Pokémon GO

Pokémon GO

ViestiKirjoittaja logia » 19.09.2021 11:11

Olen ruvennut pelaamaan Pokémon GO -mobiilipeliä. Olen vielä aloittelija. Kannattaa lukea ohjeet ja vinkit ennen aloittamista, jota minä en tehnyt. Nyt on pallot loppu. Ei muuta kuin ulos etsimään uusia...

Onko muita?
logia

Re: Pokémon GO

ViestiKirjoittaja Mirri » 19.09.2021 22:46

En toistaiseksi ole innostunut, vaikka pelaankin monenlaisia nettipelejä.
Ehkä voisin hurahtaa, jos koukuttava peli panisi lähtemään ulos ja liikkeelle... Ei ollenkaan huono ajatus.

Pidätkö kännykkää koko ajan kädessä ja tuijotat siihen tiiviisti, vai miten etsit palloja ulkona liikkuessasi?
Mirri

ViestiKirjoittaja logia » 20.09.2021 16:40

Pitää vain suunnistaa PokéStopeille, joista saa palloja ym. esineitä. PokéStoppeja on julkisilla paikoilla, jotka näkyvät kartalla. Esim. tänään sain ohikulkiessani palloja R-kioskilta ja Jehovan todistajien valtakunnansalilta.

Kävelen puhelin kädessä, katson välillä näyttöä ja katson myös eteeni ja vilkuilen sivuille. En halua jäädä auton tai pyörän alle.

Minä en ole pelannut aikoihin nettipelejä, mutta tätä piti kokeilla. Olen tosiaan vielä aloittelija, joten en osaa antaa neuvoja, mutta voin jo suositella peliä.
logia

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.09.2021 21:10

Kiitos neuvoista. Tekisi mieli kokeilla, mutta samalla toivon, etten hurahda...
Toistaiseksi intoani hillitsee se, että inhoan ajatusta kävelemisestä kännykkä kädessä. Puhumattakaan että kävellessä pitäisi kiinnittää kännykkään huomiota.
Mirri

ViestiKirjoittaja logia » 26.09.2021 10:26

Keskustassa on paljon PokéStoppeja, mutta myös muita ihmisiä. Pitää vielä varoa, etteivät ohikulkijat huomaa, että pelaan. Hävettää. En ole enää kovin innostunut pelistä, mutta jatkan nyt kuitenkin.
logia

ViestiKirjoittaja Valkosiipi » 27.09.2021 01:08