Tauon paikka!

Re: Tauon paikka!

ViestiKirjoittaja Pinja » 09.05.2015 20:48

Kannattaa välillä tehdä jotakin muuta.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 09.05.2015 23:36

Kenen päiväkirjalainaukset mistä? Täytyisi kirjoittaa ymmärrettävästi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 09.05.2015 23:47

Älä nyt sinä, Trisse, aloita! Anna ylläpidon huolehtia. Kyllä me ne päätökset kestetään.
Ei ainakaan tarvitse katua omia sanomisiaan.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 09.05.2015 23:50

Sateentekijä kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Kenen päiväkirjalainaukset mistä? Täytyisi kirjoittaa ymmärrettävästi.

No, jo silloin taisteltiin joikun kanssa ja nimiteltiin, herjattiin ym.
Hänen päiväkirjastaan lainasin merkintöjä, jotka sitten poistin .
Hohhoijaa!!
Minä en kiertele. En ole koskaan pilkannut täällä kenenkään lapsettomuutta!
Mutta kuten tuossa alotusviestissäni sanoin, meinaan poistua täältä. Piti vaan tulla selvittämään tuota asiaa.

Tervetuloa vaan takaisin. Toivottavasti et kuitenkaan toimi samalla tavoin kuin viimeksi, kun tulit takaisin. Omasta mielestäsi teit vain hauskan pikku jekun, mutta minua jekkusi loukkasi.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kissi » 09.05.2015 23:51

Saltsu
mitä sää vehtaat eestaas, pysy täällä selvittelemässä. alkaa ressata tuo meempäs empäsmee. enemmän sunsta on täällä hyötyä, kuin siitä että menisit pois. sitäpaitsi, jokaisessa ketjussa Toopen kanssa, jompikumpi vannoo, ettei puhu toiselle enää ikänäs ja taas leimahtaa kohta, kun tette tätä-mää lähen vittuun täältä-
Kyllä te totutte toisiinne kun vaan pysytte asemissa t. paraskin puhuja ;)
Kissi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 09.05.2015 23:53

Sateentekijä ei ainoastaan lainannut lapsettomuusaiheisia otteita Tuuven päiväkirjasta (olivat muistaakseni silloin santra ja jo(i)ku), vaan sikäli kuin minä muistan oikein, hän kommentoi niitä myös ilkeään sävyyn (miksi hän muuten niitä olisi edes lainannut?).
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kissi » 09.05.2015 23:58

Minusta se on väärin.
Kissi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 10.05.2015 00:05

Jos viittaat minun viestiini, olen samaa mieltä!
En ottanut siinä kantaa, koska olin tarkoittanut viestin PP:lle jonkinlaiseksi informaatioksi.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja toope » 10.05.2015 08:19

Helmenkalastaja kirjoitti:Sateentekijä ei ainoastaan lainannut lapsettomuusaiheisia otteita Tuuven päiväkirjasta (olivat muistaakseni silloin santra ja jo(i)ku), vaan sikäli kuin minä muistan oikein, hän kommentoi niitä myös ilkeään sävyyn (miksi hän muuten niitä olisi edes lainannut?).

Niin tekikin ja tuli nyt asiaa vääntämään toiseen ketjuun eikä sinne missä asiasta aloitettiin keskustelemaan.

Minä aloitin sen päiväkirjan pidon haukkumalla Kyllästynyttä mutta sain varoituksen ja poistin ne viestit ja sen jälkeen minä ainoastaan puhuin siinä päiväkirjassa lapsettomuudesta ja adoptiosta joten ei siitä päiväkirjasta voinut mitään muuta lainata kuin sitä asiaa.
Viimeksi muokannut toope päivämäärä 10.05.2015 08:25, muokattu yhteensä 1 kerran
toope

ViestiKirjoittaja toope » 10.05.2015 08:21

Trisse kirjoitti:Niin minustakin on väärin jos tuuve pelkästään saa rangaistuksen. Pitäisi koskea sateentekijääkin. (SITÄ minä vaan... :ugeek: )

Ja sinä pääsit kuin koira veräjästä, kun haukuit sateentekijää idiootiksi ym mutta ylläpitäjä poisti viestisi mutta jätti mun vastauksen sinulle jäljelle.
Panisit turpasi kiinni.
toope

ViestiKirjoittaja Ryysy » 12.05.2015 08:33

Onko Trisselle tärkeää tiedostaa se, että hän on älykäs tms.? Idiootteja kun ei sinänsä tarvita muuhun kuin siihen, että voi sitten itse kokea olevansa ei-idiootti, jopa älykäs.

Enkä ymmärrä näitä poistoja (jos ne eivät tule jonkun toiveesta), koska eiväthän sanat ja haukkumiset unohdu (jos ne sattuu jossakin näkemään).

Lisäys: Vai onko Trissellä ja Sateentekijälläkin jokin pitempiaikainen menneisyys, josta en tiedä?
Ryysy

ViestiKirjoittaja toope » 12.05.2015 09:09

Ei nyt sitten taas tässä jeesustelussa unohdeta sitä kuinka sateentekijä itse haukkuu esim. minun älyykkyyttäni. Siksihän vaihdoin nikkinikin toopeksi ettei sen tarvihe joka ketjussa sitä erikseen mainita. Minä osaan ottaa huumorilla nuo älykkyyteeni liittyvät viestit, koska tiedän, että olen vain kirjaviisas mutta en onneksi google-viisas. Mutta sateentekijä ottaa tosissaan idioottiviestit, koska on elvistellyt täällä esim. mensatestien tuloksena ja jäänyt kiinni siitä ettei olekaan niin viisas. Ihan idiootti se kai ei sentäs ole kai.

Kaikilla meillä entisillä tukarilaisilla, kuten sateentekijällä, on pitkä yhteinen menneisyys.
Sandra tuli tänne muka uutena mutta hyvin tunsi minut ennestään.
toope

ViestiKirjoittaja Ryysy » 12.05.2015 09:20

Olen kyllä pistänyt merkille Sateentekijän haukkumiset, niitä on sadellut kohtuullisen paljon - ja osa vielä poistuu. Ja osa esiintyy ristiriitaisesti muka piilossa. Olisin ollut tyytyväinen, jos edes toinen olisi pystynyt olemaan haukkumatta ym. No, toopehan oli aika ovela, kun sanoi vain ilmaisevansa mielipiteensä sukupuolenkorjausvaihtajista - kun saahan sitä inhota vaikka perhosia, jos haluaa. Jokin siinä meni kai överiksi, kun Pp:kin puuttui. Mielestäni hän ei kuitenkaan puuttunut juuri siihen mielipiteen ilmaisuun - vaan johonkin muuhun.

Minua yrjöttää nämä tappelut. Ihanaa, että saan ilmaista mielipiteeni siitä!
Ryysy

ViestiKirjoittaja Pinja » 12.05.2015 20:22

Älä mee!
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 14.05.2015 13:49, muokattu yhteensä 2 kertaa
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 13.05.2015 10:05

Trisse kirjoitti:Hölmö.

Haukuitko minua hölmöksi ja mistä syystä?
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.05.2015 17:35

Ryysy kirjoitti:Vai onko Trissellä ja Sateentekijälläkin jokin pitempiaikainen menneisyys, josta en tiedä?

Trissen 'tunnen' yli kymmenen vuoden takaa, koska kirjoittelimme aikoinaan samalla Tukiasemalla.
Sateentekijästä en tiedä mitään, koska en tiedä 'tunteneeni' häntä näiden runsaan kymmenen vuoden varrelta, joiden aikana olen aktiivisesti käyttänyt näitä mt-foorumeja. Ehkä hän on minulle uusi tuttavuus, mutta niinkin voi olla, että hän on vuosien varrella vaihdellut nimimerkkejä ties miten tiuhaan tahtiin pysyäkseen nettilukijoille ja -keskustelukumppaneille vieraana ja 'tuntemattomana'.
Mirri

ViestiKirjoittaja SADE » 13.05.2015 18:34

Olen edelleen ihmeissäni siitä, että Sateentekijän tyyli voi olla niin identtinen Tukiaseman Esperanzan kanssa. Tämänhän myös ainakin toope/tuuve totesi täällä.
SADE

ViestiKirjoittaja Pinja » 13.05.2015 18:44

Minua suututtaa Sateentekijän poistuminen täältä niin paljon etten halua häntä enää takaisin tänne. Hän ollut 10.5. asti poissa kuvioista.
Pinja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 13.05.2015 20:56

Jos haluat olla Sateentekijän kanssa tekemisissä, voithan aina kirjoitella Tukiasema.orgissa. Siellä hän pyörii elollisena edelleen.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Pinja » 13.05.2015 21:07

En käytä tukiasema.orgia
Pinja

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet