Nettikiusaaminen

Re: Nettikiusaaminen

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 19.06.2016 00:20

irmeli kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Irmeli kirjoitti toisaalla:
irmeli kirjoitti:Mitä jos minä kysyn sinulta
Oletko oikeasti juoppo vai tekeydytkö vain sellaiseksi?
Miltäs tämä tuntuu?

Sinulla on nähtävästi huono päivä tänään kun purat itseäsi jokaisessa ketjussa. Juopoksi syyttäminen ilman mitään perusteita on sen verran paha asia, että se täytyy käsitellä pianaikaa jo muualla.
ONKO TÄÄLLÄ PAKKO SIETÄÄ TUOMMOISTA?

Kysynkin hilpalta
Saako täällä haukkua juopoksi vailla minkäänlaisia perusteita?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 19.06.2016 00:23

.Kissi kirjoitti:Saltsu! Voi vittu taas, Irmeli on hyvä tyyppi, voisit olla ystävällinen hänellekin.

En tunne mitään tarvetta olla ystävällinen henkilölle joka haukkuu minua milloin milläkin nimityksillä, kuten viimeksi juopoksi!
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 19.06.2016 00:33

Oletko sinä ylläpidosta?
kysyy hilppa.
Olisit sinäkin siinä viisastelematta.
Ei kai tarvitse ylläpidon lupaa siihen jos kehottaa jotakuta olemaan sotkematta kaikkia ketjuja? Näinhän irmeli tekee minulle jatkuvasti. Nälvii ja vittuilee ketjussa kuin ketjussa.. Sitten kun minä annan takaisin , hän on heti itkemässä myötätuntuntoa.
Säälipisteitä ei ole ennenkään herunut tyhjänpäiväisille vittuloitsijoille.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 19.06.2016 00:59

Lopeta jo saatanassa tuo ruikutus! :evil:
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 19.06.2016 01:32

trisse kirjoitti:Lopeta jo saatanassa tuo ruikutus! :evil:

EI OLE SINUN TEHTÄVÄSI KÄSKEÄ KETÄÄN LOPETTAMAAN YHTÄÄN MITÄÄN.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 19.06.2016 01:35

Älä kirjoita capseilla tyttöhyvä ettet joudu jäähylle... :|
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 19.06.2016 01:44

Kirjoittaja trisse » 19 Kesä 2016, 01:35

Älä kirjoita capseilla tyttöhyvä ettet joudu jäähylle... :|

tilutiluliluliii......
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 19.06.2016 01:48

Niin ihanaa kun onkin aamun pikkutunnit vääntää kanssasi niin joudun menemään nyt nukkumaan kunhan vielä hetken Donna Leonia. (Ei ole yhtä terävää ja älykästä tekstiä kuin sinun kirjalliset ilotulituksesi muttei kaikkea voi saada). Hyviä unia ja omankullankuvia (todennäköisesti siis minun). Jos kyllin huonosti käy niin näemme varmaan täällä taas huomenna.
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 19.06.2016 11:17

Sateentekijä kirjoitti:
irmeli kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Irmeli kirjoitti toisaalla:
irmeli kirjoitti:Mitä jos minä kysyn sinulta
Oletko oikeasti juoppo vai tekeydytkö vain sellaiseksi?
Miltäs tämä tuntuu?

Sinulla on nähtävästi huono päivä tänään kun purat itseäsi jokaisessa ketjussa. Juopoksi syyttäminen ilman mitään perusteita on sen verran paha asia, että se täytyy käsitellä pianaikaa jo muualla.
ONKO TÄÄLLÄ PAKKO SIETÄÄ TUOMMOISTA?

Kysynkin hilpalta
Saako täällä haukkua juopoksi vailla minkäänlaisia perusteita?

Ei tietenkään. Et kuitenkaan huomannut, että se ei ollut suora haukkuma, vaan vastaus sinun suoraan ilkeään haukkumaasi kysymyksellä, miltä tuntuisi. Olisihan voinut vastata, että ei tuntuisi kivalta sellainen ollenkaan ja pyytää anteeksi, että satuit kivahtamaan ilkeästi. Eli sinä tällä kertaa aloitit, mistä olen hyvin pahoillani. On Irmeli sanonut sinulle joskus ärskyyntyneenä pahasti, mutta ei tällä kertaa tapahtunut niin. Saattaa joskus ärsyttää sinun tapasi, että toistelet; esimerkiksi minun viestieni sanomia olet toistellut ja Googleillut heti viestini perään jotain melko turhaa täytemateriaalia. Minä olen pettynyt, kun sinä aloitit tämän sotkun nyt, vaikka olet vanhempi ja voidaan odottaa kypsyyttä sinultakin.

Menepäs nyt vähän itseesikin, mitä yleensä et koskaan tee, vaan mieluusti jatkat näitä päsmäyksiäsi. Ne alkavat jo vähän rasittaa muitakin kirjoituskavereitasi. Nimittäin tällä kertaa itse aloitit ja vedit oikein rajusti ja aggressiolla "oletko oikeasti tyhmä vai...." -tyylisen kommentin, minkä olet varmaan oppinut palstalla. Minä olen aidosti pahoittanut mieleni noista, koska niitä on sadellut (toisaalta) kohti ihan tykillä eikä millään pikkuvesipyssyllä. Joten olisi ihan kiva, jos et apinoisi noita. Kun on vähän herkkä alue jollekin muullekin täällä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 19.06.2016 18:08

Asiaahan sinä Hilppa tuossa kirjoitat, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Ehkä itsekukin voisi miettiä omia sanomisiaan ennenkuin niitä julkaisee. Ja jokaikselle olisi tosiaan terveellistä vilkaista silloin tällöin peiliinkin, varsinkin jos oikein alkaa potuttaa!

muoks. klo18.18 korjattu kirjoitusvirheitä.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 19.06.2016 18:17, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 19.06.2016 18:12

Olet näköjään käynyt aamullla jumalanpalveluksessa.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 19.06.2016 18:24

Olen nukkunut oikein hyvin ja rauhallisesti viime yönä.
En liioin ole käynyt jumalanpalveluksessa koska en koe sieltä saavani mitään.
Itsekullekin tekee hyvää miettiä syyttämisen sijaan omia tekemisiään ja sanomisiaan. Et pysty muuttamaan toista.Silloin onkin syytä miettiä miltä tuntuisi itse olla se, jota syytetään ja solvataan. Silloin ehkä ymmärtäisi vähän enemmän.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Rane » 19.06.2016 19:25

Minä kontrolloin itseäni ehkä vähän liikaakin.
Rane

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 20.06.2016 22:20

Kuva
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 20.06.2016 22:25

Kuva
Katla

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet