saara kirjoitti:Voi itku. höllätkää nyt henkseleitä itsekukin!
Kauluria ja pipoakin voisi venyttää.
Minä höllään ja venytän, kunhan Trissen porttikielto on päättynyt - en yhtään aikaisemmin.
saara kirjoitti:Voi itku. höllätkää nyt henkseleitä itsekukin!
Kauluria ja pipoakin voisi venyttää.

Jill kirjoitti:Eikö sulle mirri ole jo selitetty asia.

Mirri kirjoitti:Jill kirjoitti:Eikö sulle mirri ole jo selitetty asia.
On - epämääräisesti ja sekavasti. Jopa ristiriitaisesti. Mitään järjellisiä ja johdonmukaisia perusteluja peräti viikon mittaiselle porttikiellolle ei tietääkseni ole kerrottu.
Pinja kirjoitti:Mirri kirjoitti:Jill kirjoitti:Eikö sulle mirri ole jo selitetty asia.
On - epämääräisesti ja sekavasti. Jopa ristiriitaisesti. Mitään järjellisiä ja johdonmukaisia perusteluja peräti viikon mittaiselle porttikiellolle ei tietääkseni ole kerrottu.
Asia on sinulle jo perusteltu. Anna siis jo olla!

Mirri kirjoitti:Jill kirjoitti:Eikö sulle mirri ole jo selitetty asia.
Mirri kirjoitti:Pinja kirjoitti:Mirri kirjoitti:Jill kirjoitti:Eikö sulle mirri ole jo selitetty asia.
Asia on sinulle jo perusteltu. Anna siis jo olla!
Pinja, mielestäni 'perustelut' ovat huonoja, tai vähintäänkin kyseenalaisia. Ehkä muut lukijat tietävät ja ymmärtävät millaisista 'rikoksista' Trisse sai niin kovan rangaistuksen; minä en tiedä enkä ymmärrä.
Toivottavasti mielipiteiden ilmaisu on sallittu.
Tiedän ilmaisevani mielipiteitäni 'väärässä' ketjussa, mutta toisaalta: pitääkö negatiiviset tunteet torjua tällä foorumilla, vai onko jonkinlainen mahdollisuus ilmaista niitä? Sitä paitsi Trissen banni ilmoitettiin juuri tässä ketjusssa...
saara kirjoitti:Mirri kirjoitti:Jill kirjoitti:Eikö sulle mirri ole jo selitetty asia.
Mirri ei sinun henkselit nyt tätä
asiaa mihinkään muuta.

Mirri kirjoitti:Kyllästyneen vastaus koosteena:Voi itku sentään... Jos Tristan kirjoittaa minut viestissään nimimerkiltä mainiten, miten ihmeessä voisin luulla hänen puhuva jostakusta muusta???
Ei, viestit eivät ole enää palstalla, Psykopatologia poisti ne heti "uunituoreina".
Psykopatologia poisti viestit 'uunituoreina', muttei kuitenkaan niin tuoreina, etteivätkö ne olisi viikonlopun aikana sattuneet sinun silmiisi, vaikkeivät muut lukijat olekaan nähneet niitä - vai miten? ...
Mirri kirjoitti:... Kertomasi mukaan et ole ollut paikalla, joten herää kysymys: miten tiedät viesteistä ja niiden uunituoreesta poistamisesta - valvojana olet nähnyt ja tiedät, vai kuinka?...
Mirri kirjoitti:... Minun silmiini on menneenä viikonloppuna sattunut yksi ainokainen Trissen Kyllästyneelle osoittama viesti, kirjoitettu 20.09.2014 21:27:...Kyllästyneellä on takuulla ollut sormensa pelissä tuossa tutkimiksessa... on laskeskellut psykopatiapisteitäni
trisse kirjoitti:Tänään:
"VAAKA 23.9.–23.10.
Vihdoinkin olet oppimassa menettelytavan suhtautua erään temppuiluihin. Henkilökohtaisuuksiin menemällä pahennat vain tilanteen joten pysy asiassa."
HAA! Kenenköhän temppuiluihin opin suhtautumaan hyvin? PP:n vaiko Kyllästyneen! Hyvältä kuulostaa!...
Mirri kirjoitti:[... Kyllästynyt, asia on outo...
Mirri kirjoitti:... Ensinnäkin se, että viittaat menneeseen viikonloppuun ja aikaan, jolloin Trisse tai kukaan muukaan ei tiennyt hänelle langetettavasta porttikiellosta: Tristan oli edeltävien päivien ajan useita kertoja viitannut minuun (vaikka en edes ollut paikalla)...
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ei välttämättä. trissen rangaistus oli myös pitempiaikaisesta piittaamattomuudesta.
Sinulla ylläpitäjänä tuli mitta täyteen jostakin mikä ei välttämättä valkene lukijalle (kuten minulle), ja siihen lisäksi se, että Kyllästynyt otti itseensä luullessaan Trissen viitanneen häneen ties miten monet kerrat - vai miten?
Välttämätöntä tai ei, Kyllästynyt esitti asian, syytöksen/väitteen, jolle mielestäni tarvittaisiin näyttöä.
Miten niin "luullessaan Trissen viitanneen häneen"?
Voi itku sentään... Jos Tristan kirjoittaa minut viestissään nimimerkiltä mainiten, miten ihmeessä voisin luulla hänen puhuva jostakusta muusta???
Minkähän syytöksen/väitteen minä olen esittänyt?
Ei, viestit eivät ole enää palstalla, Psykopatologia poisti ne heti "uunituoreina".
Koska kyse on eri viesteistä, kysymyksesi ja kommenttisi eivät ole relevantteja.

Kyllästynyt kirjoitti:Tristan kirjoitti useita kertoja asiattomasti, nenäkkäästi ja röyhkeästi. Jotkut Tristanin kommentit olivat minusta tai minuun liittyviä, osa oli muita asiattomuuksia.
Psykopatologia kehotti häntä "pitämään pienempää suuta", mutta eipä sillä näyttänyt vaikutusta tai tehoa olevan.
Kun hän sitten sai bannin, sinä ryhdyit inttämään, ettei Tristanin banniin muka ollut perusteita - vaikka et edes nähnyt niitä viestejä jotka Psykopatologia poisti välittömästi.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ei välttämättä. trissen rangaistus oli myös pitempiaikaisesta piittaamattomuudesta.
Sinulla ylläpitäjänä tuli mitta täyteen jostakin mikä ei välttämättä valkene lukijalle (kuten minulle), ja siihen lisäksi se, että Kyllästynyt otti itseensä luullessaan Trissen viitanneen häneen ties miten monet kerrat - vai miten?
Välttämätöntä tai ei, Kyllästynyt esitti asian, syytöksen/väitteen, jolle mielestäni tarvittaisiin näyttöä.
Miten niin "luullessaan Trissen viitanneen häneen"?
Voi itku sentään... Jos Tristan kirjoittaa minut viestissään nimimerkiltä mainiten, miten ihmeessä voisin luulla hänen puhuva jostakusta muusta???
Minkähän syytöksen/väitteen minä olen esittänyt?
Kyllästynyt kertoi, että kyse onkin jostakin eri viesteistä - mitä ne lienevätkään:...
Kyllästynyt kirjoitti:Olisiko pitänyt säästää viestit ja hyväksyttää Tristanin banni ensin sinulla, ettet (taas) olisi hyökännyt minun kimppuuni?

Psykopatologia kirjoitti:trisse kirjoitti:Matelit?
Porttikielto kunnes 2014-09-28

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Olisiko pitänyt säästää viestit ja hyväksyttää Tristanin banni ensin sinulla, ettet (taas) olisi hyökännyt minun kimppuuni?
Kyllästynyt, puhutko ajasta ennen Trissen bannin ilmoittamista, vai sen jälkeisestä ajasta? Minusta näyttää siltä, että olet pannut - tai sinulla on mennyt - puurot ja vellit sekaisin.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Olisiko pitänyt säästää viestit ja hyväksyttää Tristanin banni ensin sinulla, ettet (taas) olisi hyökännyt minun kimppuuni?
Kyllästynyt, puhutko ajasta ennen Trissen bannin ilmoittamista, vai sen jälkeisestä ajasta? Minusta näyttää siltä, että olet pannut - tai sinulla on mennyt - puurot ja vellit sekaisin.
...
Esitin kysymykseni, koska minulle on muodostunut se tunne ja käsitys, että bannit pitäisi ensin hyväksyttää sinulla (tai sinun johtamallasi raadilla) - mutta jos niin ei tehdä, intät bannin olevan väärin perustein annettu, koska sinun mielestäsi mitään bannin arvoista "rikosta" ei ole tapahtunut (vaikka et ole edes nähnyt kaikkia asiaan liittyviä viestejä).
...

Kyllästynyt kirjoitti:...
Muistanpa senkin kun olit vankasti sitä mieltä, että keskustelupalstan ylläpitäjä on herra ja hidalgo palstallaan ja siihen on kirjoittajien tyytyminen, olivatpa ylläpitäjän ratkaisut ja moderointiperusteet palstalaisten mielestä kuinka epäoikeudenmukaisia tahansa. Tuota mielipidettä olet esittänyt omanasi niin Tukiasema.net -palstalla kuin ns. Helun palstallakin!
...

Mirri kirjoitti:Olen edelleen samaa mieltä, enkä käsitä mistä sinä päättelet mielipiteeni muuttuneen. Vaieten tyytymisestä en varmaankaan ole puhunut mitään. Enkä muutenkaan ajattele tyytymisestä noin kuin sinä sanot minun ajattelevan. Olen sitä mieltä, että jos eriävän mielipiteen ilmaisu ei auta, kirjoittajan ei ole pakko alistua kohtaloonsa mielivaltaiselta tuntuvan ylläpidon/moderoinnin alaisena, vaan halutessaan hän voi häipyä muualle...
Mirri kirjoitti:... Sitä en tiedä enkä muista, että olisin ilmaissut mielipiteeni jo Tukiasema.net-palstalla, mutta ehkä olen tehnyt niin.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa