Kyllästynyt kirjoitti:Obelix kirjoitti:Nimeni on kaikkien huulilla.
Kuten oksennuskin.
Aivan. Ehkä silläkin lienee jotakin väliä, miksi on kaikkien huulilla...
Kyllästynyt kirjoitti:Obelix kirjoitti:Nimeni on kaikkien huulilla.
Kuten oksennuskin.
Obelix kirjoitti:Kyllä Kylvis ja Kahvi ovat kateellisia. Palstan kaikkien naisten mielessä on ainoastaan minä ja mystinen persoonani. Näin niitä naisia isketään pojat.

Psykopatologia kirjoitti:Mirri lumoutui Obelixista, kun ei tiennyt tämän luontoa
(koska ei lue foorumia).
Tris kirjoitti:Noinko puhutaan moderaattorille?
Mirri kirjoitti:Taas muistelen Vassoa, joka mielestäni provosoi ja teki kaikkensa saadakseen huomion osakseen ja saadakseen ketjun kuin ketjun kääntymään itseensä.
Etenkin Vasson (VQP) suhde minuun oli sillä tavoin kummallinen, että usein tuntui kuin hän olisi oikein yrittämällä yrittänyt työntyä esille ja huomioni keskipisteeksi... Muistan sanoneenikin hänelle siitä asiasta silloin tällöin; ihmettelin hänen nettikäyttäytymistään.
Tällä foorumilla on Obelix, joka ilmiselvästi on roikkunut kintereilläni - aivan kuin Vasso toisella foorumilla.
Psykopatologia on jopa jossakin vaiheessa nimennyt Obelixin poikaystäväkseni; aivan kuten toisella foorumilla nähtiin Vasson potkivan hevosten tyyliin...
Ei ihme, jos minusta on alkanut tuntua siltä, että sama ihminen ovat. Mielestäni nettikäyttäytyminen on yhteneväistä, ei voi mitään.
Obelix kirjoitti:Kyllä Kylvis ja Kahvi ovat kateellisia. Palstan kaikkien naisten mielessä on ainoastaan minä ja mystinen persoonani. Näin niitä naisia isketään pojat.
Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mirri lumoutui Obelixista, kun ei tiennyt tämän luontoa
(koska ei lue foorumia).

Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mirri lumoutui Obelixista, kun ei tiennyt tämän luontoa
(koska ei lue foorumia).
Mitä paskaa tääkin taas on?! Miten niin lumoutui. Sun päässäs taas tapahtunut tuo.
Psykopatologia kirjoitti:Miten niin "taas"? Ainakin tänään olen itse ollut kristallia
ja sinä olet ollut "muistamaton" yms.
Helmenkalastaja kirjoitti:Et nyt sinä, Riidankylväjä, viitsisi. On niin huono vitsi ja kulunutkin.
Mirri kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mirri lumoutui Obelixista, kun ei tiennyt tämän luontoa
(koska ei lue foorumia).
Psykopatologia, sinäkö tiesit Obelixin luonnon hänen rekisteröidyttyään tälle
foorumille ja ilmestyttyään kirjoittajaksi? Rekisteröitymistiedoista selviää,
että hän on rekisteröitynyt vähän minun jälkeeni. Minä tammikuun alussa 2012,
Obelix samana vuonna tammikuun loppupuolella.
Jos olet tiennyt ja tuntenut Obelixin luonnon, miksi olet antanut hänen riehua foorumillasi?
Minä en tietystikään ole voinut tietää enkä tuntea, joten totta kai olen voinut lumoutua
hänen fiksuilta kuulostavista näkemyksistään - toki niitäkin on ollut.
Psykopatologia kirjoitti:Miten niin "taas"? Ainakin tänään olen itse ollut kristallia
ja sinä olet ollut "muistamaton" yms.
23:16 Paitsi ihan äsken
Riidankylväjä kirjoitti:Obelix on varmaankin erin omainen kallon kutistaja, otaksun.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa