Kaapo kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Hae se "paskalinkki".
Haepas itse. Varsin hyvin tiedät, että Gabrielina tulit palstalle ärsyttävällä naisia halventavalla linkillä ja avauksella, jolla suututit sekä Kyllästyneen, minut että vielä jonkun muunkin. Varsin hyvin tiedät senkin, että Gabriel häipyi palstalta viesteineen. Jälkeenpäin olet epäreilusti esittänyt asiat toisin ja syyttänyt palstan kirjoittajia sinun epäkohteliaasta vastaanottamisestasi ja jopa kiusaamisestasi.
Todistustaakka on sinun, sinä syytit. Jos et pysty osoittamaan niin älä vääristele ja puhu paskaa.
Valitettavasti noin tapahtui. Minulla ei ole mitään juridista todistustaakkaa. Älä sinäkään sitten puhu paskaa, että sinua on huonosti otettu vastaan Gabrielina, koska itse olit syypää sinua kohtaan koettuun vastenmielisyyteen. Sinä olet jälkeenpäin kertonut haluavasi herättää reaktioita. Sellaisen sait aikaan. Älä käännä asioita toisiksi ja jeesustele jälkeenpäin muuta. Sinun onnesi on, että sait luvan poistua viesteinesi ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Puhtaalta päydältä aloittaminen tarkoittaa myös, että et ala rakentaa itsestäsi jälkeenpäin äitelää imagoa, joka olisi vastaanotettu huonosti.