Mitä mä teen?

Mitä mä teen?

ViestiKirjoittaja Tris... » 28.09.2015 14:30

Mulla on niin raivostunut ja väärinymmärretty olo että toivon että voisin tappaa jonkun tai itseni. En tiedä mitä minun pitäisi tehdä että pääsisin näiden juttujen yli.

(Vaikka kannattaa lukea tuo varauksin ja ajatella että hyvinkin saatan olla ihan hyvissä fiiliksissä mutta kirjoitin noin vain koska olen kova tyttö valehtelemaan!)
Tris...

Re: Mitä mä teen?

ViestiKirjoittaja Tris... » 28.09.2015 14:51

auttakaa joku - kertokaa mitä mun pitäisi tehdä?
Tris...

ViestiKirjoittaja Tris... » 28.09.2015 15:00

Otin yhdeksän diapamia ja 1250 mg Lyricaa. Ymmärrän jos joidenkin mielestä tämä on itseään toistavaa ja jokseenkin mielikuvituksetonta. Enpä vaan nyt keksi mitään hirveän uuttakaan tähän hätään. Ottakaa se silleen että Kauniita ja rohkeitakin ihmiset katsoivat 15 (?) vuotta vaikka juttu toisti vaan jakso jaksolta itseään...
Tris...

ViestiKirjoittaja Ryysy » 28.09.2015 15:09

No, varmaan odottelisin vähän aikaa, että lääkkeet vaikuttavat, että rauhoittuisin. Sen jälkeen voisin yrittää kertoa, miten (millä kaikilla tavoin) koen tulleeni väärin kohdelluksi - ja mitä toivoisin tapahtuvan, että tilanne korjaantuisi. Tämän jälkeen toivoisin, että joku ymmärtäisi minua. Voi myös olla, että rauhoituttuani en enää kokisikaan tarvetta näistä asioista enää kirjoitella. Aina joskus puran ahdistusta kirjoittamalla viestejä, joita en sitten kuitenkaan lähetä.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Tris... » 28.09.2015 15:16

Minähän olen kokoajan kertonut! Etkö ole lukenut viestejäni vai vittuiletko vain?!
Tris...

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet