Hilpalle

Hilpalle

ViestiKirjoittaja trisse » 26.09.2016 23:49

Okei. Vastedes mä puhun sulle pikku sievistelijälle päiden posahtelusta joka vitun päivä. En oo aivan varma onko prinsessa tietoinen mutta sitä - päiden posahtelua - tapahtuu jossakin oikeasti
esim. Afganistanissa. Sua ämmä ei kukaan oo uhannut - kaikkein vähiten minä - ja sinä käyt mun kimppuun.

Haista vittu paska senkin saatanan sievistelevä sekopää.
trisse

Re: Hilpalle

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.09.2016 14:08

Mitä, trisse, nyt ajattelet yms. viesteistäsi eilen ja tänään?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja irmeli » 27.09.2016 16:13

Kannattaako sun Luukkonen oikeasti pitää tätä foorumia, kun et viitsi enää mitään tehdä. Ainoastaan käyt joka paikassa lisäämässä riitelyä.

positettu henk. koht. asia
Viimeksi muokannut irmeli päivämäärä 27.09.2016 16:54, muokattu yhteensä 1 kerran
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 27.09.2016 16:32

Miksei tämmöisiä ketjuja laiteta automaattisesti poistoon? Ketä nämä tämmöiset hyödyttävät? Mie vaan kysyn!
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 27.09.2016 16:33

Psykopatologia kirjoitti:Mitä, trisse, nyt ajattelet yms. viesteistäsi eilen ja tänään?

ois voinut jäädä vaikka kirjoittamatta. Enkä jaksa mitään viestissä "lupaamaani" systemaattisuutta (tietenkään). Pieni asia tottakin mutta lähinnä kai käytin hilppaa johonkin. Olikohan koko juttu jokin väärinkäsitys mutta hilppa ei halunnut sitä korjatakaan. Alunperin minua satutti se ettei täällä voi edes kertoa käyneensä vain kaksissa häissä ilman selkäänpuukotusta mutta se kai kaikille tulikin selväksi?
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 27.09.2016 16:35

Päiväkirjajuttuja?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 27.09.2016 16:49

Psykopatologia kirjoitti:Mitä, trisse, nyt ajattelet yms. viesteistäsi eilen ja tänään?

Miksi sinä sallit tämmöisen jollekkin nikille omistetun viestinnän, kun minun vastaavanlaiset aloitukseni ovat oitis meneet poistoon?
Päiväkirjakamaa minä taas sanon.
Ikäänkuin trissen ja PP.n välisiä terapiaistuntoja jotka voisi hoitaa päiväkirjassa.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.09.2016 20:04

trisse kirjoitti:

ois voinut jäädä vaikka kirjoittamatta. Enkä jaksa mitään viestissä "lupaamaani" systemaattisuutta (tietenkään). Pieni asia tottakin mutta lähinnä kai käytin hilppaa johonkin. Olikohan koko juttu jokin väärinkäsitys mutta hilppa ei halunnut sitä korjatakaan. Alunperin minua satutti se ettei täällä voi edes kertoa käyneensä vain kaksissa häissä ilman selkäänpuukotusta mutta se kai kaikille tulikin selväksi?

Olet pyytänyt Hilpalta anteeksi ja poistanut joitain törkeyksiäsi ja mennyt jopa itseesi - hyv'ä noin. Laitan sinut kuitenkin kirjoituskieltoon n. klo 21 => 30.9.2016 (asetuksista).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 27.09.2016 20:10

Hyvä että trisse saa rangaistuksensa. Ei kai täällä voi henkilöön meneviä solvauksia ilman seuraamuksia syytää. Pitäisi ajatella ennen kuin kirjoittaa, ettei jälkeenpäin iske iso katumus-hoks: itseäni tämä koskee suurelta osin!
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 27.09.2016 20:14

Olethan sinäkin saanut kirjoitella henkilöön meneviä solvauksia etkä ole ikinä saanut bannia. Älä siinä nyt jeesustele taas ja kun rangaistus on annettu, älä sinä sitä enää kaivele.
irmeli

ViestiKirjoittaja irmeli » 27.09.2016 20:16

Sateentekijä kirjoitti:

Miksi sinä sallit tämmöisen jollekkin nikille omistetun viestinnän, kun minun vastaavanlaiset aloitukseni ovat oitis meneet poistoon?
Ikäänkuin trissen ja PP.n välisiä terapiaistuntoja jotka voisi hoitaa päiväkirjassa.

Esim. tässä sanot, että olet tehnyt vastaavanlaisia aloituksia. Ne on vaan poistettu etkä sinä olet niistä saanut bannia.
irmeli

ViestiKirjoittaja trisse » 27.09.2016 20:27

Psykopatologia kirjoitti:
trisse kirjoitti:

Olet pyytänyt Hilpalta anteeksi ja poistanut joitain törkeyksiäsi ja mennyt jopa itseesi - hyv'ä noin. Laitan sinut kuitenkin kirjoituskieltoon n. klo 21 => 30.9.2016 (asetuksista).

ok
trisse

ViestiKirjoittaja irmeli » 27.09.2016 20:29

Hyvää lomaa.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 27.09.2016 20:57

irmeli kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:

Esim. tässä sanot, että olet tehnyt vastaavanlaisia aloituksia. Ne on vaan poistettu etkä sinä olet niistä saanut bannia.

En koko täälläolohistoriani aikana ole yhtään bannia tällä foorumilla saanut/hankkinut.
Alotuksia tietylle nikille olen joskus tehnyt ja ne on poistettu, mikä onkin ollut ihan ok.
Olethan sinäkin irmeli itse perustanut ketjuja tiety(i)lle nimimerk(e)ille , mutta ovat nekin olleet varsin lyhytikäisiä.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 27.09.2016 21:00

Hankkinut olet kyllä kiitettävästi bannia muttet ole sitä saanut, koska aina seuraavana päivänä kirjoittelet pitkän selostuksen ja selittelet kaikkea paskaa ja näin olet välttynyt bannilta.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 27.09.2016 22:29

Irmeli hyvä.
En nyt jaksa vetää sinun provoistasi minkäänlaista pulttia joten turhaan noita kirjoittelet.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 28.09.2016 06:19

En minä provoile vaan kerron miten sua on suosittu tällä foorumilla.
Lisäksi ihmettelen miksi tätä ketjua ei poisteta, siksi varmaan, että Luukkonen saa tähän aina palata ja vielä Trissen banninkin jälkeen ottaa asian esiin.
Hilppaa tämä nyt loukkaa ja Luukkosen avustuksella loukkaus saa jatkua.
irmeli

ViestiKirjoittaja Kaapo » 30.09.2016 16:34

Jostain syystä Hilppa saa näitä känniavautumisia silloin tällöin. Ei ole eka mun näkemä. Tuskin se siitä johtuu että hän on niin ymmärtäväinen ihminen.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 30.09.2016 20:45

Luukkonen on omituinen vanhahko miehenpuoli, ns. omituinen höpöttäjä:) mutta hän on tämän foorumin perustaja ja voi, jossei olla kiltisti pistää lapun luukulle kokonaan.Missä sitten riideltäisiin? Miettikääs sitä :shock:
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 30.09.2016 21:06

Luukkosella on aikamoinen cv. Etkö tiennyt? Olisi oikeastaan hyvä tuoda Pertin itsensä taas esiin koulutus ja nimikkeet ja työpisteet, että tulisi Sateentekijällekin selväksi, että kyseessä oleva henkilö on todellakin muuta kuin "vanha höpsö" .
Katla

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet