Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, käytä tätä ketjua, jos sinulle tulee tarve kertoa jollekin, että olen päässyt pysyvälle työkyvyttömyyseläkkeelle, etkä osaa kertoa asiaa muuten kuin siteeraamalla päiväkirjani sisältöä.

Mirri kirjoitti:Omin sanoin et vastannut yhtään mitään; sitaatin vain lätkäisit muka vastaukseksi. Joten vastaisuudessa laita vaikka linkki tähän ketjuun, niin ei tarvitse siteerata minun päiväkirjatekstejäni.

En vain omaan käyttööni, vaan myös muiden iloksi ja hyödyksi.Mirri kirjoitti:Luet näköjään päiväkirjaani aikamoisen tarkkaan, kun osaat sen runsaan vuodatuksen keskeltä löytää täydellisiä ja yksiselitteisiä vastauksia omaan käyttöösi...
Tismalleen.Mirri kirjoitti:... Kuten vastataksesi päiväkirjassani minulle esitettyyn kysymykseen minun puolestani ja minun sanojani käyttämällä.
Helmenkalastaja kirjoitti:Mietipä, Kyllästynyt, vähän motiivejasi kiirehtiä toisen päiväkirjassa vastaamaan päiväkirjan kirjoittajalle esitettyyn kysymykseen...
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Mietipä, Kyllästynyt, vähän motiivejasi kiirehtiä toisen päiväkirjassa vastaamaan päiväkirjan kirjoittajalle esitettyyn kysymykseen...
Ei minun tarvitse motiivejani erikseen tai erityisesti miettiä, tiedän kyllä miksi vastasin.
Vastasin, koska minulla(kin) on rajani hölmöilyjen sietämiselle.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa