Trisse "kalastajakangas".
Ei tuollaista mainittu. Se on kalastajanlanka.
Taisi ketju muuttuakin niiden tuotteiden listaamiseen, joista Trisse ei pidä. Hän ei ole ilmeisesti koskaan kuullutkaan, että ei lahjahevosen suuhun ole katsomista.
Trisse kirjoitti:- -
(En minäkään tiedä miksi mulla menee hermot aina hilpan kanssa.)
Trisse kirjoitti:Minun pitää kirjoittaa teksti aiheesta.
Mieleen tulee ruokalahjat, itsetehty herkkukori/kosmetiikka, lahjakortti omasta palvelusta (esim. hieronta/ateria), kirjat (tietokirjat), euronkauppa, hyväntekeväisyyslahjoitus, kirppikset, kiertoon itsesaatu lahja kuten suklaa tai viinipullo. Muuta?
Trisse kirjoitti:Teksti on joululahjoista mihin kertomasi ei liity millään tavoin. (Sain tekstin valmiiksi - voin laittaa sen tänne kun se julkaistaan lehdessä.)
Trisse kirjoitti:No se ei oikein tuohon tekstiin sovi. Sopisi johonkin altruistiseen joulutekstiin. Tuossa oli enemmän idea keksiä mukavia joululahjoja. Kohdejoukossa paljon yksinäisiä ja rahattomia joiden ei ole mahdollista järjestellä pienissä (tuetuissa) asunnoissaan valtavia jouluvastaanottoja yksinäisille sukulaisille. (Todennäköisemmin ovat itse niitä yksinäisiä sukulaisia joita mahdollisesti kutsutaan).
Trisse kirjoitti:Hyviä ideoita mutta tämä juttu oli nyt tästä. Siitä tuli tuollaisenaankin kolmen sivun juttu eikä siellä sen pidempiä julkaista. Mahdollista että lyhentävät sen kahteen sivuun mutta toivottavasti ei.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa