Mirri kirjoitti:Minäkin muistelen, että se mitätöimisjuttu liittyi siihen, että anteeksipyyntöihin painostettiin tai niitä peräti vaadittiin. Eivät painostuksen edessä väännetyt anteeksipyynnöt ikinä ole luotettavia.
Omasta tahdosta ja ymmärryksestä syntyneet anteeksipyynnöt ovat aivan toinen juttu - ne ovat vakavasti otettavia.
Trisse kirjoitti:se oli silloin kuin pakotettiin. olen mielestäni vetänyt sen jo takaisin. ellen niin vedän sitten nyt (siis mitätöinnin). nyt pyysin ihan omasta tahdostani anteeksi - pp tai kukaan ei painostanut.
Gabriel kirjoitti:"Ylpeys käy lankeemuksen edellä".
Ei kai tässä kuitenkaan tarvii polvillaan anella? Ihminen teki kädenojennuksen ja jos siihen ei tartu niin se ei ole ojentajan häpeä.
Uudet riidat ja uudet turpakäräjät. Eiköhän nekin vielä seuraa.
Gabriel kirjoitti:Omien kokemusteni perusteella teen johtopäätöksiä...
Gabriel kirjoitti:... Vaan ehkäpä häntä sinun mielestäsi pitää rangaista, nöyryyttää ja hävettää, ettei vain pääsisi kuin "koira veräjästä"...
Gabriel kirjoitti:... Mielestäni parempia keinoja "oivalluttamiseen" löytyy.
Gabriel kirjoitti:Käytänkin...
Gabriel kirjoitti:... Omilla kokemuksilla viittasin sinuun...
Gabriel kirjoitti:... Eikös täällä ole todettu että vaikuttaminen netissä on liki mahdotonta?...
Gabriel kirjoitti:Kenen kohdalla odotat tuloksia?..
Gabriel kirjoitti:... Kerron sinulle yhden tarinan vaikuttamisesta.
Tänä aamuna heilutin munaa vaimon nokan edessä jonka seurauksena vaimoni laittoi siihen rannekellonsa ja sanoi että kello on 8.30.
Mihin pyrin nyt vaikuttamaan?
Gabriel kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=UyhdbX7qzEw&list=TL_XbcI_mQsREyNTA5MjAxNQ&index=1
Luento Limingassa 2:45
Minä tykkään ton jampan videoista.
Gabriel kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:En tiedä, mutta ainakin minun mielestäni vaikutat typerykseltä.
Haluaako joku muu arvata mikä oli pyrkimys?
Gabriel kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Gabriel kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=UyhdbX7qzEw&list=TL_XbcI_mQsREyNTA5MjAxNQ&index=1
Luento Limingassa 2:45
Minä tykkään ton jampan videoista.
En ymmärtänyt vitsiä (jos sellainen jossain oli) - enkä tykkää V-kielestä.
Se on filosofiaa.
Gabriel kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:???
Mitähän tuosta pitäisi oivaltaa?
Ehkä köyhä ei oivalla.
Gabriel kirjoitti:Harmi.
Gabriel kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Gabriel kirjoitti:Harmi.
Jospa avaisit asiaa hieman enemmän.
Vaikuttamiskohtaa vai videota?
Gabriel kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Jos kuvaisin itsestäni videon jossa kertoisin tänään keittäneeni 10 l hernekeittoa. Käyttäneeni keltaisia herneita, porkkanakuutioita, naudan jauhelihaa, meiramia, mauste-, valko- ja viherpippuria, laakerinlehtiä ja meiramia.
Kävisikö se filosofiasta?
Vai pitäisikö minulla sitä varten olla parta?
Se olisi aika huono video paitsi ehkä face bookissa saisi peukkuja. Miksi?
Koska se ei liity mihinkään ja sen pohjalta ei voi yhdistellä asioita...
Gabriel kirjoitti:... Tuon kaverin teema on usein köyhyys monissa muodoissaan...
Gabriel kirjoitti:... Puhuu myös käyhyyden häpeästä, ei omastaan mutta muiden, siis rikkaiden...
Gabriel kirjoitti:... Tekee myös monia valattomia videoita. Yli 1500 videota netissä. Oma suosikki on "nappikäynnistys".
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa