en ole koskaan

en ole koskaan

ViestiKirjoittaja trisse » 27.09.2016 03:06

ikinä ollut niin yksinäinen kuin täällä nyt

ehkä en vaan ole häihin kutsuttavaa tyyppiä...
trisse

Re: en ole koskaan

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 27.09.2016 16:34

Yksinäisyyttä on niin monenlaista kuin on yksinäistäkin. Mikäli on liikuntakykyinen ja järjissään, kuten sinä vaikutat olevan, yksinäisyydelle voi tehdä paljonkin. Jopa ihan itse!

Trisse, vaikket juurikaan arvosta mielipiteitäni, kerron nyt, ettet sinä ole sen pahempi tai parempi kuin kukaan toinenkaan. Olet oma yksilösi. En sano, että olet arvokas sellaisenaan, koska se on merkityksetöntä sanahelinää.

Jokainen luo maailmansa itse, sillä loppujen lopuksihan kuitenkin jokainen on täällä yksin. Vaikka olisi sadottain ihmisiä ympärillä olet niin yksin kuin itse haluat olla.
Minä olen ollut niin paljon yksin elämässäni, niin työelämässä kuin avioliitossa. Aina olen tuntenut suurta yksinäisyyttä joten tiedän mistä puhun.

Yksinäisyyteen voi vaikuttaa ainoastaan ihminen itse.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 27.09.2016 16:56, muokattu yhteensä 2 kertaa
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 27.09.2016 16:40

ei kahdelta yöllä
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 27.09.2016 16:47

Ei. Eikä humalassa, jolloin kaikki saa äärettömät mittasuhteet.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 27.09.2016 16:52

Kirjoittaja trisse » 27 Syys 2016, 16:49

Minulle tuli acting outia koska aloitin terapeuttisen Novat-ryhmän. Ryhmä on tarkasti säädelty joten siellä ei pysty käsittelemään asiaa. Ryhmään alkamisen herättämät ahdistukset purkautuivat juomisena ja ylireagointina tuohon hilpan johonkin kommenttiin. Olen pahoillani. Henkilövahingot jäivät käsittääkseni pieniksi. Ei tällä ole yksinäisyyden kanssa puhtaasti kovin paljon tekemistä.

Minkälainen ryhmä tämä on ja millaiset toimintaperiaatteet ko ryhmällä on?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 27.09.2016 16:57

en jaksa selostaa. tuolla on jotain http://www.naistenkartano.com/novat-ryhmat/
trisse

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet