selitys kaksi

selitys kaksi

ViestiKirjoittaja terttu » 06.10.2014 21:04

Mielästäni nimimerkki saara hallitsee liikaa tätä foorumia sekopäisillä viesteillään, joten minä poistun ja jätän hänet kertomaan valheitaan.'
terttu

Re: selitys kaksi

ViestiKirjoittaja saara » 06.10.2014 21:06

terttu kirjoitti:Mielästäni nimimerkki saara hallitsee liikaa tätä foorumia sekopäisillä viesteillään, joten minä poistun ja jätän hänet kertomaan valheitaan.'

Tuli vaan mieleen vanha sanonta, se älähtää. kehen kalahtaa:D En jää kaipaamaan!
Tutulta vaikuttaa nuo kommentit- sekopäinen valehtelija,yms:D:D:D Tulisit omana itsenäsi!
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 06.10.2014 21:09, muokattu yhteensä 1 kerran
saara

ViestiKirjoittaja Maaria » 06.10.2014 21:08

Dramaattiset poistumiset kärsii kohta inflaation. Minä olen ollut poistumiasioissa edelläkävijä, myös
takasin olen osannut tulla.
Maaria

ViestiKirjoittaja saara » 06.10.2014 21:09

Jill kirjoitti:Dramaattiset poistumiset kärsii kohta inflaation. Minä olen ollut poistumiasioissa edelläkävijä, myös
jill, hali ja puss:D
saara

ViestiKirjoittaja saara » 06.10.2014 21:15

terttu kirjoitti:Mielästäni nimimerkki saara hallitsee liikaa tätä foorumia sekopäisillä viesteillään, joten minä poistun ja jätän hänet kertomaan valheitaan.'

Terttu, minäkin rakastan sinua ihan hillittömästi:D
saara

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.10.2014 22:28

Jill kirjoitti:Dramaattiset poistumiset kärsii kohta inflaation. Minä olen ollut poistumiasioissa edelläkävijä, myös

:D
Luojan kiitos, olet aina osannut tulla takaisin - vaikka foorumit ovatkin vaihdelleet. Eivätkä nimimerkkiesi vaihtumisetkaan ole haitanneet vuosien varrella millään lailla. Ei ole ollut suurta merkitystä sillä, 'tunnetaanko' sinut lyhyeltä vai pitkältä ajalta, vai peräti vuosien takaa. Voi, kunpa kaikki oivaltaisivat saman kuin sinä (ja me sinut 'tuntevat'), niin ei kenenkään tarvitsisi kompuroida lillukanvarsiin!
Mirri

ViestiKirjoittaja Kissi » 06.10.2014 22:32

Jaahas Ketut, nyt Saara ja Mirri on molemmat ilmaisseet tietävänsä kuka Terttu on. Ei edes hyvää mehukasta juorua mulle kerrota. Ankeaa.
-----------
no eipä taas mitn. puhe olikin JILLISTÄ.
Kissi

ViestiKirjoittaja saara » 06.10.2014 22:33

Mirri kirjoitti:

:D
Luojan kiitos, olet aina osannut tulla takaisin - vaikka foorumit ovatkin vaihdelleet. Eivätkä nimimerkkiesi vaihtumisetkaan ole haitanneet vuosien varrella millään lailla. Ei ole ollut suurta merkitystä sillä, 'tunnetaanko' sinut lyhyeltä vai pitkältä ajalta, vai peräti vuosien takaa. Voi, kunpa kaikki oivaltaisivat saman kuin sinä (ja me sinut 'tuntevat'), niin ei kenenkään tarvitsisi kompuroida lillukanvarsiin!

Muttakun lillukanvarret
p**** ssa eivä tunnu kaikinajoin mitenkään miellyttäviltä. Niin kai se on viisasta vain nyppiä ne pois ja jatkaa, vaikka se välillä niin katkeraa onkin.
saara

ViestiKirjoittaja saara » 06.10.2014 22:34

kiss kirjoitti:Jaahas Ketut, nyt Saara ja Mirri on molemmat ilmaisseet tietävänsä kuka Terttu on. Ei edes hyvää mehukasta juorua mulle kerrota. Ankeaa.
-----------

Jossei ite arvaa/ kerro, en sano mittään!
saara

ViestiKirjoittaja Kissi » 06.10.2014 22:37

Kauheeta. Kuuluu kyllä kertoa, jos tietää että toinen on ihan helkutin kiinnostunut kaikenlaisista salaisuuksista. Kuka sää olet, kuka Terttu on. Miksette voi olla niiku Mirri ja Minä, kaikki tuntee vuodelta nakki.
Kissi

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.10.2014 23:00

kiss kirjoitti:Kauheeta. Kuuluu kyllä kertoa, jos tietää että toinen on ihan helkutin kiinnostunut kaikenlaisista salaisuuksista. Kuka sää olet, kuka Terttu on. Miksette voi olla niiku Mirri ja Minä, kaikki tuntee vuodelta nakki.

Muistan sinut hurjapäisenä Kisulina... :D
Mirri

ViestiKirjoittaja Kissi » 06.10.2014 23:40

Mirri kirjoitti:
kiss kirjoitti:Kauheeta. Kuuluu kyllä kertoa, jos tietää että toinen on ihan helkutin kiinnostunut kaikenlaisista salaisuuksista. Kuka sää olet, kuka Terttu on. Miksette voi olla niiku Mirri ja Minä, kaikki tuntee vuodelta nakki.

Muistan sinut hurjapäisenä Kisulina... :D

Ja minä sisukkaana ja peräksiantamattomana, jonka kanssa oli hurjia sanasotia. Kivaahan meillä oli välillä jostain sähistiin toisilleen. Olen iloinen että tunnen sinut täällä.
Kissi

ViestiKirjoittaja terttu » 07.10.2014 06:33

kiss kirjoitti:Jaahas Ketut, nyt Saara ja Mirri on molemmat ilmaisseet tietävänsä kuka Terttu on. Ei edes hyvää mehukasta juorua mulle kerrota. Ankeaa.
-----------

Kertokaa ihmeessä minullekin mikä nimimerkkini oli tukiasemalla. Kirjoitin siellä kahtena ekana vuonna, kun se avattiin ja siitä on aikaa noin 10 vuotta. Enkä muista nimimerkkiäni mutta nythän Mirri ja saara voivat sen kertoa ja samalla saara voi kertoa millä nimimerkillä itse siellä kirjoitteli. Kun nyt useaan kertaan on tullut selväksi, että saara on siellä myös kirjoitellut ja myös chattailut.
Tulisit nyt saara esiin omana itsenäsi etkä vaan sitä toisilta vaatisi.
terttu

ViestiKirjoittaja Mirri » 07.10.2014 07:01

Terttu, minä en voi kertoa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Lette » 07.10.2014 09:44

Näyttää vahvasti siltä, että kirjoittaja projisoi omia kielteisiä piirteitään saaraan,
jotta ei näkisi niitä itsestään. Mielestäni kyseessä on tavallinen projektio.
Lette

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 07.10.2014 11:51

Vanhojen ei tulisi kirjoittaa niin, että uusien ja/tai "uusien" kirjoittajien/nimimerkkien olo tulisi tukalaksi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.10.2014 13:42

Lette kirjoitti:
terttu kirjoitti:Mielästäni nimimerkki saara hallitsee liikaa tätä foorumia sekopäisillä viesteillään,
joten minä poistun ja jätän hänet kertomaan valheitaan.'

Näyttää vahvasti siltä, että kirjoittaja projisoi omia kielteisiä piirteitään saaraan,
jotta ei näkisi niitä itsestään. Mielestäni kyseessä on tavallinen projektio.

Mnusta ei näytä vahvasti sille.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet