Mikäköhän lääke auttaisi pakko-oireisiin? Tajuan että tarvitsisin sellaisen. Voxra ilmeisesti vaan lisää niitä - kuten kesälläkin. Toisaalta haluaisin pitää sen satunnaisena laihdutus/spurtti -lääkkeenä. Huomenna on lääkärin puhelinaika. Voxra on lopussa mutta tarvisin oikeastaan jonkun toisen lääkkeen joka helpottaisi pään jumituksia ja toiston tarvetta. Ei varmaan kirjoita minulle kahta lääkettä puhelinajalla joten en tiedä mitä yhtä lääkettä pyytäisin.
En jaksa innostua itseni ulkopuolisesta maailmasta. Joulun jälkeen olen lukenut vain kaksi kirjaa - toinen käsitteli suomea ulkomaalaisen silmin ja toinen zombeja. (Nämä ovat jostain syystä kiinnostavia aiheita.) En jaksa jotenkin innostua vaikka haluaisin. En ole siten masentunut että pitäisin maailmaa mielenkiinnottomana paikkana vaan päinvastoin tietoinen siitä että kuvioni ovat tätä nykyä pienet ja harmittaa kovasti etten jaksa keskittyä vaikka lukemiseen tai elokuviin tai oikein uutisiinkaan vaikka ajat ovat mielenkiintoiset. Tajuan että taidan kärsiä oikeastaan jostain pakko-oireisesta häiriöstä jos katson samoja videoita satoja kertoja miettien miten jotkut muut ne näkevät osaamatta lopettaa. Ei huvittaisi edes avautua näistä jutuista yhtään lääkärille mutta jos tietäisin mitä lääkettä pyytäisin voisin puhua sopivaa lääkkeen indikaatioista riippuen. Tämä on ollut tälläistä nyt jo noin neljä kuukautta. Olen niin väsynyt.