Surullinen päivä

Surullinen päivä

ViestiKirjoittaja Pinja » 31.07.2014 19:14

Olen itkeskellyt koko päivän.
Pinja

Re: Surullinen päivä

ViestiKirjoittaja santra » 31.07.2014 19:29

Pinja kirjoitti:Olen itkeskellyt koko päivän.

miksi?
santra

ViestiKirjoittaja santra » 31.07.2014 20:09

trisse kirjoitti:Sama täällä. Eivätkä päihteetkään elämästä helpompaa tee.

Päihteet eivät ole helteellä ollenkaan suositeltavia, mineraalivettä ja laimeaa teetä, sokeritonta sirtuunamenua ym. pääasia ettei kuivuminen( jota muuten alkoholi vain lisää!) pääse yllättämään. Karpalomehu, makeuttamaton, on myös vallan mainio janojuoma.
santra

ViestiKirjoittaja Pinja » 31.07.2014 21:58

santra kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Olen itkeskellyt koko päivän.

miksi?

Erittäin hyvä ystäväni on kuollut eikä vielä tiedetä oman käden kauttako vai sairauskohtaus.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 31.07.2014 23:11

Meillä tuli riita (kielsin soittamasta äitini nukkumaanmenon ja aikaisen heräämisen takia klo 23 jälkeen ja hän ei totellut vaan soitteli sen jälkeen illasta toiseen), jonka seurauksena uhkasin jättää hänet (puhelinystävä, ei olla ikään kasvokkain nähty, 58 vuotias mies, minä 28 vee), vähän sen jälkeen hän kuoli. Olen potenut tänään syyllisyyttä siitä, että mitä jos hän teki (itsemurhan?), koska uhkasin jättää hänet. Olen miettinyt voiko joku tehdä toiselle tälläisen teon jossa syyllistäisi omasta (itsemurhasta?) toista. Tämä mies oli ilmoittanut yhdelle kaverilleen, että sinä päivänä, kun hänet kuolleena löydettiin että jos ei iltaan mennessä häntä näy niin soita poliisit. Viittaako tuo itsemurhaan? Toisaalta tämä mies on joutunut tässä muutamien viikkojen aikana useasti sairaalahoitoon sydänoireiden takia. Soitin hänen ex-vaimolleen ja kysyin kuolinsyytä ja sain tiedon ettei kuolinsyytä tiedetä. Mielestäni todennäköisesti joko itsemurha tai sydänkohtaus. Tiedättekö kuinka nopeasti kuolinsyy selvitetään?
Pinja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 31.07.2014 23:25

Pinja kirjoitti:Tiedättekö kuinka nopeasti kuolinsyy selvitetään?

Kuolinsyyn kertova asiapaperi on salassapidettävä asiakirja, jonka voi saada nähtäväkseen vain lähiomainen. Hän päättää, kenelle hän tietojaan luovuttaa.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Pinja » 31.07.2014 23:29

Hilppa kirjoitti:

Kuolinsyyn kertova asiapaperi on salassapidettävä asiakirja, jonka voi saada nähtäväkseen vain lähiomainen. Hän päättää, kenelle hän tietojaan luovuttaa.

Tiedätkö kuinka nopeasti lähiomainen saa tiedon kuolinsyystä?
Pinja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 31.07.2014 23:31

Pinja kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

Tiedätkö kuinka nopeasti lähiomainen saa tiedon kuolinsyystä?

Ei ihan heti. Jopa kuukausien päästä voi vasta saada tiedon.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Maaria » 05.08.2014 17:05

Olen surullinen.
Maaria

ViestiKirjoittaja Pinja » 05.08.2014 20:36

Jill kirjoitti:Olen surullinen.

Olisit voinut tehdä tuosta ihan oman ketjun.
Pinja

ViestiKirjoittaja Maaria » 05.08.2014 20:46

Enkä olisi.
Maaria

ViestiKirjoittaja Maaria » 05.08.2014 20:47

Tai anteeksi pinja...teen oman ketjun
Maaria

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet