Kerros Golden Flower

Kerros Golden Flower

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 22.02.2014 00:04

Mitä sinä aina etsiskelet?
trisse (uusi)

Re: Kerros Golden Flower

ViestiKirjoittaja Golden flower » 22.02.2014 00:29

Ai kuis?
Golden flower

ViestiKirjoittaja Golden flower » 22.02.2014 00:32

Sinustako vaikuttaa siltä, että etsiskelen jotain? Voihan se olla, mutta ehkä en sitä itsekään tiedä mitä tulee etsiskeltyä. :D
Golden flower

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 22.02.2014 01:03

Näen logista että olet "etsimässä" usein iltaisin täällä. Tarkoittaa että olet "etsi" kohdassa hakemassa jotain - esim. saattaisit hakea minun viestejäni. Meinaan että jos olet eräs liian vähän seksiä saanut Nina joka kaipaa sadomasokistista actionia elämäänsä niin hyvässä lykyssä saatan vaikka vielä järjestää sitä...
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.02.2014 02:16

trisse (uusi) kirjoitti:Näen logista että olet "etsimässä" usein iltaisin täällä. Tarkoittaa että olet "etsi" kohdassa hakemassa jotain - esim. saattaisit hakea minun viestejäni. Meinaan että jos olet eräs liian vähän seksiä saanut Nina joka kaipaa sadomasokistista actionia elämäänsä niin hyvässä lykyssä saatan vaikka vielä järjestää sitä...
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 22.02.2014 02:23

:?:
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 22.02.2014 02:51

ovatko nuo tuollaiset varoituksia, onnentoivotuksia vai jotain muuta..? :?
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.02.2014 08:55

Ovat.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Golden flower » 22.02.2014 09:57

En edes muista, koska olisin viimeksi etsinyt. Joskus olen, mutta harvoin. Käytän "Näytä aktiiviset ketjut" toimintoa, ehkä liittyy siihen? Minulla on usein jäänyt tämä palsta auki toiseen välilehteen, joten usein en edes ole vaikka saattaa tulla sellainen vaikutelma. ;)
Golden flower

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 22.02.2014 13:50

Ei ole noin. Tuossa tapauksessa olisit palstalla läsnäolevana aina.
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja Golden flower » 22.02.2014 13:54

Mikä ei ole noin? Eikö kaikki lehdet sulkeudu silloin, kun konekin menee kiinni?
Golden flower

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 22.02.2014 13:58

Kyllä. Mutta silloin joutuu kirjautumaan uudestaan sisälle seuraavalla kerralla ja joutuu tulemaan pääsivun kautta. Vanha haku ei siis voi jäädä päälle.
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja Golden flower » 22.02.2014 14:07

En joudu kirjautumaan uudestaan vaan kone kirjautuu automaattisesti. En sulje välilehtiä, kun suljen koneen vaan ne samat avautuvat, kun koneen uudelleen laittaa päälle. Voi myös olla etten ymmärrä, mitä tarkoitat, mutta sen kyllä tiedän etten ole käyttänyt etsi-toimintoa pitkään aikaan. Pitääkö minun nyt alkaa epäilemään, että mieheni etsii täältä jotain tunnuksillani? :D
Golden flower

ViestiKirjoittaja Golden flower » 22.02.2014 14:12

Miten se näkyy, jos on useammassa välilehdessä tämä palsta auki? Usein on niinkin, kun osa välilehdistä on karannut ruudun ulkopuolelle piiloon tai avaan uudet vastaukset omiin välilehtiinsä.

Mistä se ylipäätään näkyy mitä muut täällä touhuavat?
Golden flower

ViestiKirjoittaja Golden flower » 22.02.2014 14:20

Tällä hetkellä minulla on selaimessa 49 välilehteä. Psykopatologia taisi olla kolmessa.
Golden flower

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet