Kirjoittaja GAD » 18.07.2015 19:24
Voi varmastikin, minulla on läheisen kanssa nyt sellainen tilanne että hän uhkaa itsemurhalla jos en tapaa häntä. Tämä ihminen on hyvin läheinen, mutta emme ole tavanneet sattuneista syistä vuosikausiin. Täytän pian, ensi viikolla, pyöreitä vuosia, ja jos en kuulema sinne ilmaannu häntä tapaamaan niin hän sitten ottaa hengen itseltään. Hän toki on muutoinkin, fyysisestikin, sairas, mutta..
Minun kesäni on mennyt tässä taas, valitettavasti, neljän seinä sisäpuolella, syynä tämä oma sairauteni. Toki olisin halunnut mennä vähän sinne sun tänne, reissata pitkin Suomea, käydä yhdessä jos toisessakin paikassa. Mutta kun......
Joidenkin on hyvin, hyvin vaikeata tajuta että en ihan huvikseni vietä aikaa vain täällä kotiseinien sisällä. Lääkitykset kokeiltu, terapiassa olin juuri kymmenen kerran satsin. Tämä nyt vain on nyt näin.
Ahistuneisuusasteikkoni huitelee siellä ylärajoilla, ylikin. TIEDÄN mitä pitäisi tehdä, mutta kun en pysty.
Ilman läheisiäni, puolisoa, lapsia ja lapsenlapsiani en olisi edes tässä kunnossa. Tämä heinäkuu on mennyt melkeimpä peiton alla, valitettavasti. Olisi niiiin, niiin monia asioita joita haluaisin tehdä, paikkoja jonne mennä. Jaksan joka päivä ihmetellä ja kiittää puolisoani siitä että hän "jaksaa" minua. Ja kyllä, hän voi mennä jos vain haluaa, en ole niin läheisriippuvainen että tähän suohon upottaisin muita.