Sateentekijä kirjoitti:irmeli kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Irmeli kirjoitti toisaalla:
irmeli kirjoitti:Mitä jos minä kysyn sinulta
Oletko oikeasti juoppo vai tekeydytkö vain sellaiseksi?
Miltäs tämä tuntuu?
Sinulla on nähtävästi huono päivä tänään kun purat itseäsi jokaisessa ketjussa. Juopoksi syyttäminen ilman mitään perusteita on sen verran paha asia, että se täytyy käsitellä pianaikaa jo muualla.
ONKO TÄÄLLÄ PAKKO SIETÄÄ TUOMMOISTA?
Kysynkin hilpalta
Saako täällä haukkua juopoksi vailla minkäänlaisia perusteita?
Ei tietenkään. Et kuitenkaan huomannut, että se ei ollut suora haukkuma, vaan vastaus sinun suoraan ilkeään haukkumaasi kysymyksellä, miltä tuntuisi. Olisihan voinut vastata, että ei tuntuisi kivalta sellainen ollenkaan ja pyytää anteeksi, että satuit kivahtamaan ilkeästi. Eli sinä tällä kertaa aloitit, mistä olen hyvin pahoillani. On Irmeli sanonut sinulle joskus ärskyyntyneenä pahasti, mutta ei tällä kertaa tapahtunut niin. Saattaa joskus ärsyttää sinun tapasi, että toistelet; esimerkiksi minun viestieni sanomia olet toistellut ja Googleillut heti viestini perään jotain melko turhaa täytemateriaalia. Minä olen pettynyt, kun sinä aloitit tämän sotkun nyt, vaikka olet vanhempi ja voidaan odottaa kypsyyttä sinultakin.
Menepäs nyt vähän itseesikin, mitä yleensä et koskaan tee, vaan mieluusti jatkat näitä päsmäyksiäsi. Ne alkavat jo vähän rasittaa muitakin kirjoituskavereitasi. Nimittäin tällä kertaa itse aloitit ja vedit oikein rajusti ja aggressiolla "oletko oikeasti tyhmä vai...." -tyylisen kommentin, minkä olet varmaan oppinut palstalla. Minä olen aidosti pahoittanut mieleni noista, koska niitä on sadellut (toisaalta) kohti ihan tykillä eikä millään pikkuvesipyssyllä. Joten olisi ihan kiva, jos et apinoisi noita. Kun on vähän herkkä alue jollekin muullekin täällä.