Syyttelyn tärkeys

Re: Syyttelyn tärkeys

ViestiKirjoittaja Uni » 14.10.2016 17:22

Mystinen kahvi.
Uni

ViestiKirjoittaja trisse » 14.10.2016 18:18

Minua on tee närästänyt kahvia enemmän.
trisse

ViestiKirjoittaja Tyy » 14.10.2016 18:36

irmeli kirjoitti:´Mikä se sun alkuperäinen nikkisi olikaan?
En kyllä ketää Tyy- nimistä nikkiä muista.

Millä foorumilla?

Esim. aikoinaan tukiasema.net:ssä käytin nimeäni. Täällä en juuri aikaisemmin ole kirjoittanut. Hetken aikaa joskus olen muutaman viestin lähettänyt jollain nimimerkeillä. Mutta sitten tälle en ole kuitenkaan jäänyt ja ne kaikki on aina poistettu, mikä vähän on erikoinen käytäntö.

Vanhan selaimen muistista löytyy ainakin sellaiset kuin urr, urrr ja perso. Mutta olen muitakin selaimia käyttänyt ja niissä on voinut olla muitakin, mielestäni joku qqq tai abc on myös ollut. Nykyistä selainta olen käyttänyt n. parisen vuotta joten sen muistissa ei ole kovin vanhoja tunnuksia.

Tyydyttääkö vastaus vai haluatko lisää?

Aspalstalla olen hetken aikaa kirjoittanut nimimerkilä abcdef ja löytyi myös sellainen kuin roj, jolla ei näköjään ollut viestejä.

Nykyisellä tukiasemalla käytän nimimerkkiä pacem. Joskus aikoinaan oli kiva pieni foorumi, jota en enää ihan kunnolla muista sen nimeä. Siellä käytin mielestäni kahta nimimerkkiä, ehkä ensin jotain toista jota en enää kykene muistamaan, sitten girling. Siellä tykkäsin kirjoitella enemmän, pidin jopa tyhmää nettipäiväkirjaa. Tai siis silläkin foorumilla oli monta eri versiota, inkarnaatiota, kuin tukiasemallakin, en samalla foorumilla käyttänyt kuin yhtä, mutta uuteen rekisteröityessä keksin uuden.

Haluaisitko itse kertoa omista nimimerkeistäsi? Katselin viestejäsi aspalstalta, muistan kyllä että sielläkin sinä olit hankala kunnes lopulta lähdit "ovet paukkuen", en muuten ollut kiinnittänyt huomiota. Sieltä löysin tiedon että voisit olla n. -87 syntynyt, olin kuvitellut sinua paljon vanhemmaksi.
Tyy

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.10.2016 20:28

Tyy kirjoitti:Haluaisitko itse kertoa omista nimimerkeistäsi? Katselin viestejäsi aspalstalta, muistan kyllä että sielläkin sinä olit hankala kunnes lopulta lähdit "ovet paukkuen", en muuten ollut kiinnittänyt huomiota. Sieltä löysin tiedon että voisit olla n. -87 syntynyt, olin kuvitellut sinua paljon vanhemmaksi.
(lihavointi minun)

Hyvä ja aiheellinen kysymys.

Tyy, kiva että kerroit nykyisen Tukiaseman nimimerkkisi. Olen ainakin lukenut siellä viestejäsi, ja taidetaan olla joskus keskusteltukin jostakin.
Koska olen sama vanha ja nimimerkkiuskollinen Mirri foorumeista riippumatta, minusta tuntuu mukavalta saada tietää 'kuka kukin on' - foorumeista riippumatta.
Mirri

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet