En keksi aihetta

En keksi aihetta

ViestiKirjoittaja Pinja » 02.09.2015 15:09

Koen oloni yksinäiseksi, tekisi mieli keskustella täällä, mutta en keksi aihetta.
Pinja

Re: En keksi aihetta

ViestiKirjoittaja Maaria » 02.09.2015 18:08

Mitä sinulle kuuluu? Minulla on aika kiva päivä ollut. Olen tavannut pari ystävääni ja olen liikkunut paljon. Eilen olin koulussa. En ole hirveän hyvä keskustelemaan, kun en aivan tunne sinua.
Maaria

ViestiKirjoittaja Maaria » 02.09.2015 18:12

Minusta alkaa tulla erakko...Pelkään lähes kaikkea.
Maaria

ViestiKirjoittaja Pinja » 02.09.2015 18:15

Satanut koko päivän, joten en ole päässyt oikein mihinkään. Koirat käytin ulkona. Olisin halunnut käydä ostamassa koiralle uudet valjaat. Pesin koiran, pesun yhteydessä noukin koirasta 5 punkkia karvoilta kävelemästä. Silloin tällöin on ahdistanut, lähinnä psykiatrin vaihtumisen takia. Huomenna menen Kelaan selvittämään asioita. Sitten alkaa hakemuksien valmistelu Kelaan. Olisin päässyt kuntoutuskurssille, mutta jouduin perumaan sen. Olen menossa uniapnea tutkimukseen tässä kuussa. Saa nähdä menenkö tänään vielä kuntosalille. Minä olen pelokas, onko se pelokkuutta mikä sulla on?
Pinja

ViestiKirjoittaja Maaria » 02.09.2015 18:25

On sitä paljon ihmispelkoa. On myös huonoja kokemuksia joidenkin ihmisten kohdalla ollut, etten oikein enää luota. Minun miehelläni on uniapnea, sillä on laitekin. Miksi peruit kuntoutuskurssin?
Maaria

ViestiKirjoittaja Pinja » 02.09.2015 19:07

Sattui kurssi samaan aikaan, kun pääsen uniapneatutkimukseen. Tutkmukseen pitää varata kaksi päivää ja kurssilla täytyy olla jokaisena kurssipäivänä.
Pinja

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet