Mirri kirjoitti:Toisesta ketjusta luin, että olet ollut Pennun kanssa koiranäyttelyssä. Kerro lisää; onko söpöliinisi menestyjä, vaikka haksahtaakin haukkumaan yksinänsä?
Psykopatologia kirjoitti:Ei ole hiustenhalkomista tuo viestisi. Mutta minun oli mielestäsi.
santra kirjoitti:Käsiksikäyvä tyttönen on hassu, oikeastihan se on pureskeleva koiranpentu. Minusta on perin merkillistä , että eläimiä pyritään inhmistämään, tarkoitan siis, samaistamaan ihmisiin.Eläin on aina eläin. Minulla on ollut koira 14 vuotta ,kuten olen kertonut. Rakastin sitä yli kaiken enkä ikinä käyttänyt termiä hän.
Valkosiipi kirjoitti:Minua kiinnostaa tuo santran näkemys inhimillistämisen haitoista,
koska oma koirani on oikea ihnhimillistämisen huippu.
Otin koiran itselleni lastenlasten korvikkeeksi ja se kyllä näkyy.
"Mamman pikku prinsessa" meillä pyörii. On koiravauvani puettukin joskus valokuvaa varten.
Totella silmäterämmekin kyllä saa luvan. Ei meillä lapsetkaan pellossa eläneet eikä toisten silmille hyppineet.
Ja tulevat lapsenlapset sitten saavat mummolassaan saman hoidon ja kasvatuksen kuin koirakin on saanut.
En sotke enempää Pinjan ketjua. Voin ottaa turinani pois, jos Pinja haluaa.
Pinja vaikuttaa minusta oikein kelpo koiranomistajalta.
Veikkaan, että hyvän koiran Pinja saa kasvatettua, koska tarttuu heti ongelmiin kun sellaisia huomaa.
Ja etsii keinot selviytyä ainakin häiritsevistä ongelmista.
Onneksi ensimmäisen vuoden jälkeen helpottaa...
Psykopatologia kirjoitti:Emme osaa kirjoittaa santran mieleistä tekstiä.
Noolan kirjoitti:Voisin ajatella riskin piilevän esimerkiksi siinä ettei "Mamman pikku prinsessa" suhtaudukaan niin suopeasti tuleviin lapsenlapsiin, jotka ovatkin sitten "mamman" oman lajinsa todellisia prinsessoja.
Noolan kirjoitti:Valkosiipi kirjoitti:Minua kiinnostaa tuo santran näkemys inhimillistämisen haitoista,
koska oma koirani on oikea ihnhimillistämisen huippu.
Otin koiran itselleni lastenlasten korvikkeeksi ja se kyllä näkyy.
"Mamman pikku prinsessa" meillä pyörii. On koiravauvani puettukin joskus valokuvaa varten.
Totella silmäterämmekin kyllä saa luvan. Ei meillä lapsetkaan pellossa eläneet eikä toisten silmille hyppineet.
Ja tulevat lapsenlapset sitten saavat mummolassaan saman hoidon ja kasvatuksen kuin koirakin on saanut.
En sotke enempää Pinjan ketjua. Voin ottaa turinani pois, jos Pinja haluaa.
Pinja vaikuttaa minusta oikein kelpo koiranomistajalta.
Veikkaan, että hyvän koiran Pinja saa kasvatettua, koska tarttuu heti ongelmiin kun sellaisia huomaa.
Ja etsii keinot selviytyä ainakin häiritsevistä ongelmista.
Onneksi ensimmäisen vuoden jälkeen helpottaa...
Voisin ajatella riskin piilevän esimerkiksi siinä ettei "Mamman pikku prinsessa" suhtaudukaan niin suopeasti tuleviin lapsenlapsiin, jotka ovatkin sitten "mamman" oman lajinsa todellisia prinsessoja.
Valkosiipi kirjoitti:Voisiko ylläpitäjä siirtää, kun kerkee, nämä koiran inhimillistämisjutut omaan ketjuun,
ettei sotketa Pinjan hyvää ketjua...Noolan kirjoitti:Voisin ajatella riskin piilevän esimerkiksi siinä ettei "Mamman pikku prinsessa" suhtaudukaan niin suopeasti tuleviin lapsenlapsiin, jotka ovatkin sitten "mamman" oman lajinsa todellisia prinsessoja.
Heh. Tulevia lapsenlapsia ajatellen Prinsessa on pennusta alkaen sosiaalistettu erityisesti lapsiin.
Meillä käy naapuruston lapsia peuhaamassa koiran kanssa jopa useita kertoja viikossa.
Saavat juoksuttaa ja remputtaa prinsessaa kunnolla ja aina koiran häntä vaan heiluu iloisesti.
Valkosiipi kirjoitti:Voisiko ylläpitäjä siirtää, kun kerkee, nämä koiran inhimillistämisjutut omaan ketjuun,
ettei sotketa Pinjan hyvää ketjua...
.
santra kirjoitti:Niinpä, Tuuvehan sen tietää kuinka toisten ketjuja sotketaan:)
Mutta Pinjan ketjua saat sotkea vapaasti?Tuuve Maanvaiva kirjoitti:santra kirjoitti:Niinpä, Tuuvehan sen tietää kuinka toisten ketjuja sotketaan:)
Muistaakseni Luukkonen kielsi keskinäisen sanailun, joten odoton sinulle jäähyä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa