Miksi minä en saa sekoilla täällä,

Miksi minä en saa sekoilla täällä,

ViestiKirjoittaja Pinja » 14.06.2014 22:31

mutta muut saavat? Miksei foorumin sotkeminen ja kaaoksen aiheuttaminen olisi edes joskus sallittua?
Pinja

Re: Miksi minä en saa sekoilla täällä,

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 14.06.2014 22:34

Miksi ihmeessä sen pitäisi olla? :roll:
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Pinja » 14.06.2014 22:40

-
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 15.06.2014 23:45, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 14.06.2014 22:43

Enempää en tällä kertaa sotke.
Pinja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 14.06.2014 22:48

Pinja kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Miksi ihmeessä sen pitäisi olla? :roll:

Läträäminen on hauskaa. En jääkään odottelemaan PP:een vastausta vaan aloitan sotkemisen ja kaaoksen teon välittömästi öööööööööööööööööööö.

So last season...
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.06.2014 22:49

Pinja kirjoitti:mutta muut saavat? Miksei foorumin sotkeminen ja kaaoksen aiheuttaminen olisi edes joskus sallittua?

Hyvä kysymys. Minä en uskalla edes kokeilla, koska pelkään sotkemisesta ja kaaoksen aiheuttamisesta aiheutuvan harmia ennen kaikkea minulle. Silti välillä tekisi hirmuisesti mieli... Olisi se niin ihanaa ja helpottavaa - luulen. Hillitsen himoni ja hallitsen haluni, sillä siisti.

Sanoit, että muut saavat. Käsittääkseni olet väärässä; ei täällä kukaan saa tehdä niin. Ei yhtään auta, vaikka miten hirveästi haluttaisi panna joskus ranttaliksi julkisella nettifoorumilla.
Jos houkutus on vastustamaton, kannattaisi kenties kokeilla Suomi24-foorumia - se voisi olla yksi vaihtoehto sotkemis- ja kaaoksenaiheuttamishalujen purkamiseen. Tosin sieltäkin varmaan aika nopeasti siivotaan pois; ensin kirjoitukset ja sitten kirjoittaja perään, jos ei muu tepsi viestien saamiseksi asiallisiksi ja julkaisukelpoisiksi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.06.2014 22:58

Pinja, ilmoitin tähän osioon laittamasi uudet aloitukset häirikköviesteinä ylläpitoon. Miksi haluat häiriköidä vaikka aikuisena ihmisenä hyvin tiedät, ettei sellaista hyväksytä millään nettifoorumilla?
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.06.2014 02:10

-
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 15.06.2014 23:45, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.06.2014 02:14

Mutta nyt on tämän päivän sekoilut taas sekoiltu ja nyt sekoiluttomuushuilille. Ei sekoiluakaan iäti jaksa harrastaa.
Pinja

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet