Luuletko PP

Re: Luuletko PP

ViestiKirjoittaja Anni » 10.09.2014 00:50

trisse kirjoitti:Että oon kaikessa epäilyssäni väärässä ja multipersoonan nikin nimi - ANNI - on pelkkää sattumaa?! Koska jos näin on niin - SINÄ OLET MUN HALVEKSUNTANI ALAINEN! Tiedä se! Mutta tohtorien vihreet haudataan metrien syvään. pSYKOLOGIENKIN.

Sinä voit diagnosoida internetissä niin paljon kuin huvittaa. Minulle voi lähettää YV:nkin valituksia ja "valituksia" varten.
Vaikka henkilöllä F olisi DID; oikeuttaako se sinua Trisse kiusaamaan kyseistä henkilöä vuosikausia?

Olet nyt hyvin vihainen. YP poistaa multinikit, mitkä jää kyllä selvillä pysyvistä IP-numeroista, jos kehtaa sellaista käyttää.
(Sellainen on käytössä henkilöllä, jota haukuttu selän takana julkisesti sallitusti - ilman kykyä puolustautua).
Anni

ViestiKirjoittaja Anni » 10.09.2014 01:03

trisse kirjoitti:luotetaan siihen mutta menneiden kokemusteni pohjalta en ole valmis polttamaan rintsikoitani riemusta - tämän anni varmasti tajuatkin?

En.
Anni

ViestiKirjoittaja Anni » 10.09.2014 01:10

trisse kirjoitti:Nina - LOPETAT NYT!

Ei tällainen kuulu ylläpitäjän palstalle.

Olet nyt trisse hyvin vihainen jollekin.
Anni

ViestiKirjoittaja Anni » 10.09.2014 01:28

trisse kirjoitti:IRL mua pidetään älykkäänä mutta en vissiin netissä saa itseäni ymmärretyksi mikä helvetin ongelma siinä sitten liekin taustalla....

Olisiko esim. se, että huudat jotain "nimeä", ketä ei täällä olekaan?
Anni

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.09.2014 06:28

Anni kirjoitti:Olet nyt hyvin vihainen. YP poistaa multinikit, mitkä jää kyllä selvillä pysyvistä IP-numeroista, jos kehtaa sellaista käyttää.
(Sellainen on käytössä henkilöllä, jota haukuttu selän takana julkisesti sallitusti - ilman kykyä puolustautua).

Nykyisin ihmisillä on käytössään monenlaisia koneita, joilla pääsee kirjoittamaan nettiin; ennen oli vain monia paikkoja, joissa oli mahdollisuus käyttää tietokonetta.

Kertookohan IP-numero mitään muuta kuin koneen, jota on käytetty? IP-osoitehan yksilöi koneen ja kertoo sen sijainnin, eikä liity nettikirjoittajaan millään lailla.
Mirri

ViestiKirjoittaja saara » 10.09.2014 15:26

Mirri kirjoitti:
Anni kirjoitti:Olet nyt hyvin vihainen. YP poistaa multinikit, mitkä jää kyllä selvillä pysyvistä IP-numeroista, jos kehtaa sellaista käyttää.

Nykyisin ihmisillä on käytössään monenlaisia koneita, joilla pääsee kirjoittamaan nettiin; ennen oli vain monia paikkoja, joissa oli mahdollisuus käyttää tietokonetta.

Kertookohan IP-numero mitään muuta kuin koneen, jota on käytetty? IP-osoitehan yksilöi koneen ja kertoo sen sijainnin, eikä liity nettikirjoittajaan millään lailla.

Sitäpaitsi niillä joilla on mokkula, on vaihtuva IP, kuten esim. minulla, joten se siitä sitten.

Täällä joku äskettäin väitti heillä olevan kolme konetta joissa kaikissa sama IP. Ei pidä paikkaansa. IP-osoite ("Internetin protokollaosoite" tai "Internetin yhteyskäytäntöosoite") on numerosarja, joka yksilöi jokaisen Internet-verkkoon kytketyn tietokoneen, joten jokaisella tietokoneella on oma IP osoite.
saara

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet