ip-banni kirjoitti:trisse kirjoitti:No aina kun olen töissä ollut. Olen maksimissaan saanut sen siihen että nukun 02-08 eli ehdin töihin mahdollisesti ennen kymmentä ja olen koko ajan univelassa. Ei ole mitään lääkettä joka saisi mut nukahtamaan aikaisemmin. Nykyinen lääke on nykyiselläänkin maksimilla ja psykiatri mainitsi työkykytesteissä että se voi aiheuttaa hengenvaarallisen sydänvian jos sitä ottaa yhtään enempää. Ongelma on ettei noi lääkkeet tehoa muhun. Varsinkaan sitä lääkkeiden väsyttävää vaikutusta ei tule. (Eilenkään 9 diapamia ei väsyttänyt mua ollenkaan mutta rauhoittavien lisäksi myöskään väsyttävät masennuslääkkeet tai neuroleptit eivät juuri väsytä.) En saa keneltäkään sellaista lääkettä sellaisella annoksella että nukahtaisin ennen puolta yötä.
Olet kuitenkin lääkkeitä syönyt ylimääräisiä aika usein, niin miten et ole ottanut tätä unilääkettä liikaa? Googlella varmaan selviää mikä määrä pitäisi ottaa että saisit sydänvian ja sen avulla pääsisit helpommalla eläkkeellä kuin näillä muilla sepustuksilla.
Annoin tämän vinkin tässä vertaistukiosiossa, koskaa eläkkeellähän tässä ollaan Tristania yrittämässä saada eikä kuntouttaa työelämään.
Olen minä joskus ottanut sitä enemmän. Ylin sallittu annos on 300 mg. Siksi tuo psykiatri sanoikin että ei saisi ottaa sitä enempää. Doxal on tosi voimakas ja toksinen lääke joten jos olisin ottanut sitä 500 mg niin en olisi tässä kirjoittelemassa. Sydämessäni onkin joku muutos joka näkyy ekg:ssä. Itse epäilen että se johtuukin Doxalista.