Väsyttää

Re: Väsyttää

ViestiKirjoittaja Hilppa » 13.10.2015 21:46

Peräti 11 tuntia. Entä sitten? Olen joskus nukkunut 13 tuntiakin. Jos väsyttää, mikä estää menemästä uudelleen nukkumaan?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 13.10.2015 21:58

Jos on väsynyt, olisi hyvä nukkua. Jos todella pitkään jatkuu moinen väsymys, voi olla kyse jostakin muusta oireesta.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Maaria » 13.10.2015 21:59

Minuakin väsyttää hyvin usein. Osa väsymys on henkistä. Nukun yleensä ihan hyvin 8- 10 tuntia.
Väsymys ei voi minulla johtua piristävän tekemisen puutteesta, koska minulla on päivissäni paljon tekemistä.
Maaria

ViestiKirjoittaja Runo » 13.10.2015 22:14

11 tunti on liikaa aikuiselle. Liika nukkuminen väsyttää.
Runo

ViestiKirjoittaja Hilppa » 13.10.2015 22:19

Jill kirjoitti:Minuakin väsyttää hyvin usein. Osa väsymys on henkistä. Nukun yleensä ihan hyvin 8- 10 tuntia.
Väsymys ei voi minulla johtua piristävän tekemisen puutteesta, koska minulla on päivissäni paljon tekemistä.

Etenkin jos ulkoilet pitkään ja paljon, on väsymyksesi mielestäni tervettä väsymistä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 13.10.2015 22:58

Trisse kirjoitti:Mutta kun ainakaan minä en ulkoile.

No sitten saatat olla unipöhnässä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Lauri » 13.10.2015 23:52

Onko sinulla univelkaa? Toinen vaihtoehto on, että olet nukkunut liikaa.
Lauri

ViestiKirjoittaja Ryysy » 14.10.2015 00:29

Joinakin päivinä tuntuu, ettei meinaa herätä kunnolla, vaikka kuinka nukkuisi... Olen alkanut jo syyttää rakkaita lääkkeitäni asiasta. Joskus asia taas on aivan päinvastoin: tuntuu, että on jopa liikaa energiaa, niin paljon, ettei edes tiedä mihin ja miten sen käyttäisi ja lopulta vain söhlää. Joskus on onneksi jotain tältä väliltäkin.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Lauri » 14.10.2015 00:30

Kaamosmasennut. Asia selvä. Hommaa kirkasvalolamppu.
Lauri

ViestiKirjoittaja Lauri » 14.10.2015 10:57

Pitäis työntää myös nenänsä ulos päivittäin. Aurinkoiset syyspäivät olisivat hyvää terapiaa.
Lauri

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet