Pinja kirjoitti:Jay, miksi aina kun minulla on hyvä olo niin sinullakin on hyvä olo ja sitten kun minulla on huono olo niin sinullakin on huono olo?
Psykopatologia kirjoitti:What difference does it make[s]?
Psykopatologia kirjoitti:Harhaa.
trisse kirjoitti:Pinja kirjoitti:Jay, miksi aina kun minulla on hyvä olo niin sinullakin on hyvä olo ja sitten kun minulla on huono olo niin sinullakin on huono olo?
Outoa tosiaan. Pari kertaa sä oot uhannut Jayta eli silloin voi olla se että sun huono vointi heijastuu siksi häneen.
Jay kirjoitti:Oloni on parempi. Ilen ottanut lääkeitä enempi.
Hymyilyttää vaan. Sain tänään pitkäaikaisen ajokortin.
Olen mä aika kova mimmi. Minulla on nykyään lukulasit koulussaki
Näen lähellekin.
trisse kirjoitti:Minähän ajatuksen ensinnä toin esille.
trisse kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Röyhkeä vastaus paskanpuhujalta.
Onko tuo nyt sopivaa käytöstä ihmisiä kohtaan jotka uhrautuvat täällä kirjoittelemaan..?
trisse kirjoitti:Etsi itse viesteistäni.
Banana kirjoitti:trisse kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Röyhkeä vastaus paskanpuhujalta.
Onko tuo nyt sopivaa käytöstä ihmisiä kohtaan jotka uhrautuvat täällä kirjoittelemaan..?
Onko se sopivaa, että täällä arvostellaan, uhkaillaan, haukutaan.
No palstalle jäävät varmaan ne, ketkä eniten apua tarvitsevat.
Beth II kirjoitti:Mikä apu on sellainen kun ahdistellaan ja solvataan?
Banana kirjoitti:Beth II kirjoitti:Mikä apu on sellainen kun ahdistellaan ja solvataan?
Ei asiallinen apu ainakaan. Ammattilainen ei saisi koskaan solvata julkisesti asiakastaan (ellei mennä laajoihin psykologisiin, ehkä hieman vanhanaikaisiin menetelmiin - mutta julkisesti ei - ammattilaisena).
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa