En halua kommenttejasi

Re: En halua kommenttejasi

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 23.08.2014 20:52

saara kirjoitti:Minähän en ole vinkannut enkä vihjaillut mitään, mutta sinä se takerrut kuin hukkuva oljenkotrteen minun jokaiseen kommenttiini.Ja minäkö kertoisin sinulle tietoni, oleko vähän tyhmä?
Ei sinun minulle mitään tarvitse todistella eikä varsinkaan noin hiilestyä:D

Sinunkin viestisi on kylläkin talletettu siten, ettet saa niitä koskaan lopullisesti pois.

Kyllä hiillyn, jos joku jankuttaa päivästä toiseen minun olevan joku, kuka en ole - sairaalloisessa tiedonhimossaan.
Jos olen "vain muinaismuisto", kuten totesit, niin miksi sitten joka ikinen kerta auot päätäsi milloin Wassoista, milloin tuuvesta, milloin kenestäkin.

Eikä sitten ole pokkaa kertoa omaa nimeään, minulla kun ei ole mitään salattavaa (julkisesti turvallisuussyistä en minäkään kerro ja sinähän et kunnioita tippaakaan sitä päätöstä, vaan vihjailet, vinkkailet ja vittuilet niin kauan, että saat jonkun paljastamaan jotain mitä ei edes ole).

"Vähän tyhmä". Ei vaan vitun tyhmä, mitä tulee mm. tähän palstaan. Kannattaa sinunkin "saara" miettiä hieman syvemmin.
Sanoin jo, nimeni saat helposti, mutta kun ei kelpaa.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja saara » 23.08.2014 20:57

Huolieilinen kirjoitti:
saara kirjoitti:Minähän en ole vinkannut enkä vihjaillut mitään, mutta sinä se takerrut kuin hukkuva oljenkotrteen minun jokaiseen kommenttiini.Ja minäkö kertoisin sinulle tietoni, oleko vähän tyhmä?
Ei sinun minulle mitään tarvitse todistella eikä varsinkaan noin hiilestyä:D

Sinunkin viestisi on kylläkin talletettu siten, ettet saa niitä koskaan lopullisesti pois.

Kyllä hiillyn, jos joku jankuttaa päivästä toiseen minun olevan joku, kuka en ole - sairaalloisessa tiedonhimossaan.
Jos olen "vain muinaismuisto", kuten totesit, niin miksi sitten joka ikinen kerta auot päätäsi milloin Wassoista, milloin tuuvesta, milloin kenestäkin.

Eikä sitten ole pokkaa kertoa omaa nimeään, minulla kun ei ole mitään salattavaa (julkisesti turvallisuussyistä en minäkään kerro ja sinähän et kunnioita tippaakaan sitä päätöstä, vaan vihjailet, vinkkailet ja vittuilet niin kauan, että saat jonkun paljastamaan jotain mitä ei edes ole).

"Vähän tyhmä". Ei vaan vitun tyhmä, mitä tulee mm. tähän palstaan. Kannattaa sinunkin "saara" miettiä hieman syvemmin.
Sanoin jo, nimeni saat helposti, mutta kun ei kelpaa.

Ja minä olen sanonut ettei minua kiinnosta pätkääkään sinun nimesi tai muutkaan henkilöllisyytesi. Se on vaan huvittavaa, että vimmastut noin. Jos asia olisi sinulle yhdentekevä, jättäisit sen omaan arvoonsa. Sinäköhän se tässä yrität urkkia minulta asioita joita en tule sinulle paljastamaan`?
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 23.08.2014 21:02, muokattu yhteensä 1 kerran
saara

ViestiKirjoittaja saara » 23.08.2014 20:58

Ja ihan uutuutenako minulle kerrot että kaikki viestit tallentuvat??
saara

ViestiKirjoittaja saara » 23.08.2014 21:01

Ja huolieilinen, sinä tähän ketjuun tungit minua solvaamaan, ei sinun kommenttejasi kukaan pyytänyt.
Pinjan kanssa pystyn asiat selvittämään ilman sinun osoitteluitasi, kiitos kuitenkin mielenkiinnostasi.
saara

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 23.08.2014 21:03

saara kirjoitti: Ja minä olen sanonut ettei minua kiinnosta pätkääkään sinun nimesi tai muutkaan henkilöllisyytesi. Se on vaan huvittavaa, että vimmastut noin. Jos asia olisi sinulle yhdentekevä, jättäisit sen omaan arvoonsa. Sinäköhän se tässä urität urkkia minulta asioita joita en tule sinulle paljastamaan`?

Ai sinua ei yht´äkkiä kiinnostakaan yhtään kuka olen; ihan muuten vaan olet epäillyt/vihjaillut minua (kuulemma) ainakin tuuveksi, vassoksi jne.
Lisäksi olet väittänyt minun mm. multinikkeilevän, mitä en vieläkään tee. Olet haukkunut julkisesti mm. provoksi, kysynyt: "oletko vähän tyhmä".

Asia ei ole yhdentekevä! Silloin kun sinä väität minua ihmiseksi, kuka en ole - sinä pyydät anteeksi, en minä!
Silloin kun sinä solvaat minua provoksi - sinä pyydät anteeksi, en minä!
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 23.08.2014 21:05

saara kirjoitti:Ja ihan uutuutenako minulle kerrot että kaikki viestit tallentuvat??

Etpä tunnu sitä tajuavan, kun väität yhtä ja teet toista.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja saara » 23.08.2014 21:09

Entäs kun sinä väität minun yrittävän urkkia jotain sairaalloisessa tiedonhalussani tai kirjoitat ettei tämä foorumi ole saaran itsetyydytyspaikka, semmoista saa sanoa eikä edes tule mieleen että loukkaat minua ihan samalla tavalla kuin sinä sanot minun loukkaavan sinua.
saara

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 23.08.2014 21:12

saara kirjoitti:Entäs kun sinä väität minun yrittävän urkkia jotain sairaalloisessa tiedonhalussani tai kirjoitat ettei tämä foorumi ole saaran itsetyydytyspaikka, semmoista saa sanoa eikä edes tule mieleen että loukkaat minua ihan samalla tavalla kuin sinä sanot minun loukkaavan sinua.

Mutta sehän on totta: tämä ei ole esim. itsetyydytys-foorumi.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja saara » 23.08.2014 21:14

Huolieilinen kirjoitti:
saara kirjoitti:Entäs kun sinä väität minun yrittävän urkkia jotain sairaalloisessa tiedonhalussani tai kirjoitat ettei tämä foorumi ole saaran itsetyydytyspaikka, semmoista saa sanoa eikä edes tule mieleen että loukkaat minua ihan samalla tavalla kuin sinä sanot minun loukkaavan sinua.

Mutta sehän on totta: tämä ei ole esim. itsetyydytys-foorumi.

Ja tuolla aiemmin sanoit että olet kirjoitellut ainakin kolmellasadalla eri nikillä, eikö minulla ole vähän aihetta epäillä nykynikkisikään aitoutta?
saara

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 23.08.2014 21:22

saara kirjoitti: Ja tuolla aiemmin sanoit että olet kirjoitellut ainakin kolmellasadalla eri nikillä, eikö minulla ole vähän aihetta epäillä nykynikkisikään aitoutta?

Miten nikki voi olla epäaito?

Oletko sinä ihan rekisteröitynyt AV:lle?
Huolieilinen

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet