Sigi

Re: Sigi

ViestiKirjoittaja Ryysy » 04.04.2015 23:28

Googletan aina kuvia 'millä tahansa sanoilla' ja joskus voi tulla hyväkin kuva. Avattareksihan niitä ei ihan virallisesti saisi kopioida, mutta tuolleen löytyy kaikki hyvät, kuten entinen ihana apinakuvanikin.

Minkä aiheinen se voisi olla?
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 05.04.2015 01:17

Kai se voi kuvata molempia, eiköhän se jollakin anxiety-tyyppisellä haulla löytynyt. Joskus löysin tämmöisen hienon, minkä meinasin laittaa. (Tämä ei kyllä sinulle sovi.) Pidän kuitenkin kuvista, joista välittyy jokin tai joitakin tunteita. Ja niitä kuvia on paljon.

Kuva
Ryysy

ViestiKirjoittaja toope » 05.04.2015 07:20

Trisse kirjoitti:Oletteko huomanneet - minulla ei ole sigiä/avatarta ollenkaan? :( Pitäisikö asia korjata?

Voi harmi. Luulin, että olet jäähysi aikana älyllisesti kehittynyt etkä enää avaisi näitä minä ja avatar-ketjuja.
toope

ViestiKirjoittaja toope » 05.04.2015 18:14

Etkö sie itse jotain sanonut että emme ole juuri kehittyneet jäähysi aikana vaan olemme ihan samaa. Joku ketju se oli.
No, oot siekin kai ihan samana pysynyt. En minä sinun takiasi viitti mennä psykiatrille.
toope

ViestiKirjoittaja toope » 05.04.2015 18:17

Ja kun käytin foorumin hakua mitä sanoit, tuli näin
"Hausta jätettiin pois seuraavat sanat: trisse
Anna ainakin yksi sana haettavaksi. Jokainen sana täytyy olla vähintään 3 merkkiä pitkä ja siinä ei saa olla enempää, kuin 14 merkkiä, poisluettuna villit kortit."

Tuohon jo tarvin psykiatria.
toope

ViestiKirjoittaja Ryysy » 06.04.2015 01:41

Sama laittaa tennarit jalkaan ja mennä Raisioon kuuntelemaan SIGiä. Kai minäkin ymmärsin sanan "tennarit" ja "sigi" oikein? Vai liittyykö appelsiiniin? Eikun huonoihin elokuviin?
Ryysy

ViestiKirjoittaja toope » 06.04.2015 15:29

Vissiin hän tarkoittaa että otsikossa pitäs lukea "sig".
Miekin avasin ketjun innostuneena kun luulin, että tulee sigiä josta en ymmärrä hevon persettä.
toope

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 06.04.2015 15:57

Minusta sigi on allekirjoitus (jotka täällä ovat liian pitkiä)
ja avatar on kuva (täällä liian isoja).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja toope » 06.04.2015 16:12

Sigi ei nyt ole kai yhtään mitään mutta sig on sama kuin avatar.
Signeeraus on allekirjoitus, siitä ei saa mitenkään sigi kuin juntit ehkä.
Tagi kyllä on olemassa.
toope

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet