Psykopatologia kirjoitti:Mitä, trisse, nyt ajattelet yms. viesteistäsi eilen ja tänään?
Psykopatologia kirjoitti:Mitä, trisse, nyt ajattelet yms. viesteistäsi eilen ja tänään?
trisse kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mitä, trisse, nyt ajattelet yms. viesteistäsi eilen ja tänään?
ois voinut jäädä vaikka kirjoittamatta. Enkä jaksa mitään viestissä "lupaamaani" systemaattisuutta (tietenkään). Pieni asia tottakin mutta lähinnä kai käytin hilppaa johonkin. Olikohan koko juttu jokin väärinkäsitys mutta hilppa ei halunnut sitä korjatakaan. Alunperin minua satutti se ettei täällä voi edes kertoa käyneensä vain kaksissa häissä ilman selkäänpuukotusta mutta se kai kaikille tulikin selväksi?
Sateentekijä kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mitä, trisse, nyt ajattelet yms. viesteistäsi eilen ja tänään?
Miksi sinä sallit tämmöisen jollekkin nikille omistetun viestinnän, kun minun vastaavanlaiset aloitukseni ovat oitis meneet poistoon?
Päiväkirjakamaa minä taas sanon.
Ikäänkuin trissen ja PP.n välisiä terapiaistuntoja jotka voisi hoitaa päiväkirjassa.
Psykopatologia kirjoitti:trisse kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mitä, trisse, nyt ajattelet yms. viesteistäsi eilen ja tänään?
ois voinut jäädä vaikka kirjoittamatta. Enkä jaksa mitään viestissä "lupaamaani" systemaattisuutta (tietenkään). Pieni asia tottakin mutta lähinnä kai käytin hilppaa johonkin. Olikohan koko juttu jokin väärinkäsitys mutta hilppa ei halunnut sitä korjatakaan. Alunperin minua satutti se ettei täällä voi edes kertoa käyneensä vain kaksissa häissä ilman selkäänpuukotusta mutta se kai kaikille tulikin selväksi?
Olet pyytänyt Hilpalta anteeksi ja poistanut joitain törkeyksiäsi ja mennyt jopa itseesi - hyv'ä noin. Laitan sinut kuitenkin kirjoituskieltoon n. klo 21 => 30.9.2016 (asetuksista).
irmeli kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mitä, trisse, nyt ajattelet yms. viesteistäsi eilen ja tänään?
Miksi sinä sallit tämmöisen jollekkin nikille omistetun viestinnän, kun minun vastaavanlaiset aloitukseni ovat oitis meneet poistoon?
Päiväkirjakamaa minä taas sanon.
Ikäänkuin trissen ja PP.n välisiä terapiaistuntoja jotka voisi hoitaa päiväkirjassa.
Esim. tässä sanot, että olet tehnyt vastaavanlaisia aloituksia. Ne on vaan poistettu etkä sinä olet niistä saanut bannia.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa