vanha terttu kirjoitti:Väärinhän sinä teit, nyt juuri ystävyyttä tarvitaan.

kiss kirjoitti:Pinja, jospa se kaveri juuri nyt tarvitsisi jeesiä, kun yksin vieraaseen paikkaan.. ja silleen..
Nythän hän luulee, että sinäkin hylkäsit sinne yksin, jos muutenkin tuntee olonsa orvoksi. Ehkä jaksaisit muutaman päivän vaan tsempata ilman mitään tarkoituksia. Tottahan kavereista kannattaa pitää kiinni, ei niit ole koskaan tarpeeksi.
Kirjoitin Mirrin kans päällekkäin-
kiss kirjoitti:en olis uskaltanut sanoa hänelle jättäväni häntä, koska hän on itsemurha-altis.
Pinja
-----------
Olet hyvin huolissasi näin minusta tuntuu. Miksi juuri nyt päätit jättää hänet, vaikka vaara piilee?
Pinja kirjoitti:kiss kirjoitti:en olis uskaltanut sanoa hänelle jättäväni häntä, koska hän on itsemurha-altis.
Pinja
-----------
Olet hyvin huolissasi näin minusta tuntuu. Miksi juuri nyt päätit jättää hänet, vaikka vaara piilee?
Ei hän voi kiristää minua.
saara kirjoitti:Pinja kirjoitti:kiss kirjoitti:en olis uskaltanut sanoa hänelle jättäväni häntä, koska hän on itsemurha-altis.
Pinja
-----------
Ei hän voi kiristää minua.
Tuntuuko tuo mielestäsi kiristämiseltä?
kiss kirjoitti:Ok. Pinja, et siis halua olla hänen kanssaan enää missään tekemisissä, niinkö
Pinja kirjoitti:kiss kirjoitti:Ok. Pinja, et siis halua olla hänen kanssaan enää missään tekemisissä, niinkö
Haluan. Sanoin vain hänelle että kiitos kaveruudesta, tää oli tässä. Mutta tiesin jo sanoessani, että kohta taas ollaan kavereita.
Pinja kirjoitti:kiss kirjoitti:Ok. Pinja, et siis halua olla hänen kanssaan enää missään tekemisissä, niinkö
Haluan. Sanoin vain hänelle että kiitos kaveruudesta, tää oli tässä. Mutta tiesin jo sanoessani, että kohta taas ollaan kavereita.
saara kirjoitti:Pinja kirjoitti:kiss kirjoitti:Ok. Pinja, et siis halua olla hänen kanssaan enää missään tekemisissä, niinkö
Annat outoja ja ristiriitaisia viestejä. Jos hän nyt ottaakin tosissaan ja tekee itselleen jotain, mitä sitten?
kiss kirjoitti:Mulle on tärkeintä, että olen tärkeä kavereilleni.
Silloin pitää myös esittää se suoraan, että haluan olla ystäväsi ja minä omasta puolestani yritän olla ystävyytesi arvoinen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa