oikeutta valehdella vastapuolen tekemisistä.
kiss kirjoitti:... Asiasta kuudenteen, Pp. teki minulle saman hämän kuin Trisille, käski ensin poistaa kaikki Jorvi sanat, säästi kuitenkin yhden kirjoituksen, jossa oli Jorvi ja laittoi sen esiin vasta sitten, kun bannasi minut-koska en ollut poistanut siitä riimistä Jorvi sanaa...

Tuo ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa. Sinä valehtelet taas.
kiss kirjoitti:... Trisille tehtiin samanlainen kusetus, en vain muista mistä sanasta Trisin kohdalla oli kysymys,
mutta temppu, mikä temppu, saadakseen toiselle syyn joutua banniin...

En ole tuollaistakaan nähnyt tapahtuneen, mutta eipä ole ensimmäinen kerta, ja tuskin viimeinkään, jolloin sinä siekailematta ja surkeilematta valehtelet.
kiss kirjoitti:... Tässä kaikki nyt,

Kunpa olisikin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.09.2014 12:48

kiss! Sinun pitää poistaa huorittelut viesteistäsi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maaria » 24.09.2014 17:11

En ole seurannut tiiviisti mitä on tapahtunut kenenkin välillä.
Sen sanon, että vaikka nyt ymmärrän Kyllästynyttä, en toivo
että ketään kohdeltaisi epäoikeudenmukaisesti.
En tahdo että ihmiset ovat eriarvoisia, enkä toivo kellekään kurjaa tai syrjittyä oloa.
Herkästi yleensä nähdään asiat mustavalkoisina ja tähän syyllistyn itsekin.
Moni tilanne kehittyy pahaksi, kun ollaan tunnekuohujen vallassa.

Minä itse olen hyvin herkkä loukkaantumaan, yritän työskennellä siitä pois.
Ei täällä kukaan niin paha ole ja ihan omin voimin täällä riitele, aina on joku muu,
joka myös riitelee.
Maaria

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.09.2014 20:28

Psykopatologia, mikä syy tämän ketjun kiukkuiselle aloitukselle sinun mielestäsi oli?
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet