Saisinko vaihtaa nikkini

Re: Saisinko vaihtaa nikkini

ViestiKirjoittaja santra » 18.06.2014 21:45

Todella hieno ja kaiken kattava vastaus.
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 18.06.2014 21:50

Jään jännityksellä odottamaan saatko Hilpalta mieleisesi vastauksen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 20.06.2014 17:31

Tuuve Maanvaiva kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Onnistuit jo aiheuttamaan vahinkoa enemmän kuin tarpeeksi näilläkin toimilla.

aika raskas syytös jopa mielisairaiden foorumilla. Osaatko tarkemmin kertoa millaisia vahinkoa Mirri sinulle aiheutti ja ovatko ne pysyviä ja tarvitsetko niihin jatkuvan lääkitys tai peräti henk.kohtaisen avustajan.
Ainakin jalkapalloa olet pystynyt seuraamaan joten näkökykyyn ei ainakaan vaikuttanut joten opaskoiraa et tarvi.

Kaikkinainen vahinko on vahinkoa, olipa sitten kyse pienestä vahingosta tai täydellisesti toimintakyvyn lamauttavasta vahingosta.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.06.2014 18:47

Hilppa, kerrotko minulle syytöstesi kohteena, että millaista vahinkoa olen tehnyt? Olin jo päättänyt, etten kommentoi viestejäsi, mutta et näköjään muille suostu kertomaan aiheuttamieni vahinkojen laatua; syytettynä minulla on oikeus tietää.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 20.06.2014 21:39

Mirri kirjoitti:Hilppa, kerrotko minulle syytöstesi kohteena, että millaista vahinkoa olen tehnyt? Olin jo päättänyt, etten kommentoi viestejäsi, mutta et näköjään muille suostu kertomaan aiheuttamieni vahinkojen laatua; syytettynä minulla on oikeus tietää.

Onneksi olen mielenterveydeltäni vakaa ja kestän lievän vahingon. Avautumaan sinulle en ryhdy, koska se tuottaisi ainoastaan lisävahinkoa minulle.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.06.2014 22:21

Ok. Hyvä tietää, että kokemasi vahinko on ollut lievää.
Mirri

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet