Tukinetissä chatteja

Tukinetissä chatteja

ViestiKirjoittaja ip-banni » 26.03.2020 17:05

https://tukinet.net/
Monet yhdistykset pitävät täällä päivittäin chatteja joissa voi keskustella tai kysyä neuvoja asiantuntijoilta.
ip-banni
 

Re: Tukinetissä chatteja

ViestiKirjoittaja eea » 27.03.2020 00:47

Ootko ollut niissä?
Enemmän tai vähemmän sekopäinen
eea
 
Viestit: 2561
Liittynyt: 15.01.2019 20:52

Re: Tukinetissä chatteja

ViestiKirjoittaja ip-banni » 27.03.2020 06:11

Olen usein sydän-chatissa, siellä on mukana aina joku asiantuntija.
ip-banni
 

Re: Tukinetissä chatteja

ViestiKirjoittaja ip-banni » 27.03.2020 15:34

Tukinet on Suomen Mielenterveysseuran joten kyllä siellä on chatteja myös mt-ongelmaisille.
ip-banni
 

Re: Tukinetissä chatteja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 27.03.2020 21:17

Jos haluaisi keskustella tavallisesti. Missä silloin?

RSO:n kamarimusiikkikonsertti YLE:n Radio ykkösellä juuri päättymässä. Harmi, että osa jäi kuulematta, kun hampaat vihloivat.
Hilppa
 

Re: Tukinetissä chatteja

ViestiKirjoittaja Rakkaussoturi » 28.03.2020 13:16

Uusi Tukinet-sivusto on sekavampi ku aiempi. Vaikee löytää mitään ja sitäkin ennakkomoderoidaan, ennen ku postaus julkaistaan. Itte olen eskapismin takia ruvennu keskusteleen taas muillakin kuin mt-aiheisilla foorumeilla. En ny niitä tässä luettele. Lisäys: en kyl chatteja käytä vaan oon ollu mm. Aikuisen elämää-keskusteluosiossa (kesk.palsta) Tukinetis.
Viimeksi muokannut Rakkaussoturi päivämäärä 30.03.2020 01:07, muokattu yhteensä 1 kerran
Born in Heideken
Avatar
Rakkaussoturi
 
Viestit: 684
Liittynyt: 13.08.2015 15:17
Paikkakunta: Turku

Re: Tukinetissä chatteja

ViestiKirjoittaja ip-banni » 28.03.2020 13:28

Niin onkin sekavampi. Chatteja ei ennakkomoderoida.
ip-banni
 

Re: Tukinetissä chatteja

ViestiKirjoittaja ip-banni » 28.03.2020 13:30

Hilppa kirjoitti:Jos haluaisi keskustella tavallisesti. Missä silloin?

HÄH? Itse keskustelen kissoille ja koirille ihan tavallisesti. Voi kai sitä vaikka itekseen keskustella.
ip-banni
 

Re: Tukinetissä chatteja

ViestiKirjoittaja eea » 28.03.2020 14:06

Niin jotain tukikeskusteluako hilppa kaipaat?
Enemmän tai vähemmän sekopäinen
eea
 
Viestit: 2561
Liittynyt: 15.01.2019 20:52

Re: Tukinetissä chatteja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 28.03.2020 21:04

ip-banni kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Jos haluaisi keskustella tavallisesti. Missä silloin?

HÄH? Itse keskustelen kissoille ja koirille ihan tavallisesti. Voi kai sitä vaikka itekseen keskustella.

Sinäpä sen sanoit. Yksinpuhelua on pidetty hullujen puuhana eikä minulla ole kissoja ei koiria.

On kuitenkin radio.
Hilppa
 

Re: Tukinetissä chatteja

ViestiKirjoittaja eea » 29.03.2020 00:14

Puhu radiolle?
Enemmän tai vähemmän sekopäinen
eea
 
Viestit: 2561
Liittynyt: 15.01.2019 20:52

Re: Tukinetissä chatteja

ViestiKirjoittaja eea » 29.03.2020 00:15

Golddigga kirjoitti:No siis toi #tukiasema IRC-kannu on ihan tavalliseen, päivittäiseen keskusteluun. Suurimmalla osalla siellä on jokin diagnoosi, mutta ei siellä paljoa siitä puhuta, toki niistäkin aina välillä.

Onko siellä vielä se hullu jasu?
Enemmän tai vähemmän sekopäinen
eea
 
Viestit: 2561
Liittynyt: 15.01.2019 20:52

Re: Tukinetissä chatteja

ViestiKirjoittaja ip-banni » 03.04.2020 10:36

https://tukinet.net/teemat/migreeni-chat/ryhmachatit/

ps. vaikka laittelenkin tänne näitä chatteja, ei se tarkoita, että olisin niissä mukana. Esim. migreeniä mulla ei ole mutta jollakin teistä voi olla ja tuolla on asiantuntijakin mukana.
ip-banni
 

Re: Tukinetissä chatteja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 03.04.2020 11:42

ihan hyvä ajatus oman viiteryhmän spesifin tuen saamiseen. En vain ole kovin osaava (siis teknisesti osaava olen mutta muutoin) näihin tsätteihin. Esim mun oman sairauden face-ryhmiä on kaksi. Toinen on sellainen, johon pääsee lähes kuka tahansa ja se on aika epäonnistunut mielestäni. Se on lääkekielteinen ja koska sairaus on hyvin monitahoinen, toisille lääkkeet auttaa, toisille ei ja kaikilla on vähän eri lääkkeet, on tuollainen luontaistuotteiden mainostus ja lääkehoidon väheksyntä mielestäni aika epäkuranttia toimintaa ja tietenkin lähdin vähin äänin lätkimään siitä ryhmästä. Siirryin sitten toiseen ryhmään, johon pääsee mukaan vain ne, joilla on diagnoosi, ja meininki on ollut onneksi toisenlaista. Mutta stätit meiltä puuttuu ja sairaus on aika harvinainen, niin ei ole muodostunut varsinaista tarvetta tsätteihin. Ne, jotka ovat olleet kuntoutusryhmissä, ovat tutustuneet muihin sairastaviin ja siten heidän kanssaan saattavat olla yhteydessä, mutta sellaiset, jotka eivät ole olleet missään liveryhmässä mukana, jäävät yksin.
Hilppa
 


Paluu Vertaistuki ja lääkkeet



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron