Mitä mietteitä?

Mitä mietteitä?

ViestiKirjoittaja Pinja » 27.08.2015 23:29

Kesä vaihtuu syksyyn. Mitä mietitte tästä?
Minua ahdistaa ja pelottaa pimentyminen, 21 on jo hyvin hämärää, katulamput jo päällä silloin. Kylmyys ahdistaa, en jaksa liikkua ulkona enää niin paljon, kun on kylmempää. Tuleva talvi masentaa, sitten vasta pimeää ja kylmää on.
Pinja

Re: Mitä mietteitä?

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.08.2015 00:31

Miksi et tykkää tammikuu-maaliskuu ajasta?
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.08.2015 00:43

Tykkäätkö lukea pimeään aikaan kirjoja?
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.08.2015 02:06

Luetko enemmän pimeänä aikana? Mua on alkanut kiinnostaa lukuharrastus, en tiedä vaan mitä alkaisin lukemaan.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.08.2015 02:23

Tykkään totuuteen perustuvista kuten Estonian uppoaminen. Tykkään lukea selviytymistarinoita, tuleeko sulle joku kirja mieleen, missä olisi selviytymistarina/seliytymistarinoita ja mikä perustuisi tosielämän tapahtumaan?
Pinja

ViestiKirjoittaja Maaria » 28.08.2015 09:00

Tuleva pimeä ehkä vähän pelottaa, mutta talvi on vain vuodenaika. Minulla on kirkasvalolamppu. Luen myös paljon, mutta vähän kausittain.
Maaria

ViestiKirjoittaja toope » 28.08.2015 14:10

Et sinä sitten oikein Aspergeriksi sovi, kun hän muistaisi hyvän kirjan nimeltään ja lukisi sen monta kertaa uudestaan.
toope

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 28.08.2015 17:27

Trisse kirjoitti:Mä oon tosi huono muistamaan kirjojen nimiä. Oli yks kirja jossa äiti päätti kiduttaa yhtä poikaansa ja se selviytyi sen kiusaamisesta ja toinen omaelämänkerta maanisdepressiivisestä tutkijanaisesta mutta en muista kummankaan nimeä. Kannattaa katsoa kirjastojen elämänkerta-osiosta.

Kuva http://www.kolumbus.fi/antikvariaatti.s ... mison.html

Olen tuon arvostellutkin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja toope » 28.08.2015 18:21

Aspergerius ei poistu viinaa juomalla.
toope

ViestiKirjoittaja Maaria » 30.08.2015 00:11

Olin marjastamassa ja tein porkkanasämpylöitä. Päivä on ollut kiva. Taikinaa oli ympäri keittiötä ja astuin taikinaklöntin päälle. Tänään ei ole ahdistanut.
Maaria

ViestiKirjoittaja Pinja » 30.08.2015 15:05

Jill mitä marjastit?
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 30.08.2015 15:06

Masentaako syksyn tulo? Huoli pois tämä ihanuus on edessä: http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2015 ... 9_ma.shtml
Pinja

ViestiKirjoittaja Maaria » 03.09.2015 22:50

Minulla on puusilmät. Lääkkeissäni kun luen läksyjä niin minun on joskus vaikea nähdä mitään. Silmät vain ovat pysähtyneet mielipuoliseen tyhjämieliseen tuijotukseen. Tätä voi kestää muutamia minuutteja. Pitäisikö huolestua?
Maaria

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet