Toki. Berliinin iskun uhrit olisivat hekin varmaan mielellään olleet ihmisiksi. ..
Jossain määrin alan olla kyllästynyt kyykytykseen ja kaikkeen kiusaamiseen. Olla jonkun järkyttävän koneiston rusennettavana jossa aina heitetään kaikki epäonnistumiset minun kontolleni. Esim. olisin mielellään siinä yhdessä vaiheessa mennyt siihen terapiaan kun oli terapeuttikin hommattuna mutta minulle ei voinut sitä terapiaa myöntää kun asuntoni oli niin sotkuinen että se muka todisti että olen "niin huonokuntoinen parhaillaan" etten voi psykodynaamisesta terapiasta hyötyä.
Nyt olen ollut pitkissä tutkimuksissa jossa perustuen kaikkeen kertomaani, äitini kertomaan, koulutodistuksiini jne niin ADD:n diagnostiset kriteerit täyttyvät niin että diagnoosi pystyttäisiin halutessaan antamaan. Sitä ei kuitenkaan anneta koska on liikaa vaikuttavia/hämääviä asioita. Mutta kertomani asiat on kuitenkin validoitu oikeiksi ongelmiksi. Arvatkaa huviksenne tulenko ikinä saamaan anteeksipyyntöä psykpolilta siitä että terapiamahdollisuuteni evättiin eikä minua yhtään kuunneltu vaikka selkeästi sanoin että ongelma on ollut aina. (Mutta tosiaan - hullu mikä hullu - mitä turhaa kuunnella mitä ne sekopäissään hoitoneuvotteluissa joutessaan jorisevat?)
Kieltämättä jännittää taas mennä tuonne työkykypuolelle joka oli yksi näistä miljoonasta paikasta jossa olen tullut yliajetuksi jonkinlaisella rekalla vaikka eri tavalla. Vaikka nyt asenne siellä on varmaan eri kun tajuavat etten minä silloin 9-vuotiaana suunnitellut ja feikannut tarkoituksella huolellisuuden numeroani 2 pykälää huonommaksi kuin käytöksen. (Vanhemmiten olen yrittänyt saattaa nuo keskenään aiempaa parempaan balanssiin

)
Aina kun menen jonnekin on alkanut pelottaa että minut taas väärinymmärretään kun sitä käy niin helposti. On ollut ihanaa aikaa tämä kun ei ole tarvinnut missään käydä ja ottaa edes koko riskiä.
Jos kuntoutuksesta puhuu niin sanon että voin lähteä viikon kuntoutuksiin jos pääsen kylpylään viikoksi. (Korostan tuota "kylpylää" oikein vittuuttani.) Mutta että Kelan puolen vuoden ilmaistöihin en mene. Että mielummin värväydyn vaikka ISIKseen ja teen laajennetun itsemurhan (en tietenkään oikeasti) ja kirjatkoon minut siinä tapauksessa mielummin työkykyiseksi - jos pokka moisen jutun jälkeen siihen riittää - että olen oikeutettu saamaan työstäni edes palkkatukea. Jos kokevat että tuollainen pikkuoireilu ei juttua estä. Oikeastaanhan olisi tosi helppoa periaatteessa esittää vaikka syvästi masentunutta niin että saisi sen diagnoosin. Raksittaisi vain Beckistä sopivat. Enpä tiedä miksi se on minulle mahdotonta vaan tämä on enempi tämmöistä kuin on. Helpompi valehdella ISIKsestä kuin Beckistä? Onneton piruparka....
Viimeksi muokannut trisse päivämäärä 25.12.2016 03:19, muokattu yhteensä 1 kerran