Toiset ihmiset / foorumilaiset

Toiset ihmiset / foorumilaiset

ViestiKirjoittaja Ryysy » 27.06.2015 23:34

Olenko ainoa hullu vai merkitseekö muillekin ihmissuhteissa tai (täällä) foorumilla ihmiset joitakin tiettyjä asioita? (Siis oman pään sisällä.) Eli merkitseekö joku tietty kirjoittaja / elämässä mukana oli(j)a esim. järkeä ja järjestystä, oikeudenmukaisuutta, selviytyjää, syväluotaavaa näkemystä jota kaipaa, hullua terapeuttisuutta, ylllätyksellisyytttä, jotakin?
Ryysy

Re: Toiset ihmiset / foorumilaiset

ViestiKirjoittaja Kissi » 27.06.2015 23:58

Varmaan on tullutkin jo selväksi kantani, että itse haluaisin tämän ryhmän pysyvän koossa. Olen tottunut juttelemaan kanssanne ja viihdyn seurassanne. Olette minulle tärkeitä, missä muualla voisin vaihtaa mielipiteitä mielenterveydestä ja muusta psykopatologiaan liittyvistä aiheista tai missä muualla tutustua näitä asioita ymmärtäviin ihmisiin. Tärkeimpiä jengissämme minulle ovat Ryysy, Tris,Mirri, Valkosiipi,Helmenkalastaja, Kyllästynyt,Hilppa, Sateentekijä, Jill,Pinja ja Pertti. Muut ovat minulle hieman vieraampia, mutta luen innoissani heidänkin jutustelunsa. Ok. Olen luonnoltani jengiläinen :D ja nautin siitä.
Olenko kirjoittanut tyhmiä nyt :|
Kissi

ViestiKirjoittaja Ryysy » 28.06.2015 19:08

En osaa sanoa. Mutta et ainakaan tuota suluissa olevaa.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 28.06.2015 21:15

Siirrän eri ketjuun, koska mielestäni liittyy asiaan:

Hui. pitääkö poistaa, etteivät ala luulla minua Jaskan reinkarnaatioksi.
viewtopic.php?f=16&t=15517

Minulle on tullut nyt ja aiemminkin outoja tunteita, että ikään kuin pitäisi jotenkin "korvata" henkilöitä tai heidän kirjoituksiaan, mikäli ovat olleet pitkään poissa. Tämä on vähän kuin että jotain lähes kuin "itsestä" puuttuisi. Mutta nämä on minun outouksiani. En tiedä rakennanko identiteettiäni muiden varaan vai otanko heiltä vain vaikutteita vai mistä on kyse.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 28.06.2015 23:39

Mutta myös tarkoitan tässä oman elämän ihmisiä, siis ilman palstaa, esim. minulle merkitsee jostain syystä äidin mielipiteet niiiin paljon, että alan jotenkin käyttäytyä niiden mukaan, vaikka itse olisin eri mieltä. Pahin viimeisistä oli, kun sanoin, että menen työkokeiluun, niin hän sanoi, että "ei kannata, meilläkin on ollut noita, että ne on yleensä lopettanu aina kesken, ei se sovi sulle, tää teksti tässä sopimuksessa kuulostaa tosi huonolta, että voi keskenkin lopettaa ja plaa plaa". Tekisi mieli huutaa hällekin, että "vttu mitä paskaa", mutta kun mielessäni on muitakin "todisteita" siitä, kuinka työkokeilijoita kohdellaan / kuinka heistä ajatellaan.

Eli minulle siis äiti edustaa ristiriitaisuutta. (Sekä paskaa. Anteeksi.)
Ryysy

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet