tuuve m kirjoitti:(- -)
Pitäisikö muuten kirjoittaa vaihdevuodet on...
kiss kirjoitti:Tuuve? Miissäs asuit Alaskassa, teltassa vaija millaista siel oli pakkaslukemat?
Sateentekijä kirjoitti:tuuve m kirjoitti:Oliko se tämän ketjun aihe, että INHOAN VALEHTELUA
Alunperin aihe oli tämä ja aloitettu erään ihmisen kirjoittamien epätotuuksien takia. Niitähän et ole ollut lukemassa siellä Alaskassa ollessasi?
Sateentekijä kirjoitti:Mirri ♥♥♥♥♥ tässä sinulle sydämenkuvia:D
Mutta kuka tai mikä mahtaa olla tuo paljonpuhuttu enitan?

(lihavointi minun)Sateentekijä kirjoitti:Mirri, kirjoitit taas kerran, kuten monesti muulloinkin hyvää asiaa. Toki pitäisi ymmärtää, että täällä on liikkeellä enemmän tai vähemmän terveitä ihmisiä, enhän minäkään täällä olisi, jos olisin mieleltäni täysin vakaa.. Minä kumminkin tarvitsen tätä paikkaa, siis jotakin, missä voi kirjoittaa ja purkaa mieltään. Mutta se minua eniten ottaa päästä, että tullaan väittämään jotain aivan totuuden vastaista. Se vaan ei mahdu päähäni.
Jos minä en syystä tai toisesta mahdu tänne, se kai on sitten minun ongelmani.

Sateentekijä kirjoitti:Mitä ihmettä tämä jankkaaminen oikein on?
Ensin pahoitetaan mieli ketjun alkuperäisestä otsikosta ja kun sen sitten yleisön toivomuksesta muutin, niin nyt se vedetään väkisinkin esille??![]()
Yrittäkää nyt edes päättää, mitä haluatte
Vai onko yksinomainen tarkoitus vain ilkeillä ja herättää närää?

Mirri kirjoitti:Kirjoittaja Sateentekijä » 08.11.2014 00:23:Sateentekijä kirjoitti:Mirri ♥♥♥♥♥ tässä sinulle sydämenkuvia:D
Mutta kuka tai mikä mahtaa olla tuo paljonpuhuttu enitan?
Mielenkiintoinen kysymys ottaen huomioon, että olet ollut rekisteröityneenä Tukiasema.orgiin suunnilleen yhtä kauan kuin Enitan.
Enitan kesäkuusta 2011 ja sinä - alias Elollinen - elokuusta 2011.
Viestini otsikkoa en muuta; se on aito ja alkuperäinen - juuri se otsikko, jonka sinä alunalkaen annoit tälle aloittamallesi ketjulle.
Minusta tuntuu, että olen tullut höynäytetyksi; joutunut sinun höplästä vetämisesi kohteeksi. Toivottavasti motiivisi on ollut jokin muu kuin hauskanpito kirjoittajien ja lukijoiden kustannuksella.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa