Mirri kirjoitti:Hilppa, itsekästä vallankäyttöä tai ei, nettipäiväkirjoittelun ongelmista keskustellaan jossakin muualla kuin minun nettipäiväkirjassani.
Odotitko minun vastaavan jotakin päiväkirjaani laittamaasi viestiin? Suurempi mahdollisuus kai sinulla on saada kommentteja viestiisi minun päiväkirjani ulkopuolella. Päiväkirjani ei ole paikka, jossa keskustellaan viestisi aiheesta; ei vaikka miten yrität väenväkisin tunkea keskustelemaan sinne.
Itsekkäästä vallankäytöstä vielä: sinun viestisi minun päiväkirjassaniko ei sisältänyt itsekästä vallankäyttöä?
Yleensä keskustelu käydään vastavuoroisesti, mutta sinä keskustelet sanellen, miten ja missä muut saavat sinulle keskustella. Kun minä totesin, että lainasit kirjoitustani itsekkäästi toisesta ketjusta minulle mitään siitä ilmoittamatta tai lupaa kysymättä, on sanomattakin selvää, että minä koen sinun määräävän kirjoittelutapasi itsekkäänä. Etenkin koska itse asetat tiukat rajat muiden toiminnalle, mutta muut eivät saa sinun kirjoituksiasi lainailla.
Mikäs muuten sinä olet täällä määräilemään, mikä viesti mihinkin ketjuun kuuluu, ja mikäs henkilö sinä olet viestien paikkoja siirtelemään/määräilemään (=kopioimaan toisesta ketjusta sinulle sopivampaan paikkaan)?