Reklamaatio

Reklamaatio

ViestiKirjoittaja Trisse » 21.03.2010 01:43

Oletteko joutuneet tekemään näitä? Minä kerran reklamoin kun puhelinyhtiö kadotti puhelinnumeroni ja sain kai 20 euroa puheaikaa hyvitykseksi. Nyt maksoin n. 35 euroa ajuriohjelmasta jota en tarvinnut ja olen pyytänyt rahoja takaisin ja kirjoittanut asiasta 8-10 spostia. Luottokunnassa sanoivat että voin tehdä jutusta reklamaation. Pitää maanantaina soittaa ja kysellä miten. Väsyttää jo etukäteen mutta onhan tuo iso raha minulle.
Trisse

Re: Reklamaatio

ViestiKirjoittaja kontulib » 21.03.2010 15:12

Minä en ole reklamoinut kuin julkisen vallan toimista kaksi kertaa eduskunnan oikeusasiamiehelle, joten en noista yksityisoikeudellisista reklamaatioista niinkään tiedä. Mutta käsittääksen reklamaatio saa yleensä olla aika vapaamuotoinen.
kontulib

ViestiKirjoittaja Trisse » 23.03.2010 11:56

Ai v**** tääkin pitäisi jaksaa tehdä...
Trisse

ViestiKirjoittaja ve?e » 23.03.2010 18:53

Trisse kirjoitti:Ai v**** tääkin pitäisi jaksaa tehdä...

Mä en osais valittaa ees tän vertaa. :x
ve?e

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.03.2010 22:00

Minä "reklamoin" Helsingin Stockalle siitä, että uudessa Herkussa ei ole juomavesipisteitä. Nyt odottelen kahvilippuja.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja xxccz » 28.03.2010 16:25

Psykopatologia kirjoitti:Minä "reklamoin" Helsingin Stockalle siitä, että uudessa Herkussa ei ole juomavesipisteitä. Nyt odottelen kahvilippuja.

Kahvilipuinko Stokka korvaa/palkitsee parannusideat (ruikuttajan)?

Toisinaan jaksan toisinaan en ja karvas maku suussa nielen tappioni.
Yleensä ruikutan jos aihetta on. Kehitysidean liitän mukaan, mikäli siitä on luvassa palkkio.

Valvojan edit:
Ilman erillistä palkkiota lisätty puuttuvat isot alkukirjaimet ja välimerkki.
xxccz

ViestiKirjoittaja Trisse » 28.03.2010 17:07

Mä en taida jaksaa sitä tehdä. Jospa ensin kerjään vielä yhdessä meilissä rahojani takaisin ja liitän siihen kopiot aiemmista pyynnöistä.
Trisse

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet