Nyt meni hermot

Re: Nyt meni hermot

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.01.2015 21:06

Varmaan hyvä markkinarako: raottomat kalsarit. Ei niitä olisi, jos käyttäjät eivät tykkäisi niistä.
Joulupukin kai kuitenkin olisi pitänyt tietää sinun makusi kalsareiden suhteen...
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.01.2015 22:32

Jaska, kirjoita hyvissä ajoin Joulupukille uusi kirje, jossa kerrot tarkemmin omat kalsarimieltymyksesi. Juhannukseen mennessä, jotta varmasti kerkiää perille ja tärkeysjärjestyksessä listan kärkipäähän. Ettet joutuisi kokemaan tällaista harmia ja mielipahaa enää ensi jouluna.

Eiköhän asia siitä suttaannu; Joulupukki tahtoo sinun parastasi. Toivottavasti pani kuitin mukaan - sen avulla saattaisit vielä onnistua vaihtamaan reiättömät kalsarit reiällisiin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 24.01.2015 00:00

Onko sinusta nöyryyttävää tulla asetetuksi vertaiseksi kanssamme?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 24.01.2015 00:30

Jaska kirjoitti:Kuvittelenko, vai siirtyilevätkö nämä ketjut paikasta toiseen?

Et.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.01.2015 00:45

Jaska kirjoitti:Eikun Lätsä. Miehistä parhaita hänkin.

Kuvastasi minulla tulee mieleeni taannoin 'tuntemani' Heppuhej, tai jotenkin noin muistelen kyseisen hepun nimimerkin menneen. Luulen, että miehistä parhain hänkin oli. Tai on...

Et kuvittele viestiketjujen siirtyilemisiä; kyllä niitä siirrellään. Kirjoittajien vajavaisen mielenterveyden suojaksi tietysti olisi hyvä, jos ylläpito ilmoittaisi siirtämisistään. Muuten aletaan herkästi epäillä omaa havainnointikykyämme - noin ainakin minulle käy kovin helposti.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kissi » 24.01.2015 01:34

On kamalat sellaiset aukottomat kalsarit, tyttö saa vaivalla vedettyä vetskan auki ja sujauttaa pikkukätösensä sinne vierailemaan ja vastassa onkin aukoton. jee. kelpasko?
Kissi

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet