Hyviä Päiviä ja Huonoja Päiviä

Hyviä Päiviä ja Huonoja Päiviä

ViestiKirjoittaja saara » 23.08.2014 22:00

Niitähän on jokaikisellä. Ei elämä ilman erilaisia aamuja ja toisenlaisia päiviä mitään olisikaan. Jotain tasapaksua puuroa ehkä.
Tunneihmiselle, kuten minä on mielialojen vaihtelu miltei jokapäiväistä. Joskus ottaa päästä toisen pelkkä kohtaaminen kadulla. Tai jokun mielipide täällä foorumilla, vaikkei sillä tarkoitettaisi mitään loukkaavaa. Olen aina ollut luonteeltani jälkiviisas , sanon ensin, ajattelen sitten.Tästä olen saanut sitten huonon omantunnon muodossa kärsiä enemmän tai vähemmän.
Yritän parantaa tapojani . Kuitenkaan en mene takuuseen onnistumisprosentista.
Tässä tuntemattoman ajattelijan tuumailua keskustelusta http://mijaakko.vapaavuoro.uusisuomi.fi ... uono-paiva
"-Jos et aja kolaria tehdessäsi automatkan, voit ajatella, että onpa hyvä päivä! Kuinka huono tämä päivä olisikaan, jos olisi sattunut kolari.

Jos ajat kolarin etkä loukkaannu siinä, voit ajatella, että olenpa minä onnekas. Kaikki on hyvin, en loukannut itseäni! Tämä olisi todella huono päivä, jos olisi käynyt huonommin!

Jokaiseen päivään mahtuu leegio hyviä asioita, kun ne vaan huomaa."
saara

Re: Hyviä Päiviä ja Huonoja Päiviä

ViestiKirjoittaja Pinja » 23.08.2014 22:40

Joskus en mieti edes jälkeenpäin mitä olen mennyt sanomaan.
Pinja

Re: Hyviä Päiviä ja Huonoja Päiviä

ViestiKirjoittaja saara » 23.08.2014 23:02

Pinja kirjoitti:Joskus en mieti edes jälkeenpäin mitä olen mennyt sanomaan.

Minä mietin mutten välttämärrä seuraavassa tilanteessa enää muista...
saara

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet