Luovuus ja mielenterveyslääkitys

Re: Luovuus ja mielenterveyslääkitys

ViestiKirjoittaja trisse » 12.09.2016 01:10

Sateentekijä kirjoitti:Pitkävihaisuus on yksi suomalaisen perusluonteen ominaisuuksia. Suomalainenhan on perusmelankolinen ja synkeämielinen ja kun se suuttuu, sitä ei lepytä mikään!

Sinulla on tässä anteeksiantokysymyksessä yksi vissi etu puolellasi. Katsos se että sinä olet loukannut irmeliä mutta irmeli ei ole loukannut sinua. Näin ollen sinun on helpompi antaa anteeksi koska ei ole mitään mitä sinun tarvisisi antaa anteeksi! Ymmärrätkö vai menikö liian korkealentoiseksi? Haluaisitko että minä ja irmeli yhdistettäisiin voimamme ja kirjoitettaisiin sinulle jotain niin totaalisen vittumaista, tekopyhää ja paskamaista että saisit kerrankin mahdollisuuden antaa jotakin anteeksi..?
trisse

ViestiKirjoittaja irmeli » 12.09.2016 08:08

Minä alankin nyt tänään samaa peliin kuin sateentekijä, koska se näyttää saavuttavan tällä foorumilla suuren suosion.
Kohteeksi otan lähes kaikki, lukuunottamatta n. viittä kirjoittajaa satunnaisessa järjestyksessä. Kaikki muut tänään haukun, huomenna teen läjän ketjuja, selitän kuinka tänään oli paskamainen päivän, verensokerit heitteli ja en pyydä keneltäkään anteeksi, koska Härkis on laktoositon ja mun mieheni ihmettelee miksi netissä vittuilen, kun kotona en koskaan vittuile.
irmeli

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.09.2016 12:00

Irmeli, sinulla on ihan omat pelisi, miksi ryhtyisit samaan peliin kuin joku toinen?
Mirri

ViestiKirjoittaja trisse » 12.09.2016 12:18

Vaihtelu viehättää?
trisse

ViestiKirjoittaja irmeli » 12.09.2016 12:46

Mirri kirjoitti:Irmeli, sinulla on ihan omat pelisi, miksi ryhtyisit samaan peliin kuin joku toinen?

suksi vittuun
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 12.09.2016 14:48

Olen tänään saanut aihetta ajatella asioita monelta kantilta ja päätynyt siihen, että tämä paikka ei tarjoa mitään muuta kuin jatkuvaa pahaa mieltä.

On todella masentavaa, kun jotain asiaa jauhetaan ja tehdään siitä pilaa tietämättä lainkaan mitä varten joku on toiminut niinkuin on. Ei suotta sanota, että mielenterveysfoorumit ovat henkisesti niitä raskaimpia paikkoja koska niillä kirjoittavilla on itsellään henkisesti niin paha olla. Täällä kyllä kuolee ihmisestä kaikki se luovuus mitä ehkä on ollut.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.09.2016 14:53

Sateentekijä kirjoitti:Olen tänään saanut aihetta ajatella asioita monelta kantilta ja päätynyt siihen, että tämä paikka ei tarjoa mitään muuta kuin jatkuvaa pahaa mieltä...

Tauko saattaisi tehdä sinulle hyvää. Saisit ehkä päätettyä mihin suuntaan haluat lähteä, ja millä tavalla.

Tämä nykyinen soutaminen ja huopaaminen on raskasta luettavaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 12.09.2016 15:06

Sateentekijä kirjoitti:
Olen tänään saanut aihetta ajatella asioita monelta kantilta ja päätynyt siihen, että tämä paikka ei tarjoa mitään muuta kuin jatkuvaa pahaa mieltä...

Kyllästynyt kirjoitti:
Tauko saattaisi tehdä sinulle hyvää. Saisit ehkä päätettyä mihin suuntaan haluat lähteä, ja millä tavalla.
Tämä nykyinen soutaminen ja huopaaminen on raskasta luettavaa

Kyllästynyt. Olet oikeassa. Ei tämä ole mukavaa kenellekkään. Nyt ei ole kyseessä pelkkä netti, vaan minun elämäni. Siihen olen nyt saamassa apua,kuten toisessa ketjussa kerroin.
Minä meinaan nyt keskittyä tärkeämpiin asioihin elämässäni , niihin jotka minua kantavat ja minulle jotain merkitsevät. Haluan ottaa elämäni hallintaan. Sitähän tämä soutaminen ja huopaaminen ja tunteiden hallitsemattomat purkaukset tarkoittavat, että minulla on suuria vaikeuksia hallita omaa itseäni.

Netti ei ole syy , se on pikemminkin seuraus. Seuraus siitä, ettei voi henkisesti hyvin.
Tähän jää helposti koukkuun ja aivan kuin huomaamattaan lipuu yhä syvemmälle tämän paikan syövereihin.
On todella korkea aika kääntää elämässä uusi lehti, kun entinen on ainoastaan tyhjää täynnä.
Sateentekijä

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet