Enkö minä ansaitse vastausta?

Enkö minä ansaitse vastausta?

ViestiKirjoittaja tris » 24.04.2014 00:04

Ovatko tunteeni ja kokemukseni täysin mitättömiä? Aiemmin Pp kirjoitti kuinka vastaanottaja saa pitkälti määrätä millaiseksi toisen viestin kokee. PP:n kirjoitukset ovat olleet minulle alistavia ja lyttääviä ihan objektiivisestikin´muidenkin mielestä. Minä jouduin pyytämään Kyllästyneeltä anteeksi mutta en ole ikinä saanut pienintäkään pahoittelua PP:ltä. Minun piti riemuiten antaa anteeksi Kyllästyneen päiväkirjahäiriköinti 2008 mutta koskaan en ole saanut PP:ltä anteeksipyyntöä paljon tuoreemmista (2010-2011) nöyryytyssessioista joissa jouduin kirjoittamaan jopa esseitä tekemistäni rikkeistä, pyytämään anteeksi pakotettuna, toistanut nimityksiä joita olen käyttänyt.

Ainoastaan olisin halunut pahoittelun ja myönnön ettei tuo toiminta johtanut mihinkään hyvään kanssani. Miksi sitä en voinut saada? Onhan minua kohtaan rikottu myös (PP ja Kyllästynyt). Miksen ansaitse sitä?
tris

Re: Enkö minä ansaitse vastausta?

ViestiKirjoittaja tris » 24.04.2014 00:53

Olenko ollut vain terapia-väline ja kun itse en ole maksava asiakas niin en ansaitse ihmisarvoista kohtelua?
tris

ViestiKirjoittaja santra » 24.04.2014 15:25

"En ole katkera, mutta kuitenkin..." triss miksi myrkytät mieltäsi?
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.04.2014 15:36

Tässä tapauksessa psykoterapian ammattilaisella, psykologilla, taitaa olla osuutensa mielen myrkyttymiseen. Osaaminen riittää hyvin ihmisten päiden sisällä touhuamiseen ja manipuloimiseen - myös netissä. Mielestäni ei ole suuri ihme, jos pelinappulaksi joutuvan mieli vähän myrkyttyykin.
Sitä paitsi vaikeneminen voi olla vallan käyttöä, suorastaan pirullista sellaista.

Toivottavasti olen erehtynyt ja asiat eivät ole sitä miltä ne minusta nyt näyttävät.
Mirri

ViestiKirjoittaja santra » 24.04.2014 15:44

Mirri kirjoitti:Tässä tapauksessa psykoterapian ammattilaisella, psykologilla, taitaa olla osuutensa mielen myrkyttymiseen. Osaaminen riittää hyvin ihmisten päiden sisällä touhuamiseen ja manipuloimiseen - myös netissä. Mielestäni ei ole suuri ihme, jos pelinappulaksi joutuvan mieli vähän myrkyttyykin.
Sitä paitsi vaikeneminen voi olla vallan käyttöä, suorastaan pirullista sellaista.

Toivottavasti olen erehtynyt ja asiat eivät ole sitä miltä ne minusta nyt näyttävät.

Mirri melko hyvä kommentti, ihmisen pää on kyllä melkomoinen työsarka etenkin ammattilaiselle, jolla on keinot sekä huonoon että hyvään.Ja totaalinen
vaikeneminen useinkin loukkaa ja satuttaa enemmän kuin sata sanaa.
santra

ViestiKirjoittaja tris » 24.04.2014 17:12

En ole saanut kohtuullista oikeutta itselleni. Vedotaan mitä on tapahtunut 2004-2008. Samalla odotetaan etten minä piittaa menneistä.

Jotkut joutuvat psykoosin takia vuosiksi sairaalahoitoon. Siihen en itse voi vedota mutta muistan 2004-2008 älyttömyyksiä joita olen kirjoittanut masentuneena ja päihteissä ja mielestäni on väärin vedota niihin. Ei psykoosistakaan toipuvaa tervetulleta laittamalla tämän hulluuksia ensinnä esille.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 24.04.2014 17:17

Meillä toistuu esim. tää että 2007 ois pitänyt korostaa lukijoille että tapaan 30v vanhempaa terapeuttia ihan terapia enkä seksimielessä.

VAIKKA IHAN SAMA SAATANA! KUKAAN IKÄISENI EI MUA NUSSI JOTEN MEIL OLI PP:N KANSSA KUUMA ILTAPÄIVÄ! JA HAISTAKAA PASKA - ETENKIN PP!
tris

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.04.2014 17:26

tris kirjoitti:Meillä toistuu esim. tää että 2007 ois pitänyt korostaa lukijoille että tapaan 30v vanhempaa terapeuttia ihan terapia enkä seksimielessä.

VAIKKA IHAN SAMA SAATANA! KUKAAN IKÄISENI EI MUA NUSSI JOTEN MEIL OLI PP:N KANSSA KUUMA ILTAPÄIVÄ! JA HAISTAKAA PASKA - ETENKIN PP!

Oletko nyt kuinkakin sekaisin ja aineissa? Päätit ryhtyä raivoamaan tämän foorumin käyttäjille yleisesti - meille kaikille, jotka luemme ja kirjoitamme täällä. Miksi?
Toivottavasti riehut vain aiemmin aloittamissasi ketjuissa, etkä aloita enää itsellesi uusia.
Mirri

ViestiKirjoittaja tris » 24.04.2014 17:30

OLEN SAMAN RAIVONNUT MILJOONA KERTAA! PP ON SEKOPÄÄ JA AGENDANSA UHRI! MINÄ TAPASIN BLOGINI KAUTTA MIEHIÄ JA NAISIA KAIKEN AIKAA! LIKAINE`N MIELIKUVITUS ON JOLLAIN MUULLA KUIN MULLA! MÄHÄN OON VITUT VIELÄ aASEKSIAALI VOI JUMALAUTA!!!
tris

ViestiKirjoittaja tris » 24.04.2014 17:31

ROOPE VOI HALUTESSAAN KERTOA KUINKA ME AINA YHDESSÄ NUKKUESSAMME HARRASTETAAAN RANKKAA SEKSIA! VOI VITUT!!!
tris

ViestiKirjoittaja tris » 24.04.2014 17:35

No sano nyt näille freudilaisille että nukutaan vaan yhdessä
tris

ViestiKirjoittaja tris » 24.04.2014 17:35

Otan mä..
tris

ViestiKirjoittaja tris » 24.04.2014 17:41

No niin. Kuten hän sanoi. kumpikaan ei ole toistaan yrittänyt raiskata. Ainoastaan kumpikin kuorsataan ja kookkaina ihmisunä levittäydytään eli tarvitaan vähän leveämpi sänky.
tris

ViestiKirjoittaja Maaria » 24.04.2014 23:17

Mitenkähän onkohan kaikki ihan kunnossa?
Maaria

ViestiKirjoittaja Kahvi » 24.04.2014 23:23

tris kirjoitti:Meillä toistuu esim. tää että 2007 ois pitänyt korostaa lukijoille että tapaan 30v vanhempaa terapeuttia ihan terapia enkä seksimielessä.

Ai täällä onkin menossa kolmiodraama.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Maaria » 24.04.2014 23:24

:D
Maaria

ViestiKirjoittaja tris » 24.04.2014 23:39

Kahvi kirjoitti:

Tämä on totta! PP väittää että kuului minun velvollisuuksiini tuoda esiin seksin puute!
tris

ViestiKirjoittaja tris » 24.04.2014 23:55

tais mennä vähän yli mutta sultikin absurdua,,,
tris

ViestiKirjoittaja tris » 25.04.2014 00:02

Ihan miten vaaan Kyllästynyt kokee
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 25.04.2014 00:08

tris kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

Tämä on totta! PP väittää että kuului minun velvollisuuksiini tuoda esiin seksin puute!

Kertomuksesi tapaamisestanne oli sävyltään ja sisällöltään sellainen, että sen perusteella oli hyvin helppo saada väärä käsitys tapaamisen luonteesta.
Kun vielä joku/jotkut kommentoijat tulkitsivat viestisi niin, että puhuivat viesteissään "karvakätisen terapeutin pyrkimykseen lähennellä sinua" olisi tosiaan sinun velvollisuutesi ollut tuollaisen väärän käsityksen oikaiseminen. Oikaisua sinä et kuitenkaan tehnyt vaan vetosit omaan aseksuaalisuuteesi, niin kuin se (ja vain se) olisi ollut ratkaiseva asia tapaamisen luonteen muodostumisessa.
Kyllästynyt

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet