Ahdistaa

Ahdistaa

ViestiKirjoittaja Maaria » 28.10.2015 21:42

Hyppäänkö kaivoon?
Maaria

Re: Ahdistaa

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.10.2015 22:16

Minä olen miettinyt samaa: hypätäkö kaivoon vai ei. Toistaiseksi olen tullut siihen tulokseen, ettei kannata. Kaivossa on paitsi kylmää myös märkää ja muutenkin hankalaa. Eikä sieltä pääse pois vaikka sattuisi tahtomaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Lauri » 28.10.2015 22:16

Älä ihmeessä. Ehkä se kohta helpottaa.
Lauri

ViestiKirjoittaja Lauri » 28.10.2015 22:39

Tris ja Jill. Teillä on vähän saman sorttiset avattaret. Oletteko muutenkin samanlaisia?
Lauri

ViestiKirjoittaja Maaria » 28.10.2015 22:42

En tunne ihmisiä täältä.
Maaria

ViestiKirjoittaja Lauri » 28.10.2015 22:47

OK.
Lauri

ViestiKirjoittaja Lauri » 28.10.2015 23:01

Mihin tiet teitä kuljettaa?
Lauri

ViestiKirjoittaja Lauri » 28.10.2015 23:26

Nykytilan suhteen. Otaksun, että kuva on otettu nykyhetkestä.
Lauri

ViestiKirjoittaja Lauri » 29.10.2015 10:24

OK. Eteenpäin sanoi mummo lumessa.
Lauri

ViestiKirjoittaja Maaria » 29.10.2015 23:14

Vähän jo paremmin. Murehdin liikaa. Ai avataressani on jonkinlainen tie, ja se on autio. Toivon sen tien vievän minua vielä jonnekkin hyvään. Ahdistun kun murehdin. Välillä täytyy suunnata ajatus ulospäin itsestä, silloin löytää yleensä jotain.
Maaria

ViestiKirjoittaja Lauri » 30.10.2015 09:33

Kuva
Siintääkö siellä tien päässä biitsi?
Lauri

ViestiKirjoittaja Maaria » 30.10.2015 21:01

Pahuus, sairaudet jne. mietin kaikkea tällaista, kuolemista, vanhuutta...minulla on koko ajan ihan liikaa joutavia ajatuksia. Miksi en voi olla positiivinen ja iloinen ihminen, olen kuin myrkynniellyt ja murheen murtama. Olen niin melankolinen. Tuo kuva toi mieleeni matkustelun, kaikkea mitä haluan tehdä vielä, paikkoja joita haluan nähdä.
Maaria

ViestiKirjoittaja Ryysy » 30.10.2015 21:15

Jännä. Itselleni kuvasta tuli mieleen, että "no tonne nyt en ainakaan halua".
Ryysy

ViestiKirjoittaja Maaria » 30.10.2015 21:27

Lähinnä matkustelun norjassa ja lapissa, ei varsinaisesti tossa kuvan paikassa, koska en välitä uimarannoista.
Maaria

ViestiKirjoittaja Lauri » 30.10.2015 22:52

Ryysy kirjoitti:Jännä. Itselleni kuvasta tuli mieleen, että "no tonne nyt en ainakaan halua".

Mixet?
Lauri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 30.10.2015 23:44

Toivottavasti tämä tieto ei ahdista liikaa:
Kookospähkinän putoamiseen päähän kuolee vuosittain enemmän ihmisiä haiden hampaisiin joutumiseen.

Tyylipoliisi makoili rannalla. Ei aivan suoraan palmun alla, mutta melko lähellä kuitenkin.
Tuuli irrotti kookospähkinän (pienen), ja lehtiä pitkin kierien se moksahti tyylipoliisin olkapäähän. Tuli komea mustelma ja kipeä olkapää, ja se oli vain hieman nyrkkiä suurempi pähkinä.
Ottakaa siis todesta varoitukset kookospalmun alla loikoilemisen vaarallisuudesta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Ryysy » 31.10.2015 00:41

Lauri kirjoitti:
Ryysy kirjoitti:Jännä. Itselleni kuvasta tuli mieleen, että "no tonne nyt en ainakaan halua".

Mixet?

Kai sä tajuut hei; ranta, ei vaatteita, hirveen valoista ja avaraa, mihin vois men piiloon, tuol vaan pitäs olla ja olevinaan vielä esittää, että on hauskaa vain loikoilla... varsinkin, kun ei osaa uija. Sitten sielä vielä kulkee koko ajan ohi porukkaa, joilla on epäsiveellinen määrä vaatetusta yllään. Kai sä ny tajuut.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Hilppa » 31.10.2015 00:53

Jos et osaa uida, oletko harkinnut aikuisten uimakouluun osallistumista?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Lauri » 31.10.2015 10:55

Ryysy kirjoitti:
Lauri kirjoitti:

Mixet?

Kai sä tajuut hei; ranta, ei vaatteita, hirveen valoista ja avaraa, mihin vois men piiloon, tuol vaan pitäs olla ja olevinaan vielä esittää, että on hauskaa vain loikoilla... varsinkin, kun ei osaa uija. Sitten sielä vielä kulkee koko ajan ohi porukkaa, joilla on epäsiveellinen määrä vaatetusta yllään. Kai sä ny tajuut.

Juu, mutta siellä saa rajattoman rusketuksen ja hiekkarannat on yleensä loivia ja matalia, joten siellä voi uida vaikka käsipohjaa.

Uimaan oppii helposti, kun hoksaa, että vesi kannattelee etkä uppoakaan kuin kivi. Itseasiassa on aika vaikea pysytellä pinnan alla, kun noste nostaa väkisin ylös.

Kannatan Hilpan ehdotusta.
Lauri

ViestiKirjoittaja Ryysy » 31.10.2015 12:05

Martina ja hengenpelastajissa pystyivät kyllä olemaan pinnan alla. Myös oikea leikkiuhri-ihminen pystyi olemaan monen metrin syvyydessä nousematta pintaan.

Miten ihmiset voivat hukkua, jos muka nousevat pintaan? Kaikkiko vain hengittävät vettä ja se on siinä?

Pystyttekö olemaan silmät auki veden alla (ilman jotakin silmäsuojajuttua)? Minä en. Jos joku hukkuisi eli vaipuisi veden alle, niin kuvittelisin todennäköisesti yhtäkkiä osaavani sekä sukeltaa että olla silmät auki veden alla.
Ryysy

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet