Jay kirjoitti:Tämä palsta alkaa mennä kahtia.
saara kirjoitti:Kai täällä sentään kaikesta huolimatta saa jokaisella olla omat mielipiteet-
Jay kirjoitti:Sympatiani ovat kokonaan Kyllästyneen puolella.
Bannista ja sen oikeutuksesta en mene sanomaan mitään. En ole niin tarkkaan seurannut asiaa.
Silti olen ehkäpä puoleni valinnut.
Toiv. Täällä ei aleta kiusaamaan tuon takia
Jay kirjoitti:Tämä palsta alkaa mennä kahtia.
Pinja kirjoitti:Jay kirjoitti:Sympatiani ovat kokonaan Kyllästyneen puolella.
Bannista ja sen oikeutuksesta en mene sanomaan mitään. En ole niin tarkkaan seurannut asiaa.
Sinua aletaan kiusata tuon takia.
Ei nyt sentään, on sinullakin oikeus ilmaista mielipiteesi joutumatta kiusauksen uhriksi.
saara kirjoitti:Pinja kirjoitti:Jay kirjoitti:Sympatiani ovat kokonaan Kyllästyneen puolella.
Sinua aletaan kiusata tuon takia.
Ei nyt sentään, on sinullakin oikeus ilmaista mielipiteesi joutumatta kiusauksen uhriksi.
Vaikka minua suunnattomasti ottaa päähän ja sanonkin mielipiteeni, silloin kun siltä tuntuu, en halua asettua kenenkään puolelle tai ketään vastaan. Siitä seuraa vain ikävyyksiä.
kiss kirjoitti:Ainakin se on ratkaistava ketä kohtaan on lojaali. Minä olen ollut aina Tristanin puolella, koska vastapuolella on ollut Kyllästynyt ja vaikka näennäisesti vaikuttaa siltä, että Tristan on häirikkö, on osoittautunut käytännössä se, että Tris on Kyllästyneen mielivallan
kohde.
Kyllästyneen kaava on jankata sitä, että:
"tuo esiin ne virheet joita olen kirjoittanut"...
kiss kirjoitti:... Kyllästynyt valvojana voi kuitenkin poimia haluamiaan sitaatteja eri yhteyksistä ja näin muistutella "menneistä sanotuista" ja alkaa niihin vedoten jälleen uuden "minua on kiusattu, vaadin hyvitystä" shown...
kiss kirjoitti:... Tätä pitkään seuranneena olen vankkumattomasti Tristanin puolella!...
kiss kirjoitti:... Sekin inhotti kerran, kun Luukkonen sanoi minulle ivallisesti"hyvä, että Tristanilla on joku ihailija"
Vastasin että Tris on kuulunut porukkaan aikojen alusta, tottakai olen puolellaan.
On kysymys lojaalisuudesta vanhaa ystävää kohtaan, ei ihailusta...
kiss kirjoitti:... Asiasta kuudenteen, Pp. teki minulle saman hämän kuin Trisille, käski ensin poistaa kaikki Jorvi sanat, säästi kuitenkin yhden kirjoituksen, jossa oli Jorvi ja laittoi sen esiin vasta sitten, kun bannasi minut-koska en ollut poistanut siitä riimistä Jorvi sanaa...
kiss kirjoitti:... Trisille tehtiin samanlainen kusetus, en vain muista mistä sanasta Trisin kohdalla oli kysymys,
mutta temppu, mikä temppu, saadakseen toiselle syyn joutua banniin...
kiss kirjoitti:... Tässä kaikki nyt,

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa