terttu kirjoitti:Mielästäni nimimerkki saara hallitsee liikaa tätä foorumia sekopäisillä viesteillään, joten minä poistun ja jätän hänet kertomaan valheitaan.'
jill, hali ja puss:DJill kirjoitti:Dramaattiset poistumiset kärsii kohta inflaation. Minä olen ollut poistumiasioissa edelläkävijä, myös
takasin olen osannut tulla.
terttu kirjoitti:Mielästäni nimimerkki saara hallitsee liikaa tätä foorumia sekopäisillä viesteillään, joten minä poistun ja jätän hänet kertomaan valheitaan.'
Jill kirjoitti:Dramaattiset poistumiset kärsii kohta inflaation. Minä olen ollut poistumiasioissa edelläkävijä, myös

Mirri kirjoitti:Jill kirjoitti:Dramaattiset poistumiset kärsii kohta inflaation. Minä olen ollut poistumiasioissa edelläkävijä, myös
![]()
Luojan kiitos, olet aina osannut tulla takaisin - vaikka foorumit ovatkin vaihdelleet. Eivätkä nimimerkkiesi vaihtumisetkaan ole haitanneet vuosien varrella millään lailla. Ei ole ollut suurta merkitystä sillä, 'tunnetaanko' sinut lyhyeltä vai pitkältä ajalta, vai peräti vuosien takaa. Voi, kunpa kaikki oivaltaisivat saman kuin sinä (ja me sinut 'tuntevat'), niin ei kenenkään tarvitsisi kompuroida lillukanvarsiin!
kiss kirjoitti:Jaahas Ketut, nyt Saara ja Mirri on molemmat ilmaisseet tietävänsä kuka Terttu on. Ei edes hyvää mehukasta juorua mulle kerrota. Ankeaa.
-----------
no eipä taas mitn. puhe olikin JILLISTÄ.
kiss kirjoitti:Kauheeta. Kuuluu kyllä kertoa, jos tietää että toinen on ihan helkutin kiinnostunut kaikenlaisista salaisuuksista. Kuka sää olet, kuka Terttu on. Miksette voi olla niiku Mirri ja Minä, kaikki tuntee vuodelta nakki.

Mirri kirjoitti:kiss kirjoitti:Kauheeta. Kuuluu kyllä kertoa, jos tietää että toinen on ihan helkutin kiinnostunut kaikenlaisista salaisuuksista. Kuka sää olet, kuka Terttu on. Miksette voi olla niiku Mirri ja Minä, kaikki tuntee vuodelta nakki.
Muistan sinut hurjapäisenä Kisulina...
kiss kirjoitti:Jaahas Ketut, nyt Saara ja Mirri on molemmat ilmaisseet tietävänsä kuka Terttu on. Ei edes hyvää mehukasta juorua mulle kerrota. Ankeaa.
-----------
no eipä taas mitn. puhe olikin JILLISTÄ.
Lette kirjoitti:terttu kirjoitti:Mielästäni nimimerkki saara hallitsee liikaa tätä foorumia sekopäisillä viesteillään,
joten minä poistun ja jätän hänet kertomaan valheitaan.'
Näyttää vahvasti siltä, että kirjoittaja projisoi omia kielteisiä piirteitään saaraan,
jotta ei näkisi niitä itsestään. Mielestäni kyseessä on tavallinen projektio.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa