Trissen ja pfreen grillaussäie

Re: Trissen ja pfreen grillaussäie

ViestiKirjoittaja santra » 06.07.2014 19:31

trisse kirjoitti:Ymmärtäisin ikään puuttumisen jos me olisimme kutsuneet itseämme nuorisoksi mutta sitähän emme tehneet - kerroimme vaan grillaavamme ja juovamme. Jonnenjoutavaa jankutusta vajakilta taas kerran...

Minä tämän" nuorisosodan "aloitin, kun kutsuin trisseä ja p-freetä nuorisoksi.Ei siitä olisi tarvinnut noin hurjaa haloota nostaa. Enkä edes ajatellut että joku siitäkin närkästyy.
Sitä paitsi jokainen on niin nuori tai vanha kuin tuntee itse olevansa.Älkää jaksako aikuiset ihmiset , olette kuin pikkulapset hiekkalaatikossa, joka asiasta kinasteluinenne! :x
santra

ViestiKirjoittaja santra » 06.07.2014 19:36

trisse kirjoitti:Täällä on tämä sama asemasota (PP, Kyllästynyt ja hilppa versus kaikki muut) ollut käynnissä jo vuosikaudet! :roll:

Minä kun olen sen verran uusi täällä en tunne aikaisempia sotatilanteita 8-)
santra

ViestiKirjoittaja santra » 06.07.2014 19:39

trisse kirjoitti:Mutta tuuven tunsit..?
Olen ollut muillakin foorumeilla.Enhän minä sitä ole koskaan kieltänyt, mutta täällä olen ollut alusta alkaen vain santrana.
Viimeksi muokannut santra päivämäärä 06.07.2014 19:40, muokattu yhteensä 1 kerran
santra

ViestiKirjoittaja santra » 06.07.2014 19:42

p-free kirjoitti:
santra kirjoitti:Älkää jaksako aikuiset ihmiset , olette kuin pikkulapset hiekkalaatikossa, joka asiasta kinasteluinenne! :x

Paitsi että pikkulasten kinasteluissa on monesti paljon enemmän järkeä kuin kinasteluissa täällä. Ja ovat huomattavasti rakentavempia. :P

p-free , totta turiset veikkoseni :P
santra

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet