Mirri kirjoitti:Pinja, mieleeni on jäänyt, että sinulla on ollut kova halu lopettaa Ketipinor-lääkityksesi, ja että asiasta on täällä puhuttu ennenkin. Niinpä kaivoin esille ketjun, joka mielestäni on tärkeä tiedettäväksi sinun nykyisin kysellessäsi foorumilta neuvoja lääkityksesi uudistamiseen sinun tahtosi mukaiseksi.
Toivottavasti nykyinen psykiatrisi ei ole yhtä tottelevainen kuin se, josta kerrot tässä ketjussa.
Mirri kirjoitti:Pinja, mieleeni on jäänyt, että sinulla on ollut kova halu lopettaa Ketipinor-lääkityksesi, ja että asiasta on täällä puhuttu ennenkin. Niinpä kaivoin esille ketjun, joka mielestäni on tärkeä tiedettäväksi sinun nykyisin kysellessäsi foorumilta neuvoja lääkityksesi uudistamiseen sinun tahtosi mukaiseksi.
Toivottavasti nykyinen psykiatrisi ei ole yhtä tottelevainen kuin se, josta kerrot tässä ketjussa.
trisse kirjoitti:Minä ymmärsin että vähensit jo ketipinoria johonkin 50 mg:n?

Mirri kirjoitti:Pinja, on tosi hyvä, jos et ole omin päin vähennellyt lääkitystäsi, vaikka joskus oletkin haikaillut sellaista.
Kun eivät bentsot millään yksinään riitä korjaamaan oireilua, joka johtuisi siitä, että tarvitsisit riittävän tehokkaan antipsykoottisen lääkkeen. Sairastuisit vain entistä pahemmin ja pitkäaikaisemmin.
Pinja kirjoitti:Mirri kirjoitti:Pinja, on tosi hyvä, jos et ole omin päin vähennellyt lääkitystäsi, vaikka joskus oletkin haikaillut sellaista.
Kun eivät bentsot millään yksinään riitä korjaamaan oireilua, joka johtuisi siitä, että tarvitsisit riittävän tehokkaan antipsykoottisen lääkkeen. Sairastuisit vain entistä pahemmin ja pitkäaikaisemmin.
Syyttäkää Psykopatolgiaa siitä, että järkytti minut niin pahasti ja sai minut täysin tolaltani. Syytätte minua lääkityksen vähentelemisestä, vaikka PP sai minut tähän kuntoon. Ihan sama mikä lääkitykseni tällä hetkellä on, järkytys tuli jo koettua, eikä asetu lääkityksin. Hän jätti minut omilleen hyvin äkkiä, että pääsisi eroon teostaan.

Mirri kirjoitti:Pinja kirjoitti:Mirri kirjoitti:Pinja, on tosi hyvä, jos et ole omin päin vähennellyt lääkitystäsi, vaikka joskus oletkin haikaillut sellaista.
Syyttäkää Psykopatolgiaa siitä, että järkytti minut niin pahasti ja sai minut täysin tolaltani. Syytätte minua lääkityksen vähentelemisestä, vaikka PP sai minut tähän kuntoon. Ihan sama mikä lääkitykseni tällä hetkellä on, järkytys tuli jo koettua, eikä asetu lääkityksin. Hän jätti minut omilleen hyvin äkkiä, että pääsisi eroon teostaan.
Pinja, tulkitsetko viestini syytökseksi sinua kohtaan?
Olen aina ollut - ja edelleen olen - sitä mieltä, etteivät psykiatriset sairaudet oireiluineen ole kenenkään syy. Myöskään persoonallisuuden ja tunne-elämän häiriöisyys ei ole kenenkään syy. En käsitä mistä syyttäisin sinua - saati, että alkaisin syyttää Psykopatologiaa sinun mt-ongelmiesi vaihtelevaisista oireista.

Pinja kirjoitti:Mirri kirjoituksistasi kaikaa tunnekylmyytesi.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa