Mirri kirjoitti:trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti vain nuo ekat viestit. Tilanne itsessään on Luukkosen aikaansaama.
Minusta tuntuu, että konfliktit ja niiden jatkuminen ovat tällä foorumilla hyvin usein ylläpitäjän aikaansaannosta; liekö niiden tarkoituksena jonkinlainen kasvattaminen tai kouluttaminen. Hoitamisesta ei varmaan voida puhua.
Olen eri mieltä. Ei kai kukaan ole sinuakaan usuttanut, provosoinut tai pyytänyt hyökkäämään syytöksinesi ja läjänjättämisväitteinesi minun kimppuuni, mutta niinhän sinä kuitenkin (taas) teit - ja aivan omasta tahdostasi ja aloitteestasi. Uskoakseni sinun syysi ja vaikuttimesi on minua kohtaan tuntemasi antipatia, mutta eihän sekään Psykopatologian syytä ole.
Ylläpitäjä on yrittänyt suitsia konflikteja, mutta joihinkin kirjoittajiin vaikutus on ollut päinvastainen. En tosin usko, että he ilman suitsimisyrityksiä olisivat käyttäytyneet moitteettomasti tai edes välttävän asiallisesti, mutta kovin vähän he ovat ohjeista ja neuvoista piitanneet.
Suurin syyllinen kaikkeen pahaan näyttäisi yleisöäänestyksen perusteella olevan minä. Milloin olen ketäkin kiusannut tai suorastaan rääkännyt ja uhreilleni suurta kärsimystä aiheuttanut. Kumma juttu, että kun pyydän esimerkkejä asiattomista viesteistäni, niitä ei ole yhdeltäkään minua kiusaamisesta tai muusta asiattomasta käytöksestä syyttäneeltä herunut.
En jaksa tuota enää edes hätkähtää, mutta se minua etoo, että Psykopatologiaa avoimesti syytetään minun suosimisestani ja ehdotetaan minulle bannia. Mitään perusteita banniehdotuksille ei kuitenkaan anneta, eikä liioin kerrota sitäkään, missä ja miten Psykopatologia olisi minua "hyysännyt".
Psykopatologia ei ole minua hyysännyt, hänellä ei vain ole ollut perusteltua syytä minua bannata, koska se että joku/jotkut eivät minusta pidä, ole mikään syy banniin, eikä aiheettoman bannin antamatta jättäminen ole hyysäämistä sen enempää kuin suosimistakaan.
Summa summarum: Jos jollakulla on esittää todisteita tai perusteita sellaisesta minulta lähtöisin olevasta kirjoituksesta jonka perusteella minut olisi pitänyt bannata, laittakaa se/ne esille!
Mutta jos sellaisia ei ole, älkää veisatko virttä, että minua on muka hyysätty.
En välttämättä kirjoita kovin sovinnollisesti, ja siihen minulla on omat syyni. mutta niin kauan kuin pysyttelen asiallisena, katson itselläni olevan oikeus kirjoittaa parhaaksi näkemälläni tavalla.
Ilmeisesti minä olen valtaosalle sellainen sopiva syntipukki, että minun kontolleni voi lykätä kaikki pettymykset ja vääryydeksi koetut asiat ja tapahtumat. Ikävä vain, etten ole minulle annettuun syntipukin rooliin hiljaa ja kiltisti suostunut.