Mirri kirjoitti:Sateentekijä, voisivatko ne tunnemyrskyt olla sitä oireilua, jota Sepram on tasannut ja pitänyt kurissa? Toisin sanoen, että olet tarvinnut mielialalääkkeen, jottei ole voimakkaita tunnemyrskyjä tai tunteiden vuoristorataa. Ehkä ei tule tasaantumista, vaan edelleen tarvitsisit lääkehoitoa tunnemyrskyjen taltuttamiseen.
Myös masennuksen paheneminen voi oireilla tunnemyrskyinä ja itkuherkkyytenä.
Jos kyseessä on sairauden paheneminen lääkityksen lopettamisen vuoksi, ei tunnu järkevältä selittää oireita lääkkeen vieroitusoireiksi.
Hilppa kirjoitti:Hyvä kun kerroit. En kuitenkaan halua olla kohteesi.

trisse kirjoitti:Tältä tyypiltä on. Hänhän on äärimmäisen manipulatiivinen.

trisse kirjoitti:Nuole nyt oikein kunnolla!

trisse kirjoitti:Tältä tyypiltä on. Hänhän on äärimmäisen manipulatiivinen.
trisse kirjoitti:Halusin kai muistuttaa muita siitä että heistäkin olet rasittava. Ja kostaa eilisiä.
Sateentekijä kirjoitti:trisse kirjoitti:Halusin kai muistuttaa muita siitä että heistäkin olet rasittava. Ja kostaa eilisiä.
Se, että jäit hautomaan eilisiä ,osoittaa ainoastaan, että olin siinä(kin) oikeassa. Sinulle pitäisi sanoa noita asioita useamminkin ja useamman,jotta tajuaisit kuinka naurettavaa tuommoinen käytös täällä on, tyypiltä joka ei vuosikausiin ole tehnyt muuta kuin valittanut sitä, ettei kukaan tule kiskomaan kotisohvalta töihin tai pudottele rahaa postiluukusta ilman, että sinun itsesi tarvitsee vaivautua itse tekemään mitään muuta kuin valittamaan kaiken epäoikeudenmukaisuutta,
Se ei ole persoonallisuushäiriötä, se on laiskuutta.
Tiedätkö. Tuolla on ihan oma nimikin. Se on piittaamattomuus muista. Sinä elät kuvitelmissa, että muut ovat täällä sinua varten. Se nyt ei vaan mene ihan noin- Minä kerroin sinulle,mitä olen itse tehnyt, päästäkseni siihen, mitä minulla nyt on. Jos se on mielestäsi manipulointia, on yksinomaan surullista, että sinulta puuttuu arvostelukyky täysin tässäkin asiassa.

Mirri kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:trisse kirjoitti:Halusin kai muistuttaa muita siitä että heistäkin olet rasittava. Ja kostaa eilisiä.
Se, että jäit hautomaan eilisiä ,osoittaa ainoastaan, että olin siinä(kin) oikeassa. Sinulle pitäisi sanoa noita asioita useamminkin ja useamman,jotta tajuaisit kuinka naurettavaa tuommoinen käytös täällä on, tyypiltä joka ei vuosikausiin ole tehnyt muuta kuin valittanut sitä, ettei kukaan tule kiskomaan kotisohvalta töihin tai pudottele rahaa postiluukusta ilman, että sinun itsesi tarvitsee vaivautua itse tekemään mitään muuta kuin valittamaan kaiken epäoikeudenmukaisuutta,
Se ei ole persoonallisuushäiriötä, se on laiskuutta.
Tiedätkö. Tuolla on ihan oma nimikin. Se on piittaamattomuus muista. Sinä elät kuvitelmissa, että muut ovat täällä sinua varten. Se nyt ei vaan mene ihan noin- Minä kerroin sinulle,mitä olen itse tehnyt, päästäkseni siihen, mitä minulla nyt on. Jos se on mielestäsi manipulointia, on yksinomaan surullista, että sinulta puuttuu arvostelukyky täysin tässäkin asiassa.
Taitaa tuo Sateentekijän viesti olla ryöpytystä; tai ainakin sitä millaiseksi minä ymmärrän sanan ryöpytys.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa