Miten pysyä hereillä?

Miten pysyä hereillä?

ViestiKirjoittaja Hilppa » 05.10.2015 15:38

Miten pysytellä hereillä esimerkiksi kasvohoidossa, hierojalla, kampaajalla, hammaslääkärissä(?) ym hoidoissa? Siis jos on ihan ylipääsemättömän väsynyt?
Hilppa

Re: Miten pysyä hereillä?

ViestiKirjoittaja Ryysy » 05.10.2015 16:23

Niissä voi ihan hyvin nukkua.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Pinja » 05.10.2015 16:50

Onko sulla uniapnea?
Pinja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 05.10.2015 22:53

Ei onneksi ole. Joskus väsyttää ihan sairaasti. Ja usein juuri noissa hoidoissa. Vähän noloa, mutta ei se mitään, jos siellä kerran voi ihan hyvin nukkua. Vaikka on kai aika epäkohteliasta jos vaikka vielä kuorsaisi. Huh.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Ryysy » 05.10.2015 22:59

Eikös noissa ole tarkoituskin rentoutua? Ainakin hieronnassa (en ole koskaan ollut oikeassa) nukahtaisin melko varmasti, jos olisin tottunut käymään (eli ei olisi ns. uusi juttu). Se vaan on niin rentouttavaa. Samaten kampaaja, jos joku nypelöi hiuksiani ja päänahkaa, niin en voi kuin nauttia ja voisin istua siinä vaikka koko päivän. Hammaslääkäri on kyllä poikkeus, vaikka silmät kiinni sielläkin olen. Myös autoissa nukahtaminen (ei ratissa) on helppoa.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.10.2015 23:20

Ryysy kirjoitti:Niissä voi ihan hyvin nukkua.

Noin on. Hammaslääkärissä tosin voi tulla vaikeuksia - paitsi jos on tottunut nukkumaan suu selällään.
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 06.10.2015 17:09

Onko sulla väsyttävä lääkitys?
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 06.10.2015 17:53

Mua ainakin nyt väsyttää niin helvetisti, että on vaikea pysyä hereillä, toisaalta pää on kipeä itkemisestä etten pysty nukkumaan.
Pinja

ViestiKirjoittaja Ryysy » 07.10.2015 14:42

Mulla on joskus sellainen, että tuntuu, ettei HERÄÄ millään. Monta kuppia kahvia, energiajuomaa, kaikkea, eikä mitään tapahdu. On siis tavallaan hereillä, vaikka aivot jätättää ja pää tuntuu painavalta.
Ryysy

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet